بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۵
مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام «یاشار دوغو» در ترکیه از فردا (شنبه) با شرکت کشتی گیران 20 کشور از جمله ایران در شهر استانبول این کشور آغاز می شود.
تدبیر24: «حمزه یرلی کایا» رییس فدراسیون کشتی ترکیه، امروز (جمعه) در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: چهل و دومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام «یاشار دوغو» در حالی با شرکت 20 تیم از روز شنبه در شهر استانبول برگزار می شود که در سال های نخستین این مسابقات ، فقط هفت تا هشت تیم در این پیکارها شرکت می کردند.

وی افزود: ما تلاش داریم در سال های آینده این مسابقات بین المللی را با شرکت کشتی گیران 30 تا 35 کشور جهان برگزار کنیم.

رییس فدراسیون کشتی ترکیه با اشاره به جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی کشتی آزاد این کشور افزود: اعضای تیم ملی کشتی آزاد ترکیه را کشتی گیران جوان تشکیل می دهند و ما با این کشتی گیران جوان در مسابقه های کشتی قهرمانی سال 2014 بزرگسالان اروپا و جهان شرکت خواهیم کرد.

یرلی کایا در ادامه گفت: هدف از جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی کشتی آزاد ترکیه، حضور قدرتمند در رقابت های کشتی بازی های المپیک 2016 و 2020 است.

وی گفت: ما در این اندیشه هستیم که کشتی ترکیه را به روزهای اوج گذشته خود بازگردانیم و به همین علت به کشتی گیران جوان بهای لازم را داده ایم.

رییس فدراسیون کشتی ترکیه به تنبیهات در نظر گرفته برای کشتی گیرانی که از مواد نیروزا استفاده کنند، اشاره کرد و گفت: برای ریشه کن کردن دوپینگ در این رشته ورزشی، تمهیدات لازم را اندیشیده ایم و با کشتی گیران خاطی به شدت برخورد خواهیم کرد.

مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام «یاشار دوغو» در روزهای 26و 27 بهمن ماه با شرکت تیم های مختلف از جمله تیم منتخب کشتی آزاد ایران در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود.

فدراسیون کشتی ترکیه روز جمعه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرده بود که در این مسابقات که در سالن ورزشی احمد کومرت شهر استانبول برگزار می شود، کشتی گیران کشورهای ایران، روسیه، آمریکا، مغولستان، ژاپن، فنلاند، قرقیزستان، لهستان، ایتالیا، جمهوری مقدونیه، تاجیکستان، تونس، قزاقستان، ترکمنستان، جمهوری آذربایجان و ترکیه حضور خواهند داشت.

این مسابقه ها به یادبود «یاشار دوغو» کشتی گیر فقید و صاحب نام ترکیه از چهل و دو سال قبل تاکنون به طور متمادی هر سال برگزار می شود.

برنامه این رقابت ها که با دو کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می شود، از این قرار است:

روز جمعه 25 بهمن ماه:

ساعت 18 تا 18:30 دقیقه: وزن کشی وزن های 57، 65، 74 و 97 کیلوگرم.

روز شنبه 26 بهمن ماه:

ساعت 13 تا 17: رقابت های مقدماتی وزن های 57، 65، 74 و 97 کیلوگرم.

ساعت 16:30 دقیقه تا 17: وزن کشی وزن های 61، 70، 86 و 125 کیلوگرم.

ساعت 17:30 دقیقه تا 19: رقابت های رده بندی و فینال وزن های

57، 65، 74 و 97 کیلوگرم.

روز یکشنبه 27 بهمن ماه:

ساعت 13 تا 17: رقابت های مقدماتی وزن های 61، 70، 86 و 125 کیلوگرم.

ساعت 17 تا 18:30 دقیقه: رقابت های رده بندی و فینال وزن های

61، 70، 86 و 125 کیلوگرم.

تیم منتخب کشتی آزاد ایران با ترکیب ذیل در این مسابقه ها شرکت می کند:

70 کیلوگرم: پیمان یاراحمدی (لرستان)

74 کیلوگرم: مصطفی قیاسی (آذربایجان شرقی) و مرتضی رضایی قلعه (مازندران)

86 کیلوگرم: جلال زمان و محمدجواد ابراهیمی (مازندران) و علیرضا کریمی (البرز)

125 کیلوگرم: کمیل قاسمی و عبدالله قمی (مازندران)

همراهان:

سرمربی: رسول خادم

مربیان: غلامرضا محمدی (لرستان)، محمد طلایی (اصفهان) و نادر صدیقی (مازندران)

پزشک: دکتر داوود آزادبخت

داور: محمدرضا ستوده

سرپرست: پرویز عالی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها