بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶
هیأت دولت صبح امروز به ریاست رئیس جمهور تشکیل جلسه داد و اعضای دولت درباره مهم‌ترین مسائل و مباحث روز کشور بحث و تبادل نظر کردند.
تدبیر24: دکتر حسن روحانی در این جلسه ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر، به بارندگی‌های اخیر در کشور اشاره کرد و آن را با توجه به شرایط کمبود آب و خشکسالی در سال‌های متمادی، نعمت الهی دانست که همزمان با رحمت معنوی دهه مبارک فجر، ملت ایران را بهره‌مند ساخته است.

وی همچنین با اشاره به بارش کم سابقه برف در استان‌های مازندران و گیلان، ضمن قدردانی و تشکر از صبر و بردباری مردم و همراهی و همکاری با دستگاه‌های اجرایی، از ستاد مدیریت بحران، دستگاه‌های اجرایی، سازمان صدا و سیما، نیروهای بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران که با جدیت فراوان در جهت کاهش مشکلات مردم تلاش کردند نیز قدردانی کرد.

رئیس‌جمهور به دستگاه‌های اجرایی مأموریت داد خسارت‌های وارد شده به دامداران، کشاورزان و مسکن مردم را برآورد کنند تا به تأمین اعتبار و پرداخت آن ازجانب دولت اقدام شود.

آقای روحانی در ادامه با اشاره به شدت سرما و برودت هوا و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات برای هموطنان، مردم را به صرفه جویی در مصرف گاز و برق توصیه کرد.

در ادامه این جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بحث و بررسی، به تصویب اعضای دولت رسید.
بررسی و تصویب بخشی از لایحه جامع حمایت از حقوق مالکیت ادبی و هنری از جمله مصوبات امروز هیئت وزیران بود. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها