بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶
سارا دختر هشت ساله ای که در مدرسه شهید گنجیان روستای همایون بیجار تحصیل می کند از هشت ماهگی بر اثر حادثه ای دست و صورتش سوخت و اکنون با رسانه ای شدن مشکلات این دانش آموز و فداکاری معلمش، بارقه های امید در دل سارا برای بازگشت سلامتی ایجاد شده است.
تدبیر24: سارا در هشت ماهگی بر اثر یک حادثه دلخراش در منزل، از قسمت دست و صورت دچار سوختگی شدید شد و در سال های گذشته به علت ناتوانی مالی خانواده، در وضعیت بسیار نامناسبی بوده اما در دو سال اخیر با پیگیری ها و تلاش های شبانه روزی معلم فداکارش، دست و صورت سارا در حال درمان است.

معلم فداکار مدرسه شهید گنجیان در دو سال اخیر بارها سارا را برای مداوا به تهران برده و هم اکنون نیز از خیرین انتظار دارد در درمان سارا که هزینه های فراوانی دارد او را همراهی کنند.

ثریا مطهری نیا معلم سارا، هزینه درمان سارا را حدود یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: خانواده سارا به دلیل عدم بضاعت مالی، توان پرداخت هزینه های درمان فرزندش را ندارند و از این رو از هموطنان خیر و نیکوکار درخواست همکاری و مساعدت داریم.

با رسانه ای شدن فداکاری مطهر نیا معلم سارا و حضور خبرنگاران در مدرسه شهید گنجیان روستای همایون، مشخص شد که دیگر شاگردان این مدرسه نیز با مشکلات متعددی روبرو هستند و برای درمان آنها نیاز به کمک های خیرین است.

مطهرنیا در گفت و گو با خبرنگاران به مشکلات جسمانی شش تن از دانش آموزانش اشاره کرد و گفت: این کودکان بیمار نیز به دلیل عدم بضاعت مالی خانواده هایشان با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.

به گفته وی رضا بیماری ترابیسم دارد، زانیار به بیماری کلیوی مبتلاست، آنیتا با بیماری لوپوس دست و پنجه نرم می کند، زهرا دچار ریزش مو شده است و با ناراحتی پوستی درگیر است، ساناز دارای مشکل رفلکس کلیوی است و میلاد از ناحیه انگشتان دست دچار مشکل شده است.

وی از افراد خیر و نیکو درخواست مساعدت و کمک دارد و می گوید: مردم کشورمان همواره در روزهای سخت به کمک همنوعان خود شتافته اند و امروز نیز دانش آموزان مدرسه شهید گنجیان روستای همایون، چشم به انتظار یاری هستند.

فداکاری معلم و وضعیت جسمانی سارا توجه رسانه ها را به مدرسه شهید گنجیان روستای همایون بیجار معطوف کرده است و دیگر دانش آموزان بیمار این مدرسه نیز هم اکنون منتظرند در سایه توجهات رسانه ها، خیرین نیز به کمک آنان بشتابند و سلامتی را به آنها بازگردانند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها