بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴
این ستاد در شهریورماه امسال به منظور بررسی و آسیب شناسی اجرای مرحله اول هدفمندی یارانه ها و طراحی و پیش بینی ساز و کارهای اجرای مرحله دوم آن و تصمیم گیری و نظارت در خصوص این موضوع به ریاست معاون اول رییس جمهور تشکیل شده است
تدبیر24: به نقل از صبحانه، از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم یکی از موضوعاتی که مورد توجه رسانه ها و تحلیلگران قرار داشت نحوه تقسیم وظائف و کارها بین اقتصاددانانی بود که همراه با حجت الاسلام روحانی به قوه مجریه آمدند چراکه غیر از مسئولان اقتصادی حاضر در هیئت دولت، رییس دفتر رییس جمهور و معاون اجرایی وی نیز چهره هایی با سابقه اقتصادی قابل توجه محسوب می شدند.

این موضوع با تفویض برخی وظائف مانند تنظیم بازار به محمد شریعتمداری، بیشتر مورد توجه قرار گرفت تا اینکه خبری مبنی بر انتصاب حسن یونس سینکی به عنوان دبیر اجرایی ستاد هدفمندی یارانه‌ها از سوی شریعتمداری منتشر شد.

در این خبر، از شریعتمداری به عنوان معاون اجرایی رییس جمهور یاد شده بود، بدون آنکه سمت دقیق وی در هدفمندی یارانه ها مشخص شود. از سوی دیگر خبری از سوی محسن بهرامی مشاور معاون اجرایی رئیس جمهور اعلام شد مبنی بر اینکه رئیس جمهور مسئولیت برنامه‌ریزی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را به معاونت اجرایی ریاست جمهور سپرده است.

اما مشاور وی نیز خبری مبنی بر اینکه دقیقا چه سمتی از طرف رییس جمهور به معاون اجرایی خود داده شده است، نداد تا مسئولیت شریعتمداری در یکی از مهمترین ستادهای اجرایی کشور مشخص نباشد.

اما بررسی های نشان می دهد هیئت دولت در جلسه چندی پیش خود، بنا به پیشنهاد حجت الاسلام روحانی رییس جمهور کشورمان، مسئولیت دقیق محمد شریعتمداری در بحث هدفمندی یارانه ها را تعیین و تصویب کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها