بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹
معرفی آثار جشنواره بین المللی فیلم فجر/3
کمال تبریزی بعد از 4 سال دوری با «طبقه حساس» به سینما بازگشته است.فیلمی که به قول خودش شبیه هیچ یک از کارهایی که تا به امروز انجام داده نیست.اثری که تماشاچی باید در آن منتظر اتفاقات عجیب و غریب و شکل گیری لحظه های متفاوت باشد.
شناسنامه فیلم:

نام: طبقه حساس

تهیه کننده: جواد نوروزبیگی

سرمایه گذار: شرکت پویا مهر

کارگردان: کمال تبریزی

بازیگران: رضا عطاران، پانته آبهرام، آزاده صمدي، سوگل قلاتيان، بهاره رهنما، پيمان قاسم خاني، رضا بهبودي، عرفان ناصري، هوتن شکيبا، ليلي فرهادپور، شاهرخ دولکو، بهادر مالکي، رضاکريمي، محمد بحراني،کاظم سياحي، مهدي پاشايي و محمد رضا فروتن

سایر عوامل: فیلمنامه: پیمان قاسم­خانی/مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی/انتخاب بازیگران و بازیگردان: حبیب رضایی/طراحی گریم: سودابه خسروی/مجری طرح: فرشته مهدی‌زاده/تدوین: مصطفی خرقه­ پوش/مدیر تولید: نادر مهدی‌پور/طراح صحنه و لباس: سارا سمیعی/صداگذاری: علیرضا علویان/مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی/عکاس: زهرا مصفای تبریزی/برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مریم هژیروند/جلوه‌های رایانه‌ای: بهنام خاکسار/موسیقی: پیمان یزدانیان

خلاصه: داستان مردی را روایت می ‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می ‌کند اما پس از مدتی که سر مزار همسرش می ‌رود، متوجه می ‌شود به اشتباه مردی غریبه در طبقه دیگر قبر دفن شده است.

مضمون: کمدی


حواشی:

· ابتدا قرار بود «پرویز پرستویی» نقش اصلی را بازی کند اما به دلیل تاخیر در شروع پروژه ، برای بازی در فیلم «امروز» رضا میرکریمی قرارداد بست که در نهایت رضا عطاران به عنوان نقش اصلی انتخاب شد.

· بعد از کش و قوس های فراوان بین اداره نظارت و ارزشیابی و سازندگان و پس از اصلاحیه خوردن های مکرر پروانه ساخت فیلم سینمایی «قبر دو طبقه» (با نام جدید«طبقه حساس») صادر شد.

· جشن پایان فیمبرداری با حضور عوامل فیلم و آقایان احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران و حجت اله ایوبی رئیس سازمان سینمایی برگزار شد.



ویدئو:

حجم: 3.5 مگابایت / دانلود


تصاویر:






































جشن پایان فیلمبرداری:
















بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها