بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد جام ملتهای آسیا سال 2019 باحضور 24 تیم برگزار خواهد شد.
تدبیر24: جلسه‌ کمیته‌ی فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC برگزار شد و در این کمیته تصمیم گرفته شد تا از سال 2019 جام ملت‌های آسیا با حضور 24 تیم برگزار شود.

این کمیته‌ همچنین تصمیم گرفت جام چلنج کاپ سال 2014 که در مالدیو برگزار می‌شود آخرین دوره‌ این رقابت‌ها باشد و دیگر این رقابت‌ها برگزار نخواهد شد.

همچنین تصمیم گرفته شد که رقابت‌های انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا ادغام شود و فرمت مسابقات به این ترتیب خواهد بود که کشورهای شرکت‌کننده به 8 گروه مقدماتی تقسیم خواهند شد که سرگروههای 8 گروه و 4 تیم دوم برتر به دور نهایی انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا راه خواهند یافت. سرنوشت سایر تیم‌ها برای حضور در جام ملت‌های آسیا به این ترتیب مشخص می‌شود که تیم‌های باقی مانده باید در شش گروه 4 تیمی بر سر کسب 12 سهمیه باقی مانده جام ملت‌ها رقابت کنند.

به این ترتیب رقابت‌های انتخابی جام جهانی که در حال حاضر با 10 تیم برگزار می‌شود از دوره بعدی با حضور 12 تیم برگزار می‌شود.

شیخ سلمان رئیس AFC درباره‌ی تغییر شکل برگزاری رقابت‌ها در قاره‌ی آسیا گفت: مسابقات فوتبال مهمترین محصول AFC محسوب می‌شود و من خوشحالم که این رقابت در شرایط خوبی برگزار خواهد شد. مطمئنم که این تغییر و تحولات به سود قاره آسیا می‌شود و فوتبال این قاره از آن سود خواهد برد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها