بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه هوای تهران با حداقل 1 و حداکثر 9 درجه سانتیگراد کمی ابری و در پاره‌ای نقاط مه صبحگاهی و همچنین در اواخر وقت با افزایش ابر خواهد بود.
تدبیر24: در روز دوشنبه نیز هوای استان تهران با حداقل دمای 1- و حداکثر 10 درجه سانتیگراد کمی ابری و در پاره‌ای نقاط همراه با مه صبحگاهی خواهد بود.

احد وظیفه از خروج سامانه بارشی از کشور در بعدازظهر روز دوشنبه خبر داد و گفت: در روز دوشنبه بارش‌ها محدود به نوار شرقی، جنوب شرق کشور و دریای عمان می‌شود.

 وی افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی در روز شنبه در نواحی غرب، جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس، جنوب و جزایر واقع در خلیج‌فارس و به تدریج با شدت کمتر در دامنه‌های جنوبی البرز شاهد ابرناکی،‌ بارش باران و برف خواهیم بود.

وظیفه  ادامه داد: در روز یکشنبه علاوه بر نواحی مرکزی و جنوبی کشور، دامنه بارش‌ها به سمت نواحی جنوب شرق، شرق و تنگه هرمز و با شدت کمتر شمال شرق کشور، گسترش می‌یابد.

به گفته مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، روز شنبه خلیج‌فارس و در روز یکشنبه دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

وظیفه در خصوص دمای هوای استان تهران در روزهای آینده، اظهار کرد: روز یکشنبه هوای تهران با حداقل 1 و حداکثر 9 درجه سانتیگراد کمی ابری و در پاره‌ای نقاط مه صبحگاهی و همچنین در اواخر وقت با افزایش ابر خواهد بود. در روز دوشنبه نیز هوای استان تهران با حداقل دمای 1- و حداکثر 10 درجه سانتیگراد کمی ابری و در پاره‌ای نقاط همراه با مه صبحگاهی خواهد بود.

به گفته وی، استان‌ چهارمحال و بختیاری با 18- درجه سانتیگراد در روز دوشنبه و استان کهگیلویه و بویراحمد با 11- درجه سانتیگراد سردترین هوا و استان بوشهر با 13 درجه سانتیگراد گرم‌ترین هوا را خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها