بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۲
هفتمین جشنواره زمستانی همدان شامگاه پنجشنبه با حضور مسوولان وفعالان عرصه گردشگری در همدان آغاز به کار کرد.
تدبیر24: مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در آیین افتتاحیه این جشنواره گفت: هفتمین تجربه همدلی در استان همدان را در حالی آغاز می کنیم که برنامه های متفاوتی نسبت به سال های گذشته در نظر گرفته شده است.

ˈعلیرضا ایزدیˈ با اشاره به برنامه های رونمای ازپوسترهای جشنواره زمستانی در دفاتر رسانه های استان همدان گفت: با این اقدام وهمراهی رسانه ها 500 میلیون ریال درهزینه های جشنواره زمستانی صرفه جویی شد.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان جشنواره زمستانی را در بازه زمانی سوم تا 12 بهمن ماه محدود نکردیم وبرنامه ای نیز زیر عنوان اختتامیه نخواهیم داشت و تنها جشن های بزرگ شادی را برگزار می کنیم.

این مقام مسوول تصریح کرد: در روزهای 29 و 30 بهمن ماه امسال 34 سفیر و کاردار کشورهای مختلف در همدان حضور خواهند یافت و مازیار فلاحی در همدان کنسرت اجرا خواهد کرد.

ایزدی گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری و همدلی با یکدیگر روزهای خوب و خاطره انگیزی را برای هم رقم بزنیم.

وی تأکید کرد: درهشتم بهمن ماه سال جاری دبیر خانه همایش بین المللیˈ میر سید علی همدانیˈ که قرار است در عید فطر سال 93 با حضور 100 مهمان خارجی برگزار شود، افتتاح می گردد.

مدیرکل میرث فرهنگی استان یکی از برجسته ترین برنامه های این دوره از جشنواره را دومین همایش سراسری نقالان برجسته کشوری در همدان دانست و گفت: این هنر برجسته و اصیل در حال فراموشی است و نباید گذاشت این اتفاق روی دهد.

ایزدی افزود: دراین جشنواره، مراسم ویژه ای به پاس تلاش های فرهنگی هنرمند توانای همدانی ˈعلی اکبر محمودی وثاقˈ برگزار خواهد شد.

در پایان این مراسم از نقشه گردشگری شهر همدان نیز رونمایی شد و مدیر کل میراث فرهنگی در توضیح آن اظهار داشت: این نقشه علاوه بر این که جاذبه های گردشگری همدان را نشان می دهد نقاطی که جشنواره زمستانی در آن برگزار خواهد شد را مشخص کرده است.

هفتمین جشنواره زمستانی همدان از روز سوم تا 12 بهمن ماه با برگزاری برنامه های مختلف در سراسر استان برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها