بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۶۲۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۴:۱۵
رئیس سازمان جنگل ها،مراتع و آبخیزداری:
رئیس سازمان جنگل ها،مراتع و آبخیزداری کشور از اختصاص سه هزار میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل و اجرای طرح های این سازمان در سال آینده خبر داد.
تدبیر24: خداکرم جلالی گفت: این اعتبار در زمینه توسعه درختکاری و بیابان زدایی و تثبیت شن های روان در سطح 200 هزار هکتار و نیز آب خان داری و تغذیه سفره های زیر زمینی در سطح بیش از 500 هزار هکتار در سراسر کشور هزینه می شود.

وی مهمترین اولویت این سازمان در سال آینده با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری را فرهنگ سازی ،مشارکت و همراهی مردم و افزایش سطح شناخت آحاد مردم از این سازمان بیان کرد.

جلالی همچنین استان خوزستان را یکی از کانون های بحرانی که تحت تاثیر فرسایش باد قرار دارد معرفی کرد و گفت: بیش از200هزار هکتار از ارضی این استان تحت تاثیر فرسایش باد قرار دارد.

وی چالش جدی امروز را در زمینه مسایل مربوط آب ، خاک و هوا عنوان کرد و افزود: شعارامسال این سازمان در هفته منابع طبیعی ˈمنابع طبیعی با مردم ، برای مردم استˈ که مشارکت مردم به عنوان یک راهبرد جدید مورد توجه جدی قرار گرفته است.

رئیس سازمان جنگل ها،مراتع و آبخیزداری در سفر یک روزه به استان خوزستان درگردهمایی مدیران کل منابع طبیعی یازده استان کشور شرکت کرده و از پروژه های منابع طبیعی و آبخیزداری این استان به ویژه روستای ˈحسن گرگˈ از توابع بخش فتح المبین شهرستان شوش دیدن کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
0
0
به : خبرگزاری تدبیر
از : یک ایرانی
میدانیم با توجه به مشکلات بسیاری که این چند ساله و فشارهای اقتصادی بر مردم تحمیل شده مسئله منابع طبیعی به الویت های هقتم هشتم مردم پس از مسائلی مثل خوراک پوشاک بهداشت مسکن انیت و... تبدیل شده ولی بدانید اکسیژن نباشد حیات نیست و درخت تولید اکسیزن میکند .خ.اهش دارم روی منابع طبیعی زوم شود و مشکلات آن حل شود. امروز در مناظره شبکه یک مورخ11/12/92 مسئله معدن بود ولی به یکباره موضوع دیگری بیان شد . لطفا به داد منابع طبیعی و عزیزان حافظ منابع طبیعی برسید.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها