بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
فیلم‌برداری «آتش‌بس 2 »به نویسندگی و کارگردان تهمینه میلانی این روزها در فرودگاه امام خمینی (ره) ادامه دارد.
تدبیر24: در خلاصه داستان این فیلم که تهیه‌کننده‌ی آن محمد نیک‌بین است،آمده است:« یک زوج جوان و تحصیلکرده که عازم سفری به خارج از کشور هستند پس از سالها،مشاور خانواده‌ی خود را بطور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می‌کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند،اتفاقات سال‌هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آنها در خارج از کشور به سر می‌برد، مرور می‌کنند.»

«آتش بس 2» با بازی بهرام رادان، میترا حجار،آتیلا پسیانی،گوهر خیراندیش،مهرانه مهین‌ترابی،پژمان جمشیدی،دانیال عبادی، فلور نظری، رایان جواهریان از 16 بهمن 92 در لوکیشنی در فرمانیه تهران آغاز شد و این روزها در فرودگاه امام خمینی (ره) و سپس در فرودگاه مهرآباد و در ادامه در باغ فردوس پی گرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا،در جدیدترین اعلام لیست کامل بازیگران تهمینه میلانی، نام پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی که به تازگی در عرصه‌ی بازیگری حضور پیدا کرده، دیده می‌شود. او پس از بازی در مجموعه «پژمان» در تئاتر «بادی که ترا خشک کرد مرا برد» هم به ایفای نقش پرداخت.

عوامل فیلم «آتش بس 2 » عبارتند از: کارگردان : تهمینه میلانی، تهیه‌کننده:محمد نیک‌بین،مدیرتولید:محمد صادق آذین، مدیرفیلمبرداری: محمود کلاری، مدیرصدابرداری:اسحاق خانزادی،طراح گریم : جلال‌الدین معیریان،طراح صحنه و لباس:آزیتا میلانی، عکاس: علی نیک‌رفتار، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: عباس خواجه‌وند، منشی‌صحنه: الهام راد،اجرای گریم بانوان: میشا جودت، اجرای گریم آقایان: شهرام توانا، مدیر تدارکات:امیر یمینی.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها