بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۵
نشست هم اندیشی وزیر کشور با وزیر ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران، مسوولان و پیشکسوتان ورزش کشورمان که عصر امروز (چهارشنبه) به میزبانی وزارت کشور برگزار شد، با حاشیه هایی همراه بود.
تدبیر24: در ابتدای این نشست کلیپی پخش شد که حاضران را به شدت تحت تاثیر قرار داد، به طوری که حتی قطرات اشک از چشمان «محمود گودرزی» وزیر ورزش و جوانان نیز جاری شد.

در این کلیپ اظهارات تاسف برانگیز برخی از زنان مظلوم که گرایش همسر یا سایر اطرافیان نزدیک آنان به مواد مخدر، باعث فروپاشی خانواده و ایجاد بحران های اخلاقی شده است، پخش شد و حاضران را به شدت منقلب کرد.

پس از صحبت های وزیران کشور و ورزش و جوانان، 10 نفر از اهالی ورزش به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در راستای مبارزه با بلای خانمان سوز مواد مخدر پرداختند.

محمدعلی شجاعی، محمد مایلی کهن، مهدی تاج، آرش میراسماعیلی، محمد رستگار، غلامرضا جعفری، محمدرضا زارع پور اشکذری، رباب شهریان، محمد پولادگر و حسین کلانی از جمله مسوولان و پیشکسوتان ورزشی بودند که در این جلسه به اظهار نظر پرداختند که محور صحبت اکثریت آنان اختصاص بودجه مناسب و توجه وی‍ژه به مقوله ورزش به عنوان راهکاری مناسب برای مبارزه با مواد مخدر بود.

در پایان نشست و هنگامی که عبدالرضا رحمانی فضلی و محمود گودرزی وزیران کشور و ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران حاضر شدند، وزیر کشور از خبرنگاران درخواست کرد که پرسش های خود را از وزیر ورزش و جوانان حول محور مبارزه با مواد مخدر مطرح کنند.

حضور چهره های فوتبالی در این نشست قابل توجه بود. مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، مهدی تاج نایب رییس فدراسیون و رییس سازمان لیگ، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، حسین کلانی و محمد مایلی کهن پیشکسوتان فوتبال کشورمان، سیدمهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان از تیم استقلال تهران و محمدرضا خلعتبری، سیدجلال حسینی و محسن بنگر از تیم پرسپولیس تهران از جمله چهره های سرشناس فوتبالی حاضر در این نشست بودند.

اکثر روسای فدراسیون های ورزشی نیز در این نشست حضور داشتند.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که امروز (چهارشنبه) با علی کفاشیان برای ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال ایران به توافق اولیه رسیده است، در پایان نشست هم اندیشی وزیر کشور با ورزشکاران از خبرنگاران عذرخواهی کرد و پاسخگوی پرسش های آنان نشد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها