بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹
مدیر وبلاگی که اقدام به انتشار محتویات غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کرد با اقدامات پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.
تدبیر24: سرهنگ حبیب الله رجبلی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان با بیان اینکه برابر رصد فضای مجازی و همچنین اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط کارشناسان پلیس فتا گلستان، وبلاگی که اقدام به انتشار محتویات غیر اخلاقی می‌کرد را شناسایی و با تشکیل پرونده موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، گفت: ماموران با انجام تحقیقات فنی و تخصصی، نهایتاً فردی به هویت معلوم به عنوان مدیر سایت که در سطح شهرستان گرگان استان گلستان اقدام به بارگذاری مطالب و انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کرد شناسایی و طی هماهنگی قضایی دستگیر کنند.

رجبلی در ادامه افزود: متهم در تحقیقات تخصصی بعمل آمده به بزه انتسابی خود اقرار و علت و انگیزه این اقدام خود را صرفأ جنبه سرگرمی و تفریح در فضای مجازی عنوان کرد.

وی همچنین گفت: متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتا گلستان در پایان با اشاره به آن دسته از مدیران وبلاگ‌ها و وب سایت‌های اینترنتی که در پوشش فضای مجازی، اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها