بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت مرحله دیگری از مطالبات بازنشستگان کشوری طی هفته آینده خبر داد و گفت: در این مرحله ۲۰۰ هزار تومان به هر بازنشسته تعلق می گیرد.
تدبیر24:  ایراندخت عطاریان با بیان این مطلب افزود: تاکنون هفت مرحله از مطالبات بازنشستگان کشوری پرداخت شده است و تاکنون یک هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان در قالب این مطالبات اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: مرحله هشتم مطالبات بازنشستگان نیز هفته آینده در ایام دهه فجر به این افراد پرداخت خواهد شد بطوریکه به هر یک از بازنشستگان کشوری مشمول ۲۰۰ هزار تومان پرداخت می شود.

مدیر عامل صندوق بازنشستگان کشوری از تسویه مطالبات ۳۰۰ هزار بازنشسته کشوری خبر داد و گفت: تا کنون حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به ۸۳۰ هزار بازنشسته مشمول دریافت این مطالبات اختصاص یافته است و در مجموع ۶۰ درصد مطالبات تا به این مرحله پرداخت شده است و مابقی نیز طی چند مرحله دیگر به اتمام خواهد رسید.

وی به اقدامات این صندوق اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین اقدامات ما بیمه طلایی دو میلیون و ۵۰۰ هزار بازنشسته کشوری است بطوریکه این افراد می توانند به همراه خانواده هایشان از خدمات درمانی و بستری بیمارستانها و مراکز درمنی طرف قرارداد بیمه طلایی آتیه سازان حافظ البته بدون هیچ سقفی بهره مند شوند.

به گفته عطاریان، برگزاری تورهای زیارتی و سیاحتی، تخصیص وام ودیعه مسکن به بازنشستگان مستاجر و کم درآمد و همچنین اجرای بیمه عمر و حوادث بازنشستگان با حمایت و مساعدت دولت و پرداخت وام ضروری از جمله فعالیت‌های صندوق بازنشستگی است. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها