بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای رفع مشکل کمبود پرستار در مراکز درمانی، دانشجویان ترم پنج پرستاری جذب این مراکز می شوند.
تدبیر24:  ˈغضنفر میرزابیگیˈ روز سه شنبه در جمع مسوولان بیمارستان دزفول با بیان کاستی های خدمات به بیماران به دلیل کمبود پرستار افزود: پرستاران با دریافت پاداش و اضافه حقوق به این دانشجویان آموزش می دهند و دانشجویان پس از کسب مهارت لازم در کنار پرستاران در مراکز درمانی مشغول به کار می شوند.

میرزا بیگی افزود: برای رفع مشکل کمبود نیروی پرستار 200 نفر در دزفول،64 نفر در گتوند و 56 نفر در شوش جذب خواهند شد.

معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز با اشاره به مشکلات موجود گفت: دزفول از نظر نیروی انسانی در بخش درمانی در موقعیت بحران قرار دارد و پرستاران بین 70 تا 200 ساعت اضافه کار انجام می دهند که با اهداف قانون بهره وری منافات دارد.

ˈعلیرضا خسروپناهˈ با اشاره به راه اندازی بیش از 10 بخش و طرح درمانی در بیمارستان دزفول افزود: ارائه خدمات پزشکی در این مراکز نیازمند جذب نیروی انسانی است.

وی اظهار داشت: حدود 400 تخت فعال در بیمارستان دزفول وجود دارد که تا یکماه آینده 10 تخت جدید اضافه خواهد شد.

خسروپناه افزود: دانشگاه علوم پزشکی دزفول علاوه بر جمعیت 500 هزار نفری این شهرستان به بیماران شهرها و استانهای همجوار نیز خدمات درمانی ارائه می دهد و ارائه خدمات درمانی به این جمعیت نیازمند نیروی انسانی بیشتر است.

معاون وزیر بهداشت از بخش های مختلف بیمارستان دزفول دیدن کرد و پرستاران مشکلات خود را مطرح کردند و مشکل استخدام برخی پرستاران قراردادی بررسی شد و معاون وزیر در این خصوص قول مساعد داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها