بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۹۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
دکتر اميدوار رضايي به عنوان یکی از گزینه های جدی وزارت ورزش و جوانان محسوب می شود ، با توجه به این که رضایی یکی از گزینه های انتخابی فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي ست و دارای سابقه ورزشی می باشد در صورت معرفی شدن از سوی دکتر روحانی به احتمال فراوان از مجلس شوراي اسلامي رای اعتماد می گیرد، مصطفي هاشمي طبا هم گزينه رياست كميته ملي المپيك ايران است.
مسعود سلطانی فرگزینه پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس برای وزارت ورزش و چوانان که روز پنجشنبه در صحن علنی مجلس از برنامه هایش دفاع کرده بود، نتوانست رای اعتماد نمایندگان را جلب کند.

به گزارش «تابناک»، مسعود سلطانی فر، کاندیدای پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد نگرفت تا یک بار دیگر گزینه های مختلف برای تصدی‌گری این پست معرفی شوند.

البته به‌واسطه حمايت‌هايي از اين دست انتظار مي‌رفت وزير پيشنهادي ورزش و جوانان براي ورود به ساختمان معروف خيابان سئول مشكل چنداني نداشته باشد اما اكنون ورزش ايران بايد در حالت احتضار باقي بماند تا گزينه بعدي به مجلس معرفي شود. یکی از نمایندگان مجلس، دفاع نه چندان مطلوب از برنامه هایش و همچنین همراهان سلطانی‌فر را عامل اصلی شکست وی در بهارستان عنوان کرد.

در حال حاضر شنیده های ما حاکی از آن است که دکتر اميدوار رضايي به عنوان یکی از گزینه های جدی وزارت ورزش و جوانان محسوب می شود ، با توجه به این که رضایی یکی از گزینه های انتخابی فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي ست و دارای سابقه ورزشی می باشد در صورت معرفی شدن از سوی دکتر روحانی به احتمال فراوان از مجلس شوراي اسلامي رای اعتماد می گیرد

رضایی در مجلس پنجم به همراه دکتر روحانی در هیئت رئیسه با یکدیگر فعالیت داشتند و ارتباط خوبی بین آنها برقرار است ، وی در حال حاضر معاون قوانین رئیس مجلس است و با اکثر نمایندهای مجلس ارتباط تنگاتنگی دارد .

امیدوار رضایی هشت سال به عنوان رئیس و عضو هیات مدیره تیم استقلال فعالیت داشت ، در این مدت تیم استقلال به افتخارات زیادی رسید و بارها قهرمان جام حذفی و لیگ شد و جالب این که حاشیه ها در این تیم به حدداقل رسیده بود ، در ضمن وی نقش پررنگی در انتقال بازیکنان بزرگ به استقلال داشت

 وی محبوبیت زیادی در بین بازیکنان و هواداران این تیم دارد و با تیم مسئولان تیم رقیب یعنی پرسپولیس هم ارتباط نزدیکی دارد

حسن بزرگ امیدوار رضایی این است که وابستگی خاصی به هیچ گروهی ندارد

به هر حال در حال حاضر دکتر روحانی، رییس جمهور باید سرپرستی را برای وزارت ورزش و جوانان انتخاب کند که در این میان از دکتر امیدوار رضایی، محسن مهرعلیزاده،محمد رضا داورزنی، محمدرضا تابش و محمد دادگان به عنوان گزینه های اصلی نام برده می‌شود.

درضمن شنیده مي شود كه مصطفي هاشمي طبا هم گزينه رياست كميته ملي المپيك ايران است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
0
1
از اقای روحانی خواهشم میکنم کسی رو در این سمت معرفی کنه که دست تیم ها رو از بیت المال کوتاه کنه و اونارو خصوصی کنه به نظر نمیرسه اقای رضایی که خودشم عضو هیئت مدیره استقلال هست این کار رو انجام بده
console nintendo dsi xl
|
CHINA
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
0
0
viewtopic.php?t=*
console nintendo dsi xl http://jeux-de-nintendo-3ds-xl.sixsigmadss.com
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها