بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴
مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: پروازهای فرودگاه بین المللی کرمان به علت شرایط جوی ناشی از بارش برف به تاخیر افتاده است.
تدبیر24: "محمد نخعی" با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر به سبب ریزش سنگین برف در کرمان، پرواز ساعت ۱۹ امروز کرمان به تهران متوقف شده و مسافران همچنان در فرودگاه در انتظار پرواز هستند.

وی بیان کرد: پرواز 1052 شرکت هواپیمایی ماهان نیز که قرار بود ساعت 20 و 40 دقیقه از کرمان به تهران انجام شود تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاده است.

نخعی اظهار کرد: بنا به اعلام شرکت هواپیمایی ماهان پرواز شماره 1055 این شرکت قرار بود ساعت 18 روز گذشته به فرودگاه کرمان وارد شود که به سبب ریزش سنگین برف و احتمال عدم امکان فرود در کرمان، در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران زمین‌گیر شد.

وی گفت: همچنین پرواز هواپیمای BAE ماهان از تهران به کرمان ساعت 19 شب گذشته وارد فرودگاه کرمان شد اما پرواز این هواپیما به مقصد تهران در ساعت 19 و 40 دقیقه به علت شرایط جوی انجام نشده است.

نخغی بیان کرد: مسافران می‎توانند جهت دریافت آخرین وضعیت پروازی با سامانه شبانه روزی 199 اطلاعات پروازی تماس بگیرند تا از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان بیان کرد: مسافران می‎توانند جهت دریافت آخرین وضعیت پروازی با سامانه شبانه روزی 199 اطلاعات پروازی تماس بگیرند تا از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.

وی با بیان اینکه به سبب ریزش دوباره برف در کرمان ستاد ویژه تسهیلات زمستانی تشکیل شده است، گفت: فرودگاه مرکز استان در زمینه سامانه‌های کمک ناوبری، پایانه‌های نیروهای عملیاتی، امدادی و خدماتی به طور ویژه در حال آماده باش هستند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها