بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵
رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی از دو عملیات گسترده پلیس فتا برای دستگیری دو مجرم اینترنتی خبر داد.
تدبیر24: سرهنگ عرفانی در تشریح این خبر گفت: فردی با مراجعه به پلیس فتا بیان داشت که چندی قبل یک دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند را از طریق اینترنت خریداری و مبلغ دو میلیون و یکصد هزار ریال به روش پرداخت اینترنتی به حساب فروشگاه مورد نظر واریز کردم، اما زمان دریافت گوشی متوجه شدم فاکتور ندارد و کارآیی آن با تبلیغات صورت گرفته هماهنگ نیست و ضمانت هم ندارد.

وی ادامه داد: متاسفانه این گونه سایت‌ها کالایی را با نصف یا یک چهارم قیمت اصلی در بازار تبلیغ کرده و با ایجاد حس ولع در کاربران و بدون هیچ ضمانتی در مورد مشکلات بعدی، اعم از پشتیبانی و غیره را به عهده ندارند و به محض دریافت پول پاسخ درستی به مشتری نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا عامل این اقدام کلاهبردارانه که جوانی 25 ساله و اهل یکی از استان‌های غربی کشور بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

عرفانی به شهروندان در مورد خرید اینترنتی توصیه کرد: شهروندان در خریدهای اینترنتی فریب تبلیغات کاذب را نخورند و در صورت خرید اینترنتی و بهره‌مندی از مزایای آن، از شرکت‌هایی با نماد الکترونیک معتبر و گرفتن مشخصات آن (گرفتن who is از سایت) اقدام به خرید کنند.

اغفال اینترنتی مردان هوس باز
رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی در بخش دیگر اظهارت خود به شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت زنانه در فضای مجازی از مردان کلاهبرداری می‌کرد، اشاره کرد و گفت: این فرد در یکی از شبکه‌های اجتماعی، خود را خانم معرفی کرده و با قرار دادن عکس خانمی در پروفایل شخصی خود، با قصد ایجاد آشنایی با افراد مختلف، پس از جلب اعتماد آقایان، با عناوین فریبکارانه‌ای کلاهبرداری می‌کرد.

وی افزود: یکی از شاکیان این پرونده جوانی 22 ساله بود که از متهم شکایت کرد و کارشناسان پلیس فتا با انجام گشت زنی‌های اینترنتی و اقدامات اطلاعاتی، مرد زن‌نما را شناسایی و دستگیر کردند.

عرفانی افزود: این فرد پس از جلب اعتماد طعمه‌های خود عنوان می‌کرد که مبلغی قرض می‌خواهد و از شاکی پرونده مبلغ 6 میلیون ریال به صورت اینترنتی دریافت و از آن به بعد با او قطع ارتباط کرده است. تحقیقات از متهم ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها