بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲
رحمتي و کريمي نيستند
اسامي بازيکنان دعوت شده به اردوي تدارکاتي تيم ملي از سوي کاروس کي روش اعلام شد
به گزارش تدبیر24 و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، فهرست 34 بازيکن دعوت شده بدين شرح است:

 

دروازه‌بانان:

 

رحمان احمدي(سپاهان)، دانيال داوري برانشوايگ، عليرضا حقيقي از اسپورتينگ کويليا، سوشا مکاني از فولاد خوزستان،حامد لک از تراکتورسازي تبريز.

 

مدافعان:

 

حسين ماهيني از پرسپوليس، مهرداد بيت آشور از ونکوور، محسن بنگر از پرسپوليس، محمد خانزاده از ذوب آهن ، پژمان منتظري از ام‌صلال، احمد آل نعمه از نفت تهران، سيد جلال حسيني از پرسپوليس، امير حسين صادقي از استقلال، احسان حاج صفي از سپاهان، مهرداد جماعتي از فولاد خوزستان، مهرداد پولادي از پرسپوليس، هاشم بيگ‌زاده از استقلال.

 

هافبک‌ها:

 

جواد نکونام از الکويت، رضا حقيقي از پرسپوليس، بختيار رحماني از فولاد خوزستان، علي کريمي از سپاهان، آندرانيک تيموريان از استقلال، خسرو حيدري از استقلال، مجتبي جباري از الاهلي قطر، قاسم حدادي‌فر از ذوب آهن اصفهان.

 

مهاجمان:

 

پيام صادقيان از پرسپوليس، اشکان دژاگه از فولام، مسعود شجاعي از لاس پالماس، يعقوب کريمي از سپاهان، عليرضا جهانبخش از نايخمن هلند ، محمدرضا خلعتبري از پرسپوليس، کريم انصاري فرد از تراکتور سازي تبريز، رضا قوچان نژاد از چارلتون و رضا نوروزي از نفت تهران.

 

ملي پوشان بايد راس ساعت 16:30 روز پنجشنبه به کادر فني تيم ملي در هتل آزادي معرفي کنند و از سوي ديگر با توجه به اينکه بازيکنان ملي پوش تيم هاي سپاهان و تراکتورسازي تبريز در ديدار خارج از خانه تيم هايشان در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته‌اند ، بايد روز جمعه نهم اسفند ماه خود را راس ساعت 16:30 به کادر فني معرفي کنند.

 

بازيکنان تيم ملي به منظور حضور در ديدار کويت و گينه به اردوي تيم ملي دعوت شدند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها