بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
متهم پرونده مرگ ستار بهشتی با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به زودی محاکمه می‌شود.

تدبیر24: متهم این پرونده، یکی از ماموران پلیس فتا است که به اتهام ضرب و جرح عمدی، شکنجه، توهین، لغو دستور، ایجادجو بدبینی نسبت به نیروهای مسلح و سهل‌انگاری در انجام وظیفه از سوی قاضی محمد شهریاری بازپرس ویژه قتل تهران مجرم شناخته شده و دادیار اظهارنظر دادسرای امور جنایی پایتخت نیز برای وی با صدور کیفرخواست، از دادگاه عمومی جزایی تهران تقاضای مجازات کرده است.

بر اساس این گزارش، با توجه به اعلام مادر ستار بهشتی مبنی بر عدم پیگیری، این پرونده در خصوص قتل شبه عمدی مفتوح خواهد ماند.

همچنین با توجه به اینکه پدر ستار بهشتی به عنوان یکی از اولیای دم، از شروع تحقیقات تا کنون در وضعیت روحی و روانی نامناسبی به سر می‌برده و ضمن بستری بودن در یک مرکز درمانی، قادر به تصمیم‌گیری نبوده، پس از اطمینان از این مساله طبق ماده 356 قانون مجازات اسلامی، دادستان از جانب وی در مورد پیگیری پرونده مرگ ستار بهشتی تصمیم‌گیری خواهد کرد؛ به همین دلیل وکالت گیتی پورفاضل - وکیل خانواده ستار بهشتی - در مورد پدر مرحوم، بلااثر اعلام شده و مراتب جهت اتخاذ تصمیم به دادستانی تهران گزارش شده تا در این خصوص نیز اقدام شود.

پورفاضل روز سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه خبر داده که در اعتراض به صدور قرار منع تعقیب در مورد اتهام قتل عمدی متهم به قتل ستار بهشتی، به دادستان تهران نامه‌ نوشته است.

ستار بهشتی یک کارگر وبلاگ‌نویس بود که بیش از یک سال قبل از سوی ماموران پلیس فتا بازداشت شد و در زندان درگذشت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها