بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 14
کد خبر: ۲۰۳۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
اجرای 1000میلیاردتومان پروژه آبی؛

طرح انتقال آب از خلیج فارس به مرکز ایران پایدار شد

ر حال حاضر با پشتوانه نمايندگان مجلس 100 ميليارد تومان پروژه در بخش آب و فاضلاب در كشور در حال انجام است گفت: اكنون ...
تدبیر24: معاون نظارت بر بهره برداري شركت مهندسي آبفای كشور با اعلام اینکه هم اکنون 1600 میلیاردتومان طرح تایید شده آب و فاضلاب روی میز است گفت: مطالعات طرح انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس در سال جاری پایدار شد.
 
علي اصغر قانع با بيان اينكه در حال حاضر با پشتوانه نمايندگان مجلس 100 ميليارد تومان پروژه در بخش آب و فاضلاب در كشور در حال انجام است گفت: اكنون بيش از يكهزار و 600 ميليارد تومان طرح تاييد شده آب و فاضلاب روي ميز است.
 
معاون نظارت بر بهره برداري شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور با اشاره به اينكه ايرانيان ساکن در حاشيه خليج فارس مايل به سرمايه گذاري در طرح هاي آب و فاضلاب هستند اظهارداشت: به دليل محدوديت منابع مالي، ما نمي توانيم طرح هاي جديد را آغاز كنيم.
 
وي با بيان اينكه بايد مباحث مربوط به تاخير در اجراي طرح ها و كيفيت محصول در طرح هاي آب و فاضلاب ديده شود افزود: قراردادها بايد دائم به روز شود. قانع گفت: اكنون 13 قراداد بيع متقابل در استفاده از پساب براي معادن وجود دارد.
 
قانع ادامه داد: مطالعات طرح انتقال آب درياي عمان و خليج فارس به فلات مركزي در سال 92 پایدار شد و عمليات مطالعات تکمیلی آن در حال انجام است. وي افزود: اين طرح در افق 50 ساله، 48 ميليون جمعيت شهري و روستايي را زيرپوشش قرار مي دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
محمد مهدی صدیقی خویدک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
0
1
با درود
خواهشمندم طرح هایی را که صرفا تخصصی اند و نظر کارشناسان علمی مربوطه را می پذیرد عمومی نفرمایید . چرا که مردم ایران هزینه می کنند تا در دانشگاه ها نیروهای متخصص تربیت شوند تا آنان به مسائل کارشناسی کشور نظر بدهند نه اینکه خود مردم بتوانند در اینگونه امور رای بدهند . مردم در ساختارای کلی کشور همچون انتخابات ریاست جمهوری و مجلس نظر خود را می دهند . دیگر اینگونه تیتر زدن ها در خور دولت تدبیر و امید نیست. و متاسفانه بار بد آموزی هم دارد که مردم با هر شغل و حرفه ایی در هر کار تخصصی کشوری دخالت نمایند
با آرزوی توفیق الهی برای همه.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
0
0
این طرح ملی باید دارای اولویت بسیار بالایی باشد و سریعا بدون فوت وقت اجرا شود که همین الان هم دیر است
نظر شما: