بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷
فیلمبرداری فیلم سینمایی «معراجی‌ها» مسعود ده‌نمکی بزودی به پایان می‌رسد و فیلم در اکران نوروزی روی پرده می‌رود.
تدبیر24: طبق اعلام عوامل سازنده‌ی فیلم، فیلمبرداری فیلم سینمایی «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی روزهای پایانی خود را می‌گذراند.
همزمان با روزهای پایانی تولید، بازی سیدجواد هاشمی نیز به پایان رسیده است. در حال حاضر گروه در شهرک سینمایی دفاع مقدس حضور دارند و مراحل فنی نیز در حال انجام است تا این فیلم هرچه زودتر آماده نمایش شود.

صداگذاری «معراجی‌ها» توسط محمود موسوی‌نژاد و ساخت موسیقی آن نیز توسط امیر توسلی در حال انجام است.
«معراجی ها» قرار است در جشنواره فیلم فجر سال جاری به نمایش گذاشته شود و پس از آن از 23 اسفندماه در سینماهای تهران به نمایش عمومی درآید.

در خلاصه داستان «معراجی‌ها» آمده است: قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند که آغاز قصه‌ای می شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند...

بازیگران : اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، حمید لولایی، رضا رویگری، دانیال عبادی، علی صادقی، سیدجواد هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، مهران رجبی، نیما شاهرخ‌شاهی، برزو ارجمند، امیر نوری، پندار اکبری، کاوه خداشناس، حسین مهری، غلامحسین لطفی، مجید شهریاری، اصغرنقی زاده، اسماعیل سلطانیان، روزبه معینی و بهاره افشاری، مریم کاویانی، پوراندخت مهیمن، لاله صبوری، سمانه پاکدل ، حدیثه تهرانی.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها