بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
می‌خواهیم محیط پاکی در ورزش داشته باشیم
نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: هنوز فیفا برای استفاده از بازیکن ایرانی‌الاصل سوئدی در تیم ملی ایران به استعلام ما پاسخی نداده است.
تدبیر24: فریده شجاعی در گفت‌وگو با فارس، درباره حضور لژیونرهای ایرانی در تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان، گفت: چند بازیکن بزرگ هستند که می‌خواهیم برای بازی‌های بزرگ در ایران حضور داشته باشند. می‌خواهیم ببینیم حضورمان در بازی‌های آسیایی اینچئون به چه صورت خواهد بود بعد از آنها دعوت کنیم، برای رقابت‌های غرب آسیا که خودمان می‌توانیم مقام کسب کنیم.

وی ادامه داد: هانیه حیدری بازیکن ایرانی است که در دانشگاه‌های امریکا بازی می‌کند و یک بار با مادرش به ایران آمده است. نازنین واثق‌پناه هم سال گذشته با برادرش آمد و صحبتی با ما داشت. وی در تیم ملی سوئد بازی کرده و می‌گویند اگر از حضورش 6 ماه در این کشور بگذرد می‌تواند برای ما بازی کند. ما از فیفا استعلام کرده‌ایم، اما هنوز پاسخی نگرفته‌ایم. شبنم بامکی هم قبلاً بازیکن ما بوده و بعداً به سوئد رفته است.

رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال درباره برنامه جدید کمیته پزشکی مبنی بر تعیین جنسیت بانوان، اظهار داشت: کمیته پزشکی همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد. ما هم می‌خواهیم محیط پاکی داشته باشیم. اگر فکر می‌کنند مشکلی هست این کار را انجام دهند.

شجاعی همچنین از حضور نماینده فیفا در فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت: این نماینده از کمیته‌های مختلف فدراسیون فوتبال برنامه‌هایشان را گرفته تا نیازهای ما را بررسی کنند.کلاس‌های مختلف، زمین و کمپ تیم‌های ملی، کلاس دروازه‌بانی از نیازهای ما است.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها