بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲
پلیس نیجریه پس از اینکه به طور اتفاقی متوجه استفاده از گوشت انسان در غذاهای یک رستوران در آنامبرا شد، مالک و ده کارگر رستوران را بازداشت کرد. در زمان بازداشت، دو کله که برای کباب کردن در ورق آلومینیومی پیچیده شده بودند، کشف و ضمیمه پرونده شد.
تدبیر24: روزنامه میرور، توریست ها و کسانی که در رستوران نزدیک بازار شهر اونیشتای آنامبرا، واقع در جنوب نیجریه غذا خورده اند، می توانند تجربه آدمخواری را نیز به خاطرات سفر خود اضافه کنند.

وقتی ماموران سرگرم بازرسی این رستوران بودند، از نام برخی غذاهای ویژه و گرانقیمت موجود در منو سر در نیاوردند، اما هنگامی که در آشپزخانه با دو کله پیچیده شده در ورقه آلومینیومی مواجه شدند، فهمیدند یکی از آن نام ها "کله کبابی" است که برای آن روز دو پرس سفارش داده شده و آشپزها در حال آماده کردن آنها بودند.

با حضور پلیس و بازرسی های بیشتر مشخص شد که ویژه ترین غذاهای این رستوران از گوشت انسان تهیه می شده و اتفاقا مشتریان زیادی نیز داشته است.

یک کشیش که پس از شنیدن این ماجرا شوکه شده بود، نخستین شاکی از مالک رستوران است. او به پلیس و خبرنگاران گفت: من یک ماه پیش به مناسبت سال نو یکی از غذاهای ویژه را سفارش دادم که یک تکه بزرگ گوشت بود. وقتی قیمت 750 نایرایی آن را پرداختم نمی دانستم این غذای گرانقیمت از گوشت انسان تهیه شده و وقتی امروز موضوع را شنیدم شوکه شدم.

یکی از شهروندان نیز به خبرنگاران گفت: من هر روز که به بازار می رفتم از مقابل این رستوران رد می شدم و می دیدم که افراد عجیب با رفتار و ظاهر عجیب و غریب به آنجا می روند و وقتی صبح شنیدم که چنین اتفاقی افتاده تعجب نکردم.

پلیس شش زن و پنج مرد که در این رستوران کار می کردند را بازداشت کرده است. 

پدیده آدمخواری تبدیل به معضل جدیدی برای نیجریه ای ها شده و در سال های اخیر خبرهایی در این باره، به سراسر جهان مخابره شده است. نیجریه با 150 میلیون نفر جمعیت، از اقوام متخلفی با فاصله طبقاتی بسیار زیادی تشکیل شده و اغلب شهرهای شمالی مسلمان نشین و جنوبی ها مسیحی هستند. در سال 2012 خبر حمله تندرو های مذهبی به خانواده های مسلمان و فروش بدن قربانیان به کلیساهای تحت نظر تندروها و نیز حمله چند جوان به یک اتوبوس و کشتن دو زن مسلمان و خوردن بخش هایی از بدن آنها خوانندگان را به حیرت انداخت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها