بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۵
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از کسب رتبه 50 جهان توسط ایران در زمینه گردشگری خبر داد.
تدبیر24:  مسعود سلطانی فر، عصر جمعه در مراسم اختتامیه هفتمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران در مرکز هایتک کرمان گفت: ایران در زمینه جذب گردشگر قابلیتهای فراوانی دارد اما متاسفانه طی سالهای گذشته نتوانسته است از این قابلیتها در جهت ارتقای رتبه گردشگری خود استفاده کند و هم اکنون جایگاه ایران در زمینه جذب گردشگر ضعیف است.
 
وی تصریح کرد: ایران در زمینه برخورداری از جاذبه های گردشگری در زمینه های مختلف رتبه دهم جهان را دارد اما از نظر جذب گردشگر از بسیاری از کشورهای پائین تر از خود نیز عقب است.
 
سلطانی فرد گفت: هم اکنون رتبه ایران در خصوص جذب گردشگر در بین کشورهای جهان جایگاهی بهتر از 50 نیست که باید این رتبه ارتقا یابد.
 
وی ادامه داد: ما می خواهیم فصل جدیدی در زمینه گردشگری در ایران را باز کنیم و در این راستا باید قابلیتهای دولت و بخش خصوصی در کنار یگدیگر قرار گیرد.
 
این مسئول افزود: یکی از مواردی که می تواند در ارتقا این رتبه تاثیر داشته باشد بحث وجود راهنمایان گردشگری است که به صورت مستقیم در ارتقا سطح خدمات گردشگری تاثیر گذار هستند.
 
وی گفت: بنده تصور می کنم فصلی جدید در زمینه توسعه صنعت توریستم در حال شکل گرفتن است و در این میان همکاری راهنمایان گردشگری بسیار تاثیر گذار است.
 
وی گفت: ما آماده ایم گره های گردشگری را باز کنیم و در این مسیر همکاری و همراهی لازم را انجام می دهیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها