بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۳
مسوول تیم بررسی سانحه سقوط هواپیمای فالکون که شامگاه دوشنبه در آب های شرق جزیره کیش سقوط کرد، گفت: هنوز جعبه سیاه(ضبط کننده مکالمات خلبان با برج مراقبت هواپیما و جزییات پرواز) هواپیما پیدا نشده است.
تدبیر24: حمید حبیبی سه شنبه در حاشیه آیین بدرقه پیکر سه سرنشین هواپیمای فالکون در مجاورت فرودگاه بین المللی کیش در جمع خبرنگاران افزود: مرحله تحقیقات مربوط به این سانحه هوایی و جست و جو برای یافتن قطعات هواپیما در خلیج فارس ادامه دارد.

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد:همچنین تلاش برای یافتن پیکر ˈمحمد امین عامریˈ کارشناس فنی سازمان هواپیمایی کشوری در آب های خلیج فارس ادامه دارد.

پیکرهای سه سرنشین هواپیمای غیرمسافربری جت فالکون پس از برگزاری آیین بدرقه مقابل فرودگاه بین المللی کیش برای انتقال به تهران به محل پرواز هواپیما منتقل شد.

در این آیین مردم و مسوولان جزیره کیش با پیکرهای خلبان مسعود جلیلی و خلبان سید مهدی احمدی موسوی از خلبانان سازمان هواپیمایی کشوری و وجیه الله ترلانی مسوول امنیت پرواز بدرقه کردند.

به گفته محمد خیاطیان مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، هواپیمای فالکون در حال آزمایش نور فرودگاه کیش بود که دچار حادثه شد.

این هواپیمای غیرمسافربری متعلق به سازمان هواپیمایی کشوری بود که ساعت 18:46 دوشنبه در آب های ساحل شرقی جزیره کیش سقوط کرد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها