بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
معرفی آثار جشنواره بین المللی فیلم فجر/1
قهرمان اصلی داستان بر خلاف دیگر فیلم های کیمیایی یک زن است این سنت شکنی باعت شد برخی از منتقدان «متروپل» را شروع فصل جدیدی در کارنامه این کارگردان بدانند.
شناسنامه فیلم:

نام:
متروپل

تهیه کننده: مسعود کیمیایی

کارگردان: مسعود کیمیایی

بازیگران: مهناز افشار، محمدرضا فروتن ‌، پولاد کیمیایی‌، ساعد سهیلی، شقایق فراهانی‌ و سحر دولت‌شاهی از بازیگران اصلی فیلم هستند و تقریبا 10 نفر از بازیگران هم از مدرسه آزاد بازیگری هستند.

سایر عوامل: فیلمنامه: مسعود کیمیایی و عبدالرضا منجزی/مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین‌دست/مدیر چهره‌پردازی: سعید ملکان/مجری طرح و مدیر تولید: تینا پاکروان/طراح­ صحنه و لباس: کیوان مقدم/مدیر صدابردار: اسحاق خانزادی/ عکاس: بابک برزویه/برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس شریفی/جلوه‌های ویژه: حمید رسولیان/موسیقی: بهزاد عبدی

خلاصه: داستان دو جوان را روایت می‌کند که یک شب در باشگاه بیلیارد با زنی روبرو می‌شوند. این دیدار آن‌ها را در دو راهی تصمیم قرار می‌دهد. داستان این فیلم از یک نیمه شب تا صبح روایت می‌شود.

مضمون: اجتماعی


حواشی:

· عباس کیارستمی با حضور در پشت صحنه در روند تولید این فیلم قرار گرفت و سالروز تولد کیمیایی را تبریک گفت.

· پارگي تاندون و آسيب ديدگي سه انگشت دست پولاد کیمیایی در یکی از سکانس ها و بستری شدن در بیمارستان

· حضور علی پروین در پشت صحنه به دلیل بازی دخترش در فیلم

· توقف در مرحله فنی به دلیل مشکلات مالی/برطرف شدن مشکلات مالی


ویدئو:

بخشی از فیلم


حجم: 7 مگابایت / دانلود


پشت صحنه


حجم: 28 مگابایت / دانلود

تصاویر:













































بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها