بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
کار دشوار مدیرعامل استقلال برای نگه‌داشتن بازیکنان
باشگاه استقلال برای فصل آینده کار سختی دارد، چرا که قرارداد ۱۵ بازیکن این تیم به پایان می‌رسد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از  تسنیم، هر چند 3 هفته به پایان لیگ سیزدهم باقیمانده اما اتمام قرارداد 16 بازیکن استقلال همه را فکر فرو می‌برد که این تیم فصل آینده چطور می‌خواهد قرارداد بازیکنانش را تمدید کند و یا به فکر جذب جایگزین برای بازیکنان جدا شده باشد.  
استقلال در این فصل با مشکلات عدیده‌ای چون مشکلات مالی، مصدومیت بازیکنان، جدایی چند ملی‌پوش، خداحافظی فرهاد مجیدی و ...روبه‌رو بود. از همه مهم‌تر علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال پیش از آغاز فصل روزهای سختی برای تمدید قرارداد با بازیکنان ملی‌پوش خود پشت سر گذاشت؛ به طوری که بیشتر بازیکنان روزهای آخر نقل و انتقالات قرارداد‌های خود را تمدید کردند و در تمرینات بدنسازی استقلال حضور نداشتند. مدیرعامل استقلال اما ظاهرا فصل آینده دیگر دغدغه تمدید بازیکن را نخواهد داشت چون اعلام کرده قطعا از پست مدیرعاملی استقلال کنار می‌رود.
از سوی دیگر بازیکنانی که جذب استقلال شدند، انتقادات زیادی را متوجه امیر قلعه‌نویی و باشگاه استقلال کرد. بازیکنانی چون احمد جمشیدیان و مهدی نظری به هیچ وجه نتوانستند برای استقلال مهره تاثیرگذاری باشند. جمشدیان مصدوم شد و نظری هم تاکنون یک گل بیشتر برای استقلال به ثمر نرسانده است. در نیم فصل دوم استقلال تلاش کرد کم و کاستی های خود را تکمیل کند اما خریدهای نیم فصل هم انتقادات زیادی بر جای گذاشت. بازیکنانی چون مهرداد اولادی، مجید غلام‌نژاد، کبه، آنتونیو کاروالیهو و ... چهره شاخصی از خودشان نشان ندادند.  
 
هواداران استقلال که در این فصل استقبال خیلی کمی از بازی‌های خانگی تیم‌شان داشته‌اند، نسبت به دیدارهای گذشته حضور پُررنگی در نخستین دیدار استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی مقابل الشباب داشتند اما نمایش بازیکنان استقلال آنها را به شدت عصبانی کرد و در صحبت با دوربین‌های تلویزیونی خواستار جدایی برخی بازیکنان شدند. حسن زمانی عضو هیئت مدیره استقلال نیز پس از این شکست از جوان شدن استقلال در فصل آینده خبر داد.
با توجه به مشکلات مالی باشگاه استقلال مشخص نیست چه برنامه‌ریزی برای فصل آینده انجام می‌شود تا برخی از بازیکنان مُسن استقلال کنار گذاشته شده و چند بازیکن جوان جایگزین آنها شوند. همه اینها در شرایطی است که فتح‌الله‌زاده گفته قطعا در پایان فصل می‌رود و این موضوع اگر عملی شود مشکلات آبی‌پوشان بیشتر خواهد شد چرا که در این صورت باید پروسه انتخاب مدیرعامل جدید هم طی شود و این مسئله کار را به مراتب دشوارتر خواهد کرد.
از این مسائل که بگذریم به امیر قلعه‌نویی می‌رسیم که هنوز مشخص نیست فصل آینده در این تیم می‌ماند یا نه چرا که او به گفته خودش روزهای دشواری را پشت سر گذاشت و باید دید آیا حاضر می‌شود با این شرایط باز هم در استقلال بماند یا به پیشنهادهای دیگری که البته خودش می‌گوید از آنها خبر ندارد، فکر می‌کند.
به گزارش تسنیم فهرست بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد به همراه مدت قراردادشان را در زیر مشاهده می‌کنید:
مهدی رحمتی: یک‌ساله
امیر حسین صادقی: یک‌ساله
حنیف عمران‌زاده: قراردادش دو ساله بود و امسال به پایان می‌رسد.
هاشم بیک‌زاده: یک‌ساله
خسرو حیدری: یک‌ساله
مجید غلام‌نژاد: در نیم فصل دوم به استقلال پیوست و قرارداداش تا پایان فصل است.
پژمان نوری: یک‌ساله
آندرانیک تیموریان: یک‌ساله
جی لوئید ساموئل: یک‌ساله  
احمد جمشدیان: یک‌ساله
علیرضا نیکبخت واحدی: یک‌ساله
آرش برهانی: 2 ساله و در این فصل به پایان می‌رسد.
مهدی نظری: یک‌ساله
محمد قاضی: یک‌ساله  
سید حسین حسینی: قراردادش 2 ساله است و این فصل به پایان می‌رسد.
آنتونیو کاروالیهو: در نیم فصل دوم به استقلال پیوست و قرارداداش تا پایان فصل است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها