بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
نماینده موافق با وزیر پیشنهادی صنعت،معدن و تجارت
نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: نعمت زاده وزیر پیشنهادی صنعت،معدن و تجارت برند صنعت ایران است ...

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: نعمت زاده وزیر پیشنهادی صنعت،معدن و تجارت برند صنعت ایران است.

 

جلسه امروز مجلس با ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت و با قرار گرفتن انصاری نماینده آبادان در موافقت با وزیر پیشنهادی آغاز شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر خود واجب می‌دانم که امروز از دولتی که فردی شجاع در رأس آن قرار دارد حمایت کنم گفت: به جرأت می‌توانم بگویم یکی از بهترین دولت‌ها بر سر کار آمده و رئیس جمهور بر اساس واقعیت‌ها کار را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به تعهد و تخصص مورد تحسین اعضای کابینه تصریح کرد: از دوستان می‌خواهم مسائل حاشیه‌ای را مطرح نکنند و به وزرا رأی مثبت بدهند.

انصاری با اشاره به سابقه نمایندگی خود در زمان انتقال دولت‌ها و گرفتن رأی اعتماد برای کابینه‌های مختلف ادامه داد: من شهادت می‌دهم که شناخت برخی از دوستان نسبت به آقای نعمت‌زاده از بیرون مجلس و تحت فشار دیگران بوده است.

وی نعمت‌زاده را پدر پتروشیمی ایران خواند و تصریح کرد: در سالی که حماسه سیاسی با حضور مردم در انتخابات انجام می‌شد، اکنون نوبت نمایندگان مردم و دولت است که نقش خود را ایفا کند.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت نقش مهم این وزارتخانه را در ایجاد اشتغال یادآور شد و افزود: در جامعه ما اعتیاد و فساد جوانان را تهدید کرده و حفظ و ایجاد اشتغال بسیار مهم است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی فرصت آزمون و خطا نداریم اظهار داشت: هم اکنون باید با بکارگیری فردی امتحان پس داده و متعهد آثار تخریب تحریم‌ها را کم کنیم.

وی تسلط نعمت‌زاده بر امور این وزارتخانه را مورد تأکید قرار داده و تصریح کرد: با توجه به عملکرد آقای نعمت‌زاده در دیگر وزارتخانه‌ها باید بگوییم وی بهترین گزینه برای وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری خدمات نعمت‌زاده در بخشهای مختلف ادامه داد: البته نباید این نکته را فراموش کرد که یک وزارتخانه تنها با یک وزیر اداره نمی‌شود و این فرد باید کسی باشد که در میان بخش خصوصی و دیگر نهادهای صنعتی دارای مقبولیت باشد.

انصاری ضمن اشاره به اعلام آمادگی بخش صنعت برای همکاری با نعمت‌زاده اضافه کرد: برنامه غنی ارائه شده به مجلس از سوی نعمت‌زاده و تسلط به این بخش بیانگر داشتن تیمی مجرب برای اداره امور است و این برنامه ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز روز انسجام و تدبیر برای مقابله با تحریم‌هاست پس باید به وزیر پیشنهادی و کل کابینه رأی مثبت بدهیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها