بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲
مسوولان فدراسیون والیبال که پیش از این از نهایی شدن قرارداد لورنزو برناردی برای جانشینی خولیو ولاسکو در تیم ملی ایران نام برده بودند،به نظر می رسد که در این تصمیم دچار تردید شده اند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از  ایرنا، این فدراسیون روز چهارشنبه در مطلبی که روی تارنمای خود قرار داد،نوشت: هنوز قرارداد برناردی امضا نشده است و در حال بررسی برخی موارد از جمله مدت زمان و چگونگی حضور وی در ایران می باشیم.


در همین راستا محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال افزود: ما با برناردی شفاها در خصوص قبول مسئولیت سرمربیگری تیم ملی ایران به توافق کامل رسیدیم. اما با توجه به اینکه تیم او در مسابقات باشگاههای اروپا به مرحله نیمه نهایی صعود کرده، در صورتی که جواز حضور در مسابقات باشگاه های جهان (که از 6 تا 11 می در بتیم برزیل برگزار می شود) را به دست آورد، ما فاصله کمی (عملا یک هفته) تا مسابقات لیگ جهانی (که 26 می آغاز می شود) خواهیم داشت. این موضوع مهمی است و ما در حال بررسی این موضع و چگونگی حضور وی در تمرینات هستیم. چرا که ما چند دیدار تدارکاتی پیش از لیگ جهانی خواهیم داشت. پس با توجه به این موضوعات می بایست عجله نکنیم و بهترین و سنجیده ترین تصمیم را بگیریم.

رییس فدراسیون والیبال تاکید کرد: با این اوضاع و چند جلسه ای که با برناردی صحبت کردم در نهایت به این نتیجه رسیدیم که همه شرایط را مجددا بررسی کنیم و جمع بندی نهایی را روز جمعه انجام دهیم تاتکلیف کار وی کاملا مشخص شود. جمعه یا با برناردی قرارداد امضا می کنیم و یا سریعا به سراغ گزینه های دیگر خود می رویم. اولویت ما دفاع از منافع ملی است و در این شرایط ما باید با حوصله و تدبیر از شرایط بهره گیریم و بهترین انتخاب موجود خود را انجام دهیم تا بتوانیم به بهترین نتیجه هم برسیم.

ما نباید این موضوع را آن چنان حساس کنیم که نتوانیم به درستی تصمیم بگیریم. باید بتوانیم همه شرایط را بسنجیم و بعد انتخاب خود را انجام دهیم. باید بدانیم تیم ملی را به چه کسی می سپاریم و چقدر می تواند از هویت والیبال ملی کشورمان دفاع کند. تمام تلاش خود را می کنیم که مثل سه ساله گذشته که ولاسکو را به عنوان بهترین انتخاب به ایران آوردیم، این بار نیز بتوانیم بهترین انتخاب را انجام دهیم و یک مربی شایسته برای تیم ملی والیبال کشورمان انتخاب کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها