بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۷۶۶۸
تعداد نظرات: ۴۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
اختصاصی تدبیر24
حضور نجار در حالی به عنوان استاندار خراسان رضوی در دولت تدبیر و امید نهایی شده است که قطعا وی می تواند نماد فراجناحی بودن دولت در حوزه انتصاب استانداران محسوب شود . . .

تدبیر 24 : در حالی که با گذشت 6 ماه از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید عدم معرفی استانداری خراسان رضوی به عنوان یکی از مهم ترین استان های کشور انتقادهای زیادی را متوجه دولت کرده است پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد که روند انتصاب استاندار این استان نهایی شده است و اسماعیل نجار به زودی عازم مشهد مقدس خواهد شد .

به گزارش سرویس سیاسی تدبیر24 پس از بحث و بررسی های فراوان برای انتخاب استاندار خراسان رضوی در دولت یازدهم ابتدا قرار بود محمد حسین فروزان مهر استاندار فعلی این استان در مقام خود ابقا شود اما سرانجام به دلیل برخی ملاحظات و برای یک دست شدن فضای استانداری های کشور در توجه به دستور کار های دولت تدبیر و امید قرار بر این شد که از خدمات فروزان مهر در ستاد وزارت کشور استفاده شده و فرد دیگری عازم مشهد مقدس شود . بعد از نهایی شدن موضوع تعویض استاندار خراسان رضوی گزینه های مختلفی برای به دست گرفتن کلید شماره یک ساختمان خیابان بهار مطرح و روی آن ها کار شد که در نهایت اسماعیل نجار استاندار قبلی استان های کردستان و کرمان برای نمایندگی دولت در این استان در نظر گرفته شد . با انتشار زمزمه های حضور نجار در خراسان رضوی برخی چهره های سیاسی استان و حتی برخی کارمندان استانداری پرچم مخالفت با نجار را بلند کرده و با حمله بی سابقه به وی به دلیل حضور در دولت سابق او را متهم به حمایت از احمدی نژاد و صاحب جمله طلایی در زلزله زرند کرمان دانستند . در همین زمینه برخی رسانه ها نیز با بازتاب این موضوع نجار را استانداری احمدی نژادی دانستند که جایی در دولت اعتدال ندارد .

ازسوی دیگر با شروع فاز تخریب سیاسی و رسانه ای اسماعیل نجار برخی چهره های تندروی اصلاح طلب در مشهد تلاش کردند با فضا سازی و ادعای نامه نگاری با تهران گزینه های مورد نظر خود را در این میان مطرح کنند که برخی چهره ها نظیر تیمورعلی عسگری در چنین فضایی مطرح شدند . اما در شرایطی که طولانی شدن روند انتصاب نهایی استاندار خراسان رضوی حاشیه های زیادی را برای دولت به وجود آورده است و باعث شده منتقدان دولت شخص رئیس جمهور را به دلیل عدم تصمیم گیری قاطع و نهایی مورد انتقاد و حمله قرار دهند و حتی در همین زمینه سوال از وزیر کشور در مجلس شورای اسلامی در دستور بررسی قرار بگیرد ، خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که معرفی اسماعیل نجار برای این سمت نهایی شده و تنها یک گام حضور وی در هیئت دولت و اخذ رای هیئت وزیران باقی مانده است .

در همین زمینه یک منبع آگاه در وزارت کشور در گفت و گو با تدبیر24 با اشاره به این موضوع گفت : با اجماع اکثریت نیروهای استانی و ملی به خصوص نماینده ولی فقیه در استان و همچنین امام جمعه مشهد بر روی حضور آقای اسماعیل نجار در خراسان رضوی و پس از بررسی گسترده سوابق و عملکرد وی در دو استان قبلی محل ماموریت جمع بندی شخص وزیر کشور و مسئولان دولتی تا این لحظه بر این است که وی عازم این استان شود .

این منبع مطلع در خصوص انتقادات مطرح شده اخیر نیز گفت : متاسفانه انتقادات اخیر در خصوص حضور آقای نجار در دولت سابق به هیچ عنوان درست نیست چرا که رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید فراجناحی بودن است و در این زمینه از نیروهای توانمند و کارکشته که عملکرد حرفه ای و به دور از حاشیه های سیاسی در هر رده ای در دولت قبل داشته اند هم استفاده خواهد شد کما اینکه بسیاری از وزرای دولت نیز در دولت سابق پست های مهم و حساس داشته اند و همچنین وزیری مانند آقای پور محمدی در دولت سابق نیز در جایگاه وزارت حضور داشته است .

این مسئول وزارت کشور در ادامه اشاره کرد : اجماع کنونی بر روی حضور آقای اسماعیل نجار در خراسان رضوی در سال های گذشته بی سابقه بوده و عملکرد قابل قبول ایشان در کرمان و کردستان دلیل این امر است که می تواند نوید روزهای بهتری برای مدیریت استان جدید محل ماموریت ایشان باشد .

اسماعیل نجار کیست ؟

اسماعیل نجار در سال 1339 در شهر سرخه استان سمنان در خانواده ای متدین متولد شد . در سال 57 مسئولیت کمیته سوخت استانداری سمنان را بر عهده گرفت . سپس وارد جهاد سازندگی سمنان شد . مدتی بعد با شروع جنگ عازم کردستان شد و مسئولیت بازرسی ویژه استاندار و مدیریت روابط عمومی استانداری را بر عهده گرفت . نجار در روزگار جنگ قائم مقام فرماندار سنندج شد و چندی بعد به عنوان فرماندار در راس شهرستان مریوان قرار گرفت . پس از دوران فرمانداری به بازرسی استانداری بازگشت و سپس عازم تهران شد و در مدیریت های میانی وزارت نفت مشغول خدمت گشت . وی با آغاز به کار دولت نهم به عنوان بهترین گزینه که عامل وفاق همه مردم کردستان بود به عنوان استاندار کردستان منصوب شد و پس از 4 سال و نیم استانداری که همه مردم از آن به عنوان دوران طلایی کردستان یاد می کنند به کرمان منتقل شد و 3 سال و نیم به عنوان استاندار کرمان فعالیت کرد . نجار که 46 ماه سابقه حضور در جبهه را داشته مدال درجه یک امداد و نجات و مدال درجه سه سازندگی را در کارنامه کاری خود دارد .

مدیریت نجار که مردم از آن به نیکی یاد می کنند آنقدر مناسب بود که رهبر معظم انقلاب در سفر به کردستان از آن به نیکی یاد کردند و از آن چنین تجلیل کردند : "  بحمداللَّه استان از مديريت دولتى خوبى برخوردار است؛ مديريت استان، مديريت خوبى است  و آقای استاندار خدوم و با کفایت هستند ."

حضور اسماعیل نجار در حالی به عنوان استاندار خراسان رضوی در دولت تدبیر و امید نهایی شده است که قطعا وی می تواند نماد فراجناحی بودن دولت در حوزه انتصاب استانداران محسوب شود . از سویی تایید آیت الله واعظ طبسی و علم الهدی و استقبال گسترده نخبگان و مردم مشهد و شهرهای خراسان رضوی از حضور استانداری که قطعا با نیاز های سیاسی و فرهنگی مشهد همسو است فرصت خوبی را برای فعالیت بهتر دولت در این استان ایجاد می کند .

ماجرای جمله طلایی زلزله ریگان چه بود ؟

چندی پیش و با آغاز زمزمه های حضور نجار در خراسان رضوی مضوعی در رسانه ها مطرح شد که ازاساس صحت ندارد . در این مطلب نوشته شده بود که "اسماعیل نجار در زمان استانداری کرمان در زمان وقوع زلزله محمد آباد ریگان عنوان کرده است که دیوار های یک خانه فرو ریخته است و تنها دیواری که عکس احمدی نژاد روی آن است باقی مانده است ." این جمله که از اساس کذب و ناشی از شیطنت یکی از رسانه های محلی کرمان در آن سال بوده است با واکنش صریح نجار در آن مقطع و شکایت از رسانه مورد اشاره همراه شده است . فایل صوتی سخنرانی فوق الذکر نشان دهنده این است که سخنان نجار دستکاری شده و با تقطیع و چسباندن بخش های مختلف در آن زمان در یک رسانه محلی منتشر شده و به سرعت در رسانه های ملی بازنشر داده میشود . در همین زمینه اسماعیل نجار هفته گذشته در گفت و گو با ایسنا در این خصوص گفته است : " بعید می‌دانم این موضوع نقشی در انتصاب ‌یا عدم انتصاب من در استانداری خراسان رضوی داشته باشد، اما امیدوارم خداوند پاسخ بداخلاقی‌های برخی را بدهد. من همان سال از مسئول هفته‌نامه‌ای که این شیطنت خبری را کرده بود، شکایت کردم و کیفرخواست مدیر مسئول آن هفته‌نامه ‌صادر شد اما بعد از آن من اعلام رضایت کردم. شخصی شیطنت کرده است و حرف مرا تحریف کرده است، من هم همان سال از وی شکایت کرده‌ام. "

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱۰
انتشار یافته: ۴۶
محمد علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
25
8
به نظرم نجار استاندار خوبی بوده اما حقش الان بیشتر از استانداریه با اینحال حضورش تو دولت خوبه
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
خواهشمند است برای آگاهی ما کارنامه خوب ایشان را چاپ نمایید .
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
البته باید گفت ایشون از خویشاوندان آقای روحانی هستن
تدبیر 92 تا 1408
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
تدبیر جان کاری ندارم دیگه دارم ازت نا امید میشم ، روحانی با رای چه کسانی شد روحانی ؟؟؟؟؟
میدونم باید صبر کرد ولی از شما بعید بود این مطلب را بزارید.
تدبیر جان تدبیر جان این مطلب بوی فتنه می دهد .
لطفا با درایت حرکت کنید.
آشنای اول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
9
29
استاندار احمدینژادی در دولت تدبیر ؟ وای وای
اصلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
19
3
به نظرم همان کرمان می ماند بهتر بود
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
16
11
والا ما دیگه تو مشهد به جایی رسیدیم که فقط منتظریم یکی بیاد دیگه برامون نجار و غیر نجار نداره
رضاپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
29
6
اسماعیل نجار بهترین گزینه است حتما خوش آمدی آقای استاندار
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
4
19
اختصاصی سایت تدبیر:اجماع بی سابقه استانی و ملی برای استانداری نجار/برخی چهره های تندروی اصلاح طلب در مشهد ........تدبیر جان بی شک مخاطبین زیادی از اصلاح طلبان و گروههای معتدل سیاسی از شما انتظار دارند که در نگارش اخبار خود یک بام و دو هوا نکنی ...اولا اینکه اصلاح طلبان تندرویی که نوشتی آیا به غیر از این است که ستاد دکتر روحانی پیگیر اوردن عسگری است و این حق ستاد ایشان در مشهذ میباشد حال که گزینه عسگری به دهان بعضی شیرین نیامده که نباید افرادی را که در زمان انتخابات زحمات زیادی کشیدند را افراطی خواند شما تدبیر جان خود خوب میدانی که اکثر ستادها با گزینه های معرفی شده از شخص وزیر کشور،استانداران و حتی فرمانداران و بخشداران ناراضی هستند و باید قبول کرد که دولت تدبیر که اکنون در حال معامله با گروههای سیاسی است بدنه اجتماعی خود را یکی پس از دیگری از دست خواهد داد و تا چشم به هم بزنیم انتخابات دور بعد خواهد رسید و امان از ............
پاسخ ها
آرمان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
از افرادی که خرافات را رواج میدهند باید دور شد حتما ماجرای دیواری که عکس آقای احمدی نژاد رویش بوده و خراب نشدنش را فراموش نکردید.
مصطفوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
5
16
واقعا ارزش داره/ واقعا هیچ اجماعی روی آقای نجار نیست
بنظر عسکری رو بیشتر قبول دارن مردم وسیاسیون
اگر باشیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
16
5
آقای نجار نماد اعتداله خود عسگری در مصاحبه با ایسنا از عملکرد نجار تعریف کرده و گفته عملکردش تو کرمان و کردستان قابل قبوله پس وقتی خود عسگری هم اینو میگه باید نجار استاندار بشه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
4
19
برادر وزیر کشور احمدی نژاد استاندار مهم ترین استان کشور پس از تهران ! واقعا متاسفم
شهریار
|
United Kingdom
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
14
4
با سلام و احترام
از اینکه به مدیر توانمندی همچمن اقای اسماعیل نجار توجه نمودید خوشحالم و به عنوان یک خواننده بیطرف از سابقه درخشان ایشان به توانایی هایشان پی برده ام.
علی
|
United Kingdom
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
17
5
من بعنوان یک شهروند خراسان رضوی از اینکه اقای نجار بعنوان استاندار این استان مذهبی انتخاب شدن خوشحالم.
مهدیه ابراری
|
United Kingdom
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
11
3
رهبر معظم انقلاب در سفر به کردستان از کمتر کسی را در طول این چند سال دیدم که مقام معظم رهبری اینطور در وسفشان به نیکی یاد کردند و از آن چنین تجلیل کردند : " بحمداللَّه استان از مديريت دولتى خوبى برخوردار است؛ مديريت استان، مديريت خوبى است و آقای استاندار خدوم و با کفایت هستند ."
مهدیه ابراری مشهد مقدس
بهلول
|
United Kingdom
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
2
4
شهریار و علی حداقل 10دقیقه صبر میکردی بعد نظر میدادی.یکنفر با دواسم نظر داده به فاصله 4دقیقه و شباهت زیادی توش دیده میشه.
امیز حسین
|
United Kingdom
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
8
2
با سلام و تشکر از تمام دوستان که نظر دادن ؛ طیف گسترده ای از دوستان فرهیخته و دارای بینش بالای سیاسی هستند . خودتان قضاوت کنید اقای نجار که در دو استان راهبردی مسئولیت خطیر استانداری را داشته مورد تاید است یا اقای عسگری که مهمترین پست ایشان مسئول ستاد انتخاباتی اقای دکتر روحانی در شهرستانها بوده ... دوستان و همفکران بیایید در هزاره سوم انتخاب و گزینش خود را عقلانی و دور از هرگونه جناح بندی قرار دهید .که ایندگان درمورد انتخاب ما در مورد تک تک ماها قضاوت می نمایند.
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
2
2
Benazar kheili behtare kasi ke ostamdar boode va kefayato ghabiyatesho neshoon dade az gardesh kharej nashe va dar poste digei nare vaghti dar chizi tajrobe va takhasos daran inbar ham dar mashhad khahand derakhshid aghaye najar montazeretoon hastim
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
2
6
یعنی ما مشهدیا چقدر ... او از.... که لیسانس الهیات داره!!! اینم از استاندار اگه بشه
واقعا همچی سیاسیه دریغ از ...
امیز حسین
|
United Kingdom
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
2
3
بعضی دوستانم که خدا بهشون قوت قلب بده فقط دنبال بهونه میگردن (همون بنی اسراییلی ) عزیز من بجای اینکه دنبال علی و شهریار راه بیوفتی یه طوری حرکت کن که فردا خودت افسوس نخوری ...
رضا ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
3
7
تدبیر تو هم چهره واقعیتو نشان دادی.اصلاح طلب تندرو! داریم مگه؟

بهتره به جای اعتدال بگی اش شله قلمکار
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
9
2
استاندار ی مردمی فعال صادق مومن کار کشته ویزگیهای آقای اسماعیل نجار است .
بر مردم خراسان رضوی مبارک باشد
ناشناس
|
Iraq
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
3
10
وقتی وزیر کشور رحمانی فضلی باشه استاندارش هم باید نجار باشه . جالبه اسمش هم میشه اعتدال . اعتدال فعلا که به راست قش کرده .
راستی اهل سرخه سمنان هم هست که دیگه کامل شد.
تدبیر1404
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
7
3
بعضی دوستان همانند ناشناس عزیز حداقل جرائت نکردن اسمی از خودشون بنویسند چه برسه که جرات کنند در مورد وزیر محترم کشور و مهمتر از همه شخصیت خدومی همچون اقای نجار اظهار نظر نمایند... شمن اینکه همه ایران سرای من است .خودتون قضاوت کنید.
تدبیر1404
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
8
2
ما باید دنبال مدیر پر کار و با تجربه باشیم نه اسم و رسم ، اقای نجار به خراسان رضوی خوش امدی
امیرحسین
|
Netherlands
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
4
2
کاری ندارم کی خوبه کی بد اما اینو میدونم وقتی یکی خوبه همه شروع میکنن به تخریبش کوتاه هم نمیان تا کلا تیشه به ریشش که زدن خیالشون راحت بشه این بنده خدا آقای نجار هم از اوناست که یه شایعه براش ساختن ( زلزله و عکس آقای احمدی نژاد) همونایی که میگفتن هاله و اینا فیلمشم درست کردن که امروز یه ذره تو سایتای مجازی مثل فیس بوک بگردی امسال این نوع مونتاژ کاریها زیاده هر بچه ای بلده جالبه هنوزم ادامه داره بازم کوتاه نمیان بابا جان اصلا بده ما می خواهیمش نمیزاریم شما بیای جیباتو پر کنی
سیامک
|
Netherlands
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
7
2
جالبه که کسی نیومد بگه تو کرمان و کردستان ایشون فلان اشتباه رو کردند هر چی منفیه خاله زنکی بود پس من منتظرم ببینم این مرد بزرگ بیادو بعد دوره خدمتشون بیایم بگیم خوش به شانسمون که روزی از ایشون دفاع کردیم کنارتون آماده خدمتیم آقای نجار
مشهدنیوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
2
1
این ادرس رو برای اونهایی میفرستم که فکر میکنند اقای عسگری تو مشهد طرفدار داره نه آقای مهندس نجار !!!!!!!!! http://khabarresani.com/719953-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%86%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%9F.html
Mashhad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
6
2
بزرگان ما میگن "آزموده را آزمودن خطاست" دوستانی که اقای مهندس نجار را مورد حمله و بمباران قرار دادن لطفا" یه لحظه استان کرمان و کردستان را سرچ کنید .. عزیزم وحشت نکن میخوای درموردش بخونی ! اقای نجار با شجاعت و افتخار در اونجا خدمت کرده . شما و امثال شما جرات خوندن مطالب نوشته شده در مورد این دو استان رو ندارید. نخواستیم برید یه دور توش بزنید. فقط از خودتون و وجوانتون شرمنده نباشید. میگن دنیا داره فانی . بیایید بجای تخریب یه مدیر لایق بهش کمک کنید بهتر خدمت کنه وگرنه شما کجا و مهندس نجار کجا... بقیه اش با خودتون اگر انصافی باشه...
مژده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
6
1
دولت آقای روحانی دولت اعتدال و فراجناحی هست و دنبال قابلیت فردی بنابراین آقای نجار که در دولتهای مختلف در رتبه های شایسته دولتی(معاونت فرمانداری سنندج، فرمانداری مریوان و مسئولیت در شرکت نفت تهران، برخی از سوابق مدیریتی اسماعیل نجار، پیش از دولت آقای احمدی نژاد) کاردان و با تدبیر به والایی ایران عزیز قدم برداشته اند گزینه شایسته این مقام هستند انسانهایی که ثانیه ثانیه زندگیشون رو در تلاش و با مسئولیتن باید سرشاخه اصلی باشند تا با مدیریت خوبشون مشکلات رو مرتفع کنند براتون آرزوی موفقیت دارم آقای نجار
گلاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
3
2
لطفا از شهرهای بزرگ با امکانتش پشت تریبون قضاوت نرید بیایید سر مرز یک هفته زندگی و کار کنید ببینم کی میمونه تا بعد مفید باشه حالا ما نگران فردی هستیم که جای ایشون میاد که ان شا الله خدمت به مردم براش مهم باشه مردم کردستان خدمات آقای نجار را هیچوقت از یاد نمی برن مرد روزهای سخت و دلسوز براتون عزت و موفقیت می خواهم از پروردگار
شمس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
2
2
آقای نجار آن خبرمعروف را 30/20هم پخش کرد به ارشیو صدا وسیما مراجعه کنید
شاکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
4
2
مدیر سایت تدبیر 24 به خدا اگر نظر من رو انتشار ندی از دستت شاکی می شم پیش امام رضا(ع) !!! یعنی چی آخه ؟ مگر آقای روحانی که با رای اکثریت در استان ما علی رغم وجود آقای دکتر سردار خلبان قالی باف شهردار خدوم تهرانی ها !!! رای حداکثری نیاورد؟ پس چی می گید در موردش ؟ ما به این آقا رای دادیم که گفت:دولت به هیچ‌وجه قصد تخریب مسئولین دولت گذشته را ندارد و هرگز در پی بزرگنمایی مشکلات هم نخواهد بود. دولت تدبیر و امید خود را از دولت گذشته جدا نمی‌بیند.

رییس‌جمهور تاکید کرد: همه ما در یک کشور و زیر چتر جمهوری اسلامی و ولایت فقیه در حال انجام وظیفه هستیم و دولت تدبیر و امید از تجربیات همه مسئولین استفاده خواهد کرد.

دکتر روحانی خطاب به اعضای کابینه دهم اظهار داشت: شما به کل نظام و کشور تعلق دارید و تجربه‌هایی که آموختید متعلق به ملت است، سرمایه‌های بزرگ انسانی کشور هستید و دانش و تجربه شما در کنار هم گوهر گرانبهای تخصص و تجربه را به وجود آورده است که باید از آن استفاده شود.
اختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
5
2
به عنوان یک کارشناس فرهنگی به آقای روحانی تبریک عرض می کنم که چنین تصمیمی گرفته اند.برای آبادی این سرزمین کهن واسلامی باید از نیروهای وفادار وخدمت گذار استفاده نمود وجناب نجار این خصوصیات را دارند
mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
1
3
kash ke yek eslah talab bezarand
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
3
4
خاک بر سر سایت مذخرف شما که از یک اصولگرای افراطی مثل نجار حمایت میکنین، اگه قرار بود نجار استاندار بشه مردم خرسان ... بودن به روحانی رای بدن!؟ خوب به سعید جلیلی رای میدادن دیگه!!!، اگه بعد این همه مدت همچین کسی بخواد استاندار بشه مردم به شدت از رایی که به روحانی دادن ..میشن و به روحانی به چشم یک ...نگاه میکنن، تا دیر نشده نذارین امید مردم ناامید بشه
تدبیر خراسان رضوی
|
United Kingdom
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
2
با سلام و احترام خدمت مدیریت سایت وزین و همیشه شلوغ تدبیر24(چشم نخورید) جهت کمک به دولت تدبیر امید وبلاگ پیوستی اقدام به نظر سنجی نموده است لطفا" اطلاع رسانی فرمایید .http://tkh92.blogfa.com/
شاکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
1
آقا حمید !!!! بسیار ادبیات شما خشن و به دور از تدبیر و اعتدال است. !!!! شما که نمی شناسید ، توهین نکنید !!!! این گونه پیام ها رو نباید انعکاس بدهید تدبیر 24
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
2
با توجه به سوابق درخشان و مدیریت فراجناحی آقای نجار ایشان بهترین گزینه برای استان خراسان رضوی است. انشاءالله به فضل امام رئوف و با تدبیر دولت و وزارت کشور روح امید و امیدواری در سرزمین آقا امام رضا (ع) جاری می شود
برادر دو شهید
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
1
بهترین گزینه غلامحسین مظفری اصلاح طلب کاربلد هست که الان مشاور سید محمد خاتمی است، یک گزینه بومی و عالی
یک فعال سیاسی مشهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
3
در مورد آقای نجار نه تنها درخراسان اجماع نیست بلکه درمورد نشدن ایشان اجماع است!!مردم خراسان اگر قرار بود همچین افرادی رو تحمل کنن به امثال آقای جلیلی رای میدادن!! صدای مردم خراسان روباید شنید
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
1
به نظرمن عسکری گزینه بهتریه اونایی که دنبال امسال نجارمیگردندمیخان ... اندچون عسکری نشون داده .....نیست وذات این افرادروخوب میشناسه
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
1
0
بهتر است دوستان بجای سنگ جناح سیاسی را به سینه بزنند کمی به فکر مردم باشند.عملکرد آقای نجار نشان دهنده کارآمدی و خدمت گذاری ایشان است واز آقای روحانی بابت این تدبیر تشکر لازم را دارم
ولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
0
0
اینا همش از صدقه سر آقای ... که با مشهدیها لج کرده آخه خاطره خوشی از مشهد نداره
اميد نجف آبادي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
0
0
من چندين بار با ايشان ديدار و برخورد داشتم و حتي با ايشان مكه همسفر بودم بسيار مرد نترس وًپخته اي هستن همچنين آدمي خداشناس و مهربان و صد درصد گزينه مناسبي براي اين استان ميباشند و از ايشان كاربلد تر فكرنكنم باشه.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها