بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۸۷۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۱
محمد آیتی کارشناس مسائل ورزشی
تدبیر24 : پس از آنكه فدراسيون واليبال با رفتن مربي موفق تيم ملي كشورمان خوليو ولاسكو موافقت كرد، جلسه اي براي خداحافظي و تقدير و تشكر از اين مربي باهوش و كاربلد ترتيب داده شد. اما در بين اين برنامه ها و تقدير و تشكر اهالي واليبال، حركت برنامه 90 در نوع خودش جالب و قابل ستايش بود. عادل فردوسي پور كه به نوعي نماينده توده هاي مردمي كشور است و در اين سالها نشان داده كه همه ي دغدغه اش فوتبال نيست براي مصاحبه با اين آرژانتيني دوست داشتني برنامه اي را ترتيب داد كه او را بيش از پيش به مخاطبان معرفي كند تا مرام و منش ولاسكو الگويي براي مربيان، ورزشكاران و ورزش دوستان باشد. انتصاب ولاسكو به عنوان مربي تيم ملي و كسب موفقيت هاي بي سابقه او با واليبال كشورمان يك بار ديگر مُهر تاييدي بر مديريت دقيق و بابرنامه داورزني زد تا شايد مديران ديگر ورزش ها متاثر از اين انتخاب ها و انتصاب ها، قدري به خودشان بيايند. در اين آشفته بازار ورزش كشور واقعا فدراسيون واليبال عالي و منطقي كار كرده است. در اين راه موفقيت، فدراسيون واليبال ثابت كرد با بي پولي ها و با نامهرباني ها هم مي شود افتخار آفريني كرد. ولاسكو در مصاحبه با دوربين برنامه 90 نشان داد كه چقدر با ورزش روز دنيا آشناست و از اينكه برخلاف تصور بسياري از خارجي ها كه در مورد كشورمان دارند پا به ايران گذاشته و در اين سالها كار كرده چقدر خوشحال و خرسند است. او كه در بسياري از زمان هاي مصاحبه اشك در چشمانش حلقه زده بود به خوبي و با افتخار از بزرگي واليبال ايران صحبت كرد و آنجايي كه مجري از او سوال پرسيد حالا كه شما سرمربي تيم آرژانتين شده ايد فكر مي كنيد اگر ايران با آرژانتين بازي كند چه تيمي پيروز مي شود با صلابت از برد بچه هاي ايران صحبت كرد. در هر صورت ولاسكو با واليبال ايران خداحافظي كرد و راهي آرژانتين شد اما بايد از اين آمدن و رفتن ها و از اين تواضع ها به طور كامل درس گرفت. شايد تا آمدن ولاسكويي ديگر به ورزش كشورمان زماني زيادي مانده باشد پس بايد قدر اين بزرگي ها را دانست. باز هم بايد به طور خاص يك تشكر ويژه از فدراسيون واليبال و شخص آقاي داورزني كرد كه اين بستر را آماده اين قرار دادند تا مردم از واليبال كشورشان بيشتر از هر زمان ديگر لذت ببرند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ولاسكو دوست داريم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
0
0
ولاسكو تو يك اسطوره هستي.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها