بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲
موادغذایی ارتباط مستقیمی در توانمند کردن عضلات اطراف ستون فقرات و عضلات ناحیه کمر دارد و نرسیدن مواد مغذی به بدن، مهمترین عامل شیوع کمردرد است. استفاده از پروتیین ها می تواند نقش بسیار مفیدی در تقویت عضلات داشته باشد به طوریکه افرادی که از منابع پروتیین مانند لبنیات، گوشت و حبوبات استفاده نمی‌کنند، توانمندی عضلات‌شان بسیار پایین است.
تدبیر24:  آنتی اکسیدان های موجود در سبزیجات و میوه ها نیز عملکرد عضلات را قوی می کنند، زیرا عضلات عمدتا برای سوختشان از اسیدهای چرب استفاده می‌کنند و به همین دلیل لزوم مصرف آنتی‌اکسیدان‌ها افزایش پیدا می‌کند.

ویتامین C در مرکبات و فلفل دلمه‌ای به مقدار فراوانی یافت می‌شود و پیش‌ساز ویتامین A در انواع سبزی‌ها و میوه‌های زرد، نارنجی و قرمز رنگ وجود دارد، ضروری است مصرف این مواد در رژیم غذایی روزانه‌ افراد گنجانده شود.
نوع چربی‌ای که مصرف می‌شود نیز در پیشگیری یا تشدید دردکمر موثر است، هر چقدر اسیدچرب رژیم غذایی اشباع‌تر باشد، عضلات نسبت به اکسیداسیون حساس‌تر و نسبت به حرکات ناگهانی ضعیف‌تر عمل می‌کند.
توصیه می‌شود که در رژیم غذایی روزانه ترجیحا به جای مصرف گوشت‌های پرچربی مانند گاو و گوسفند بیشتر از گوشت‌های سفید استفاده شود تا از بروز این اسپاسم‌های ناگهانی جلوگیری شود.
منبع: جام نیوز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها