بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴
فصل چهارم از رمان «جاناتان مرغ دریایی» شاهکار «ریچارد باخ» روانه بازار کتاب می‌شود.
تدبیر24: نسخه جدید «جاناتان مرغ دریایی» ریچارد باخ با بخش جدیدی به قلم این نویسنده سرشناس منتشر می‌شود.

این کتاب پرفروش که در دهه 1970 منتشر شد، تاکنون میلیون‌ها نسخه فروش داشته و از معروف‌ترین آثار ادبی قرن بیستم به حساب می‌آید.

ریچارد باخ سال 2012 پس از جان سالم به در بردن از حادثه هوایی خطرناک، بخش چهارم این کتاب را به نگارش درآورد، اما هیچ‌گاه آن را منتشر نکرد. این بخش جدید «توهمات 2» نام دارد و باخ گفته است که هرگز قصد نداشته آن را به چاپ برساند.

او در ادامه سخنانش درباره این نسخه جدید و تغییر عقیده‌اش اظهار کرد: پس از این‌که در اثر یک تصادف هوایی با هواپیمای دریایی‌ام تا آستانه مرگ رفتم، با خودم گفتم این اصلا یک تصادف نبوده بلکه یک آزمایش بوده است.

داستان بخش چهارم «جاناتان مرغ دریایی» درباره چگونگی آشنا شدن باخ با ارواح راهنمای او پس از حادثه هوایی است.

چهاردهم فوریه روزی است که نسخه کامل «جاناتان مرغ دریایی» روی پیشخان کتاب‌فروشی‌ها قرار می‌گیرد. نسخه دیجیتالی ویرایش جدید کتاب باخ اکنون از طریق «کیندل» منتشر شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها