بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
وي اضافه كرد: دو نفر كه خود را از مسوولان بلندپايه حراست يكي از وزارتخانه‌ها معرفي كردند حتي در يك مرحله جهت بازديد از كارخانه شاكي مراجعه و مبالغ بيشتري را از شاكي طلب كردند.
تدبیر24: جانشين انتظامي استان كرمانشاه از دستگيري كلاهبرداراني خبر داد كه با ايجاد وب‌سايت و معرفي خود به عنوان كارمندان وزارتخانه به بهانه پرداخت وام، مبالغ هنگفتي را از شهروندان كلاهبرداري مي‌كردند.

سرهنگ عزيزي با اعلام اين خبر بيان داشت: شخصي با در دست داشتن شكواييه‌يي به پليس فتاي كرمانشاه مراجعه و اظهار داشت: با ديدن آگهي اينترنتي به عنوان پرداخت وام اشتغالزايي و زودبازده كه توسط افراد ناشناس درج شده بود و به جهت توسعه كارخانه ذوب ضايعات خود تصميم به تماس با درج‌كننده آگهي گرفتم كه پس از درخواست مدارك كارخانه، مبلغ 243 ميليون و 500 هزار ريال به بهانه‌هاي مختلف از قبيل تشكيل پرونده و غيره به حساب دو نفر كه ساكن تهران بودند واريز كردم.

وي اضافه كرد: دو نفر كه خود را از مسوولان بلندپايه حراست يكي از وزارتخانه‌ها معرفي كردند حتي در يك مرحله جهت بازديد از كارخانه شاكي مراجعه و مبالغ بيشتري را از شاكي طلب كردند.

عزيزي گفت: كارشناسان پليس فتا با توجه به حساسيت موضوع و اينكه امكان دارد افراد ديگري نيز در دام كلاهبرداران گرفتار شوند بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي با اشاره به دستگيري متهمان گفت: استعلامات از وزارتخانه مربوطه نشانگر جعلي بودن هويت متهمان بود لذا با كار علمي كارشناسان، استعلامات مختلف انجام شد. جانشين انتظامي استان در پايان يادآور شد: متهمان شناسايي ، دستگير و به بزه ارتكابي اقرار كردند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها