بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵
نتانیاهو:
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت ، ایران در حالی در توافق هسته ای همه چیز به دست آورد که امتیاز قابل توجهی به طرف مقابل نداده است.
تدبیر24: به نقل از آلگماینر، بنیامین نتانیاهو با اشاره به توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 گفت ایران در حالی در این توافق امتیازات زیادی کسب کرده است که از چیز قابل توجهی در برنامه هسته ای خود صرف نظر نکرده است.

وی که امروز در جمع اعضاء کابینه خود سخن می گفت با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات ایران و گروه 1+5 گفت: تا به اینجا باید بگویم ایران هر چه می خواسته است بدون دادن چیز خاصی به دست آورده است. ایران تحریم ها را کاهش داده و اقتصاد ایران هم هر روز بهبود پیدا می کند.

وی در عین حال مدعی شد ایران به سیاست های تهاجمی خود افزوده است.

نتانیاهو همچنین گفت ایران همچنان به برنامه های علمی و تحقیقاتی خود در زمینه هسته ای ادامه می دهد و حتی حاضر نیست از یک سانتریفیوژ خود صرف نظر کند.

نخست وزیر رژیم  صهیونیستی در ادامه درباره سیاست خود در قبال ایران گفت : ما دو چیز را دنبال می کنیم یکی نمایاندن این نکته که سیاست های ایران تغییری نکرده است و دیگر اینکه ما خواستار از بین رفتن توان غنی سازی ایران هستیم زیرا ایران نیاز به هیچ سانتریفیوژی ندارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها