بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲
پاسخ منفی مهدی مهدوی کیا به درخواست محمد مایلی کهن، اشک‌های آندرانیک تیموریان، انتقاد شدید علی مطهری از صدا و سیما، درخواست کریمی از جواد خیابانی و نارضایتی سرمربی ملوان از بی نظمی پشت در سالن از مهمترین حواشی مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال بود.
تدبیر24: مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران رسما از ساعت ۲۰ شنبه در هتل المپیک آغاز شد و چهره‌های مختلف هنری، پیشکسوتان فوتبال و جمعی از اهالی سیاست از جمله علی مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در آن حضور داشتند.

* مهدی مهدوی کیا که به همراه علی دوستی مهر سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در این مراسم حضور داشت، هنگام ورود به سالن با درخواست محمد مایلی کهن برای نشستن در کنار وی مواجه شد. مهدوی کیا البته به این درخواست پاسخ منفی داد و در کنار علی دوستی مهر به تماشای مراسم پرداخت.

* جمشید مشایخی که یکی از میهمانان ویژه این مراسم بود، به خاطر بارش برف در منطقه محمودیه خود را به سختی به مراسم رساند. مشایخی البته هنگام ورود به سالن اصلی، دقایقی به خاطر هرج و مرج و ناهماهنگی پشت در معطل شد.

* دراگان اسکوچیچ سرمربی ملوان هم یکی از مدعوان این مراسم بود. اسکوچیچ هم دقایقی پشت در سالن معطل شد. او به شدت از بی نظمی حاکم در پشت در تعجب کرده بود و مدام از مترجم خود می‌پرسید چه اتفاقی افتاده است. شلوغی پشت در سالن بعد از حضور وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونانش در سالن بیشتر شد؛ تا جایی که یکی دیگر از مدعوان که به همراه پدر سالخورده‌اش قصد حضور در مراسم را داشت مدام فریاد می‌زد "پدرم له شد"!

* علی مطهری قبل از شروع مراسم در جمع خبرنگاران از صدا و سیما به شدت انتقاد کرد و گفت: به نظرم تلویزیون دارد به نوعی سوء استفاده میکند زیرا نمی تواند تابع قانون نباشد و از دادن حق پخش فوتبال خودداری کند. مطهری بعد از این صحبت‌ها جلسه‌ای را با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار کرد.

* هاشم بیگ زاده یکی از معدود بازیکنان تیم ملی بود که در مراسم حضور داشت. قبل از شروع مراسم، یکی از دوستان صمیمی این بازیکن مجددا بحث تقابل وی با لیونل مسی را در جام جهانی پیش کشید؛ موضوعی که خنده خود بیگ زاده را هم در پی داشت.

* جواد خیابانی اجرای مراسم را برعهده داشت. در حالی که سفرای نیجریه و بوسنی هم در سالن حضور داشتند، خیابانی از حاضران خواست جوری تیم ملی را تشویق کنند که انگار این تیم در جام جهانی به حریفانش گل زده است! خیابانی البته در بخشی از اجرای مراسم خود، فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران را به اشتباه جزو ۱۰ بازیکن برتر فوتبال دنیا دانست.

* فرشته کریمی وقتی برای دریافت تقدیرنامه بالای سِن آمد، از خیابانی خواست که یک دقیقه به او فرصت صحبت کردن بدهد. این درخواست با موافقت خیابانی همراه شد.

* محمود خوردبین و آندرانیک تیموریان جزو آخرین نفراتی بودند که به مراسم آمدند.

* در بخشی از مراسم، کلیپی از صحبت‌های بازیکنان فعلی و پیشین تیم ملی فوتبال درباره ارزش پیراهن تیم ملی پخش شد. یحیی گل محمدی در این کلیپ گفت که تا چند روز بعد از ملی پوش شدن، پیراهن تیم ملی را بو می کرده و خودش را در آینه می‌دیده است. آندرانیک تیموریان هم در این کلیپ، هنگام صحبت کردن درباره ارزش پیراهن تیم ملی برای لحظاتی گریست.

* تابلوهای نقاشی با موضوع یوززپلنگ آسیایی و حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل در حاشیه این مراسم به تعدادی از پیشکسوتان از جمله محمد مایلی کهن و مهدی مهدوی کیا اهدا شد.

* پس از صرف شام، محمد مایلی کهن که آندرانیک تیموریان را دیده بود، به سمت این بازیکن رفت و او را از جمع جدا کرد. صحبت‌های خصوصی و خودمانی این دو توجه همه را به خود جلب کرده بود؛ بخصوص اینکه آندرانیک تیموریان با خنده جواب مایلی کهن را می داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها