بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳
معرفی آثار جشنواره بین المللی فیلم فجر/12
«همه چیز برای فروش» دومین فیلم بلند سینمایی امیرحسین فضایی اجتماعی و متفاوت دارد و داستانش به ساحت انسان اشاره می کند. فیلم اول امیرحسین ثقفی به نام «مرگ کسب و کار من است» در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر توانست در بخش فیلم های اول، دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی را دریافت کند.
شناسنامه فیلم:

نام: همه چیز برای فروش

تهیه کننده: علی اکبر ثقفی

کارگردان: امیرحسین ثقفی

بازیگران: صابر ابر، مریلا زارعی، مزدک میرعابدینی، محمود نظرعلیان، ساعد سهیلی، جواد عزتی، حبیب رضایی

سایر عوامل: نویسنده: امیر حسین ثقفی/ مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی/ طراح صحنه و لباس: شراره سروش/ مدیر تولید: علیرضا احمدی کیا/ مدیر برنامه ریزی: بابک اعطا/ موسیقی: کارن همایون‌فر/صداگذاری: حسین ابوالصدق /تدوین: مستانه مهاجر/طراح چهره‌پردازی و اجرا: محسن دارسنج/ صدابردار: محمد حبیبی/ دستیار اول کارگردان: کاوه قاسم‌زاده/ منشی صحنه: فاطمه ثقفی/ عکاس: بهرنگ دزفولی‌زاده/ مدیر روابط عمومی: بهناز شیربانی

خلاصه: مرد جوان کارگری که سرپرستی خانواده‌اش را برعهده دارد تلاش می‌کند تا برای برادر سرباز کوچکترش در همان کارگاهی که خودش کار می‌کند شغلی دست و پا کند. برادر سرباز او در استادیوم فوتبال دچار حادثه‌ای می‌شود که درمان وی مستلزم مخارج سنگینی است.

مضمون: اجتماعی


حواشی:

•    ابتدا قرار بود فیلم «همه چیز برای فروش» با نام «پدر و پسر» ساخته شود.
•    فیلم «همه چیز برای فروش» در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و با استقبال خوبی همراه بود، حتی عده ای ایستاده فیلم را تماشا کردند.
•    مستانه مهاجر درباره «همه چيز براي فروش» گفت: فيلم امير ثقفي اثر بسيار خوبي از کار درآمده و سال گذشته هم مورد کم لطفي قرار گرفت، حق آن است که امسال ديده شود.


ویدئو:
بخشی از فیلم:


حجم: 8.5 مگابایت / دانلود


تصاویر:














پشت صحنه:













بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها