بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۱۰۰۸
تعداد نظرات: ۳۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
در نامه سرگشاده دانشجویان مطرح شد؛
توقع ندارید که ملت ایران سخنان صریح رهبرشان را رها کرده و به خاطرات درگوشی شما اعتماد کنند.
تدبیر24: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی نکاتی را درباره مواضع اخیرش متذکر شدند. متن این نامه به شرح ذیل است:

ما این پیشرفت و تمدنی که دستمان پیش اجانب دراز باشد را نمی‌خواهیم... این‌معنا که «نمی‌شود باقدرت‌های بزرگ طرف شد» را ازگوش‌هایتان بیرون کنید. امام خمینی (ره)

جناب آقای هاشمی‌رفسنجانی

سلام علیکم؛

اظهارات حضرتعالی در یک سال گذشته پیرامون خاطرات حضرت امام (ره) و افاضات شما در هفته‌های اخیر درباره نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۴ ما را بر آن داشت تا چند جمله‌ای خدمت حضرت‌تان بنویسیم، نه به امید اصلاح مواضع‌تان، بلکه به این امید که بفهمید فرزندان امام روح الله نمرده‌اند که اجازه دهند افکار امام تحریف و مسیر روشن ایشان منحرف گردد.

آقای هاشمی

شما فرمودید " امام موافق حذف مرگ بر آمریکا بودند"، اولین چیزی که در مقابل این سخن شما به ذهن تمامی شنوندگان متبادر می‌شود این است که یا شما امام را بخوبی نمی‌شناسید- که طبیعتا فرض نادرستی است- و یا اینکه هدف دیگری در پس بیان این مطلب دارید، چرا که امام بارها و به صراحت دشمنی خود با ابرقدرت‌ها به‌ خصوص آمریکای جنایتکار را اعلام کرده اند.

شما که خود را یار غار امام می‌دانید و نقل‌کننده حرف‌های درگوشی ایشان هستید حتما این جملات امام پیرامون آمریکا را شنیده‌اید: "ما با هیچ‌کدام از ابرقدرت‌ها و قدرت‌ها سر سازش نداریم، نه تحت سلطه آمریکا می‌رویم و نه زیر بار شوروی ، " از خدا می‏‌خواهیم که این قدرت را به‌ما ارزانی دارد که‌ نه تنها از کعبۀ مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ آمریکا و شوروی را به صدا درآوریم " ، "ما شعار «مرگ بر آمریکا» را در عمل جوانان پرشور و قهرمان و مسلمان در تسخیر لانۀ فساد و جاسوسی آمریکا تماشا کرده‌ایم، ما همۀ شعارهای‌مان را با عمل محک زده‌ایم".

حضرت حجت‌الاسلام؛

توقع ندارید که ملت ایران سخنان صریح رهبرشان را رها کرده و به افشای! خاطرات درگوشی شما اعتماد کنند، چرا که همان عزیز سفر کرده به این ملت فرموده است: "اکنون که من حاضرم، بعضا نسبت‌های بی‌‌واقعیت به من داده می‌شود و ممکن است پس از من در حجم آن افزوده شود؛ لهذا عرض می‌کنم آنچه به من نسبت داده شده یا می‌شود، مورد تصدیق نیست مگر آنکه صدای من یا خط و امضای من باشد، باتصدیق کارشناسان؛ یا در سیمای جمهوری اسلامی چیزی گفته باشم".

جناب آقای رفسنجانی؛

اخیرا نیز درباره انتخابات ریاست‌جمهوری سال۸۴ فرموده‌اید که: "هرچه خواستند در صندوق ریختند و هر چه خواستند خواندند ".

این سخنان اگر از سوی فردی بیان می‌شد که دارای وجهه‌ای مثبت و پایگاه اجتماعی قابل توجه در بین مردم بود، می‌توانست مورد توجه قرار گیرد، اما حضرت آیت‌الله، ظاهرا کهولت سن موجب شده است تا شما فوران خشم مردم فقیر، علی‌الخصوص کارگران و حاشیه‌نشینان در دوره دولت کریمه سازندگی را فراموش کنید!

آن گاه که حرکت چرخ دنده‌های اقتصادی دولت شما موجب خرد شدن استخوان‌های این مردم، و تحصن‌های بی‌سابقه آنها در اقصی نقاط کشور شد. حتما از یاد برده‌اید که مخالفت و انتقاد آقای احمدی‌نژاد از شما، حتی در جریان انتخابات سال ۸۸ نیز چنان پایگاه رایی برای وی ایجاد کرد که رکورد کسب آرا در تاریخ انتخابات‌ها را به نام وی رقم زد!

شاید شما فراموش کرده باشید، ولی ما به خوبی به خاطر داریم که حضرتعالی در انتخابات مجلس ششم به زور نفر ۳۰ام تهران شدید.

این انتخابات معیار خوبی برای سنجش میزان محبوبیت شما میان مردم است. البته شاید بگویید در صندوق‌های مجلس ششم هم دست برده‌اند!!!

شکست مستقیم شما در سال ۸۴ و کاندیدای مورد حمایت شما در سال۸۸، همچنین استقبال گسترده مردم از شعارهایی نظیر عدالت، ساده‌زیستی، مقابله با اشرافیت و... که واکنشی به شیوه زندگی شما و هم‌کیشانتان بود، نشان داد که شکست شما در سال ۸۴ ریشه در روی گردانی مردم از اشرافیت‌طلبی و نشان از پایگاه مردمی اندک شما بر اثر بی‌توجهی حضرتعالی به خواست‌های اساسی مردم دارد، نه دست‌کاری در صندوق‌های رای.

آقای هاشمی‌رفسنجانی؛

اگر در تحلیل‌هایتان به این نتیجه رسیده‌اید که با توجه به ضعف‌های دولت قبل، امروز شما توانسته‌اید مجددا در میان مردم پایگاه اجتماعی پیدا کنید، باید بگوییم که سخت در اشتباهید.

آقای رفسنجانی، چگونه فکر می‌کنید مردم عنان اداره کشور را به دست کسانی می‌سپارند که حتی توانایی اداره خانواده خود را نیز ندارند!

این مردم هنوز سخن رهبر کبیر انقلاب را به خاطر دارند که فرمود: " مردم شجاع ایران، افرادی را که طرفدار اسلام سرمایه‌داری، اسلام مستکبرین، اسلام مرفهین بی درد، اسلام راحت‌طلبان ،اسلام فرصت‌طلبان و دریک کلمه اسلام آمریکایی هستند، طرد نموده و معرفی کنند".

مردم به کسی که دانشگاه آزاد را با بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان دارایی حق خود و فرزندانش می‌داند و می‌گوید:"دانشگاه‌ آزاد متعلق به ما و فرزندان ماست! " دیگر اقبال نخواهند کرد.

جناب آقای رفسنجانی؛

اینکه ملت برای تراوشات فکری شما تره هم خرد نمی‌کند به جای خود، اما کسی حق ندارد قانون اساسی که ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی است را زیر پا بگذارد.

حضرت امام نیز پاسخ روشنی به قانون‌شکنان داده و فرموده‌اند: "من باز به همه این آقایانی که می‌خواهند نطق کنند و اعلامیه بدهند و نمی‌دانم نامه سرگشاده بفرستند و از این مزخرفات، به همه اینها اعلام می‌کنم که برگردید به اسلام، برگردید به قانون، برگردید به قرآن کریم…".

حجت‌الاسلام رفسنجانی، اعتراض شما به نتیجه انتخابات سال ۸۴ و ایراد تهمت‌های بی‌اساس، یک قانون‌شکنی آشکار است که پاسخ امام نیز به قانون‌شکنان چنین است: " نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری! قانون تو را قبول ندارد"

اما ظاهرا رافت بیش از حد نظام اسلامی با جنابعالی باعث شده است تا خیال کنید می‌توانید هر اتهامی به این کشور شهیدپرور و انقلابی وارد کنید و مکررا به آن توهین نمایید، حال آنکه ما، دانشجویان انقلابی این کشور، همچون برخی دستگاه‌های نظارتی و قانونی، اسیر ملاحظات سیاسی نبوده و اگر لازم باشد، با قاطعیت در مقابل انحرافات خواهیم ایستاد و از حریم انقلاب و ولایت با خون خود دفاع خواهیم کرد.

والعاقبه للمتقین

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۳۹
ناهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
41
14
سلام، حناتون دیگر رنگ باخته
دخترتون در کانادا و پسرتون در انگلیس چرا پول های ملت را ......
دنبال مقر برای ................ میگردید
خدایا ما ایمان داریم عذاب تو دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره
عالم محضر خداست در محضر خدا مسئولیتی به هر شخص داده میشود اما اگر بموقع رعایت نکنی رعایتت نمیکند پس زوالت را میرساند
پاسخ ها
محمد خلیلی
| UNITED STATES |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
من خاطرات ایشان را و خاطرات آیت الله منتظری و آیت الله خلخالی را قبول دارم گرچه از هرکدام فقط جزء کوچکی را خواندم و متن کامل آنها را نیافتم. می دانم که آدمهای مؤمن و پاک و حلال زاده لقمه حلال خور در دنیا دو رو هستند و سایرین هزا رو . پس بعید نیست که شخصی مثل امام راحل عظیم الشأن در خلوت با نزدیکان یک حرف بگوید و در جلوت با عوام الناس حرف دیگری . این جور آدمها را فرزنه و مدیر و مدبر می گویند و شایسته رهبری هستند اما کسی را که اینگونه نباشد ساده لوح خطابش می کنند و در حصر خانگی نگه می دارند تا به لقء الله به پیوندد. خودتان مصادیق را می دانید.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
به کورس دو چشم شما,هاشمی تو دل مردم جا داره.فراموش نکردید رای 24 خرداد 92 رو!!!!!!!!!!!!
محبوبیت با تبلیغات میشه محبوبیت معاویه
یکی از همین مردم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
11
34
چرا هر کی می خواد هر حرفی بزنه فکر می کنه قیم مردمه و از قول همه ی مردم حرف می زنه ؟! بسیاری از سیاستمداران چه در داخل چه در خارج اذعان کردند که ثبت نام آیت ا.. هاشمی در انتخابات گذشته بر شور شوق انتخابات افزود که خود نشان دهنده محبوبیت آیت ا..هاشمی در قلب بسیاری از همین مردمی است که نام بردید . ایشان از سرمایه های ارزشمند نظام است وای بر ما که قدر بزرگان ندانستیم تا امثال ... کشور رو رو به ویرانی بردند ،درود بر هاشمی
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
42
17
خیلی عالی و بموقع بود.
دم شما بچه های انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گرم که مثل همیشه انقلابی و به دور از محافظه کاری با منحرفین از خط امام برخورد کردید.
محمد خلیلی
|
UNITED STATES
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
5
12
انشالله که شناخت مردم از انقلاب بر علیه رژیم دست نشانده پهلوی که به نام انقلاب اسلامی معروف هست بیشتر بشود و همه دست اندر کارانش خصوصا روحانیون معظم و معزز را بیشتر و بیشتر بشناسند تا در انقلاب بعدی فریب نخورند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
چون احتمالا ایران نیستی یک همچین حرفی رو میزنی. انزجار ما از هاشمی معنیش چیزی که تو میگی نیست. حال ما از جماعت یانکی ها هم به هم میخوره. احتمالا یا تازه رفتی که کله ات داغه با خیلی وفته و بی خبری اینجا چی میگذره. هاشمی رو پنچرتر می کنیم ترتیب اوباما رو هم می دیم. انشالله. اینها همه اش دست و پای بیخود هست که استکبار جهانی دارد می زند.
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
یکی این آقای ناشناس رو از برق بکشه!!!!
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
27
11
خاطره های ایشان برای خودشان خاطره است برای ما خیلی وقته که تبدیل به جک شده. نکنه انتظار دارید مردم تا بیست سال دیگه صبر کنند تا معلوم بشه الان چه می کنید. نه داداش دیگه دیر شده و پاتون رو نمی تونید کج بگذارید. کم کم دارید مجبور میشید که سر عقل بیایید چون با این مواضعتون از تریبون نماز جمعه و تلویزیون رسمی کلا لازم الانقطاع شده اید.
بار کج به منزل نمیرسه حتی اگه روحانی هم زور خودش رو بزنه.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
15
28
هاشمى ستون انقلاب است .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
البته ستون ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
1
4
هیچیک از مسئو.لین برای من مسئول عزیز نبوده ونخواهند بود عزیز خانواده وشخص خودشان وآنها که دور برشان ... میکنند باشند
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
11
25
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در دل اکثر ملت جای دارد واین مطلب را خودتان قبول دارید.مگر چه شده که این شاگرد وارسته امام خمینی و یاور رهبری را اینگونه گستاخانه خطاب قرار داده اید.جز این است که ایشان از سال 84 سکوت اختیار کرده وبه اصطلاح دولتمردان آن زمان کشوری را که گام های ترقی و پیشرفت را با قدرت تمام طی میکرد،در سال قبل به اوج تورم رساند واختلاس از بیت المال در تاریخ ایران نظیر نداشت وایشان اکنون بحمد خدا هر روز با ذکر تاریخ انقلاب به دفاع از حقوق ملت می پردازد.بدانید هر کس در حق این ملت ظلم کند در برابر تاریخ باید جوابگو باشد حتی اگر حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی باشند.اما بکار بردن کلماتی نظیر آقا یا حجت الاسلام نشان می دهد که شما یا غافلید یا هم خود را به آن در زده اید.مگر از صدا و سیما اعلام نشد که برای ایشان کلمه آیت الله به کار ببرید؟ آیا این توهین به مقام شامخ ایشان نیست؟والله قدیر بما تعلمون
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
سال 88 همسر گرام برنده دستور شورش داد؟
پدر گرام بنده تو نمازجمعه استارت اشوب رو زد؟
ابجی من رفته بود ساندویج بخوره؟
برادر من متواری به انگلیس شد؟!
بعله ایشون شدیدا سکوت کردن!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
4
18
عجب روزگاریه این هم دست پخت ... دیگه جامعه بی ادب اون موقعه ایکه اینها نطفشون منعقد نشده بود آقایون داشتن مبارزه میکردن آقایون ...بی اخلاق خطرش از اسراییل هم بیشتره
امیر علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
6
21
هاشمى ستون انقلاب و عمود این نظام است لازم میدانم که عرض کنم ایشان فرمودند امام ره فرمودند درست نیست پرچم یک کشوری زیر پا لگدمال شود
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
5
19
می سوزند از اینکه مردم با یک پیام هاشمی و خاتمی ۱۸ میلیون رای به روحانی دادند.عصبانی باشید واز این عصبانیت ...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
7
19
می سوزند از اینکه مردم با یک پیام هاشمی و خاتمی ۱۸ میلیون رای به روحانی دادند.عصبانی باشید واز این عصبانیت بمیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
شماهم رای مردم در سال 84 و 88 رو دیدین؟
هاشمی که به دولت خاتمی هم اتهام تقلب زده!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
7
9
شما هم مثل اينكه فراموش كردي مردم به روحاني راي دادن.نكنه فكر كردي روحاني كانديد مورد حمايت ... بوده ؟!؟!
جمعی از دانشجویان غرب کشور
|
-
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
6
18
ضمن پوزش از جانب خودم و قشری از دانشجویان نخبه شهرم با اعلام برایت از این به ظاهر دانشجویان که نام دانشجو را لکه دار کرده اند حمایت تمام قد خود را از آیت الله هاشمی حفظه تعالی اعلام می نماییم. و به دوستان خفته مان هشدار می دهیم که آلت دست برخی مغرضین قرار نگیرند انشاءالله با درایت ایشان و بزرگان دیگر انقلاب کشور را به قله ی افتخار خواهیم رساند
مومني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
2
14
اتفاقا تنها چيزي يا كسي كه همه بر ان اتفاق نظر دارند راست گويي وصداقت ايه ...هاشمي است .وياوه گويان با هرانچه كه دراختيار دارند اب درهاون ميكوبند.هرچه بيشتر توهين كنيد ارزشهاي ايشان بيشتر نمايان ميشود.
ماهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
1
14
این نامه سرشار از مغالطه و توهین است. چه بسیار از این تیپ نامه های سفارشی که اصلا معلوم نیست توسط چه کسانی و به اسم دانشجویان منتشر می شود.
دوستدار هاشمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
2
7
هاشمی میخواهد آبروی شما در تاریخ نرود این گندی که به اسم اسلام بالا آوردید ومحصول آن ... بود را یه جوری جمع کند
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
2
9
چرا ما حرف ایشانرا که نزدیکترین یار امام راحلمان بود را قبول نمیکنیم ولی فرموده های بعضی از افراد منجمله آقای مصباح را که هیچ وقت پیش امام نبودند را باید قبول کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
چون اینها دانشجویان مستقل وابسته به ... میباشند
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
2
5
سلام آقای ناشناس بنده بنا به صحبت رهبر معظم انقلاب حامی رئیس جمهور می باشم. اولا رای آوردن رئیس جمهور با 51 درصد آرا یعنی چه؟یعنی کمترین رای ریاست جمهوری در طول 35 سال انقلاب اسلامی؟ ثانیا تمام رای هایی که به آقای روحانی داده شد به علت وضعیت نابسامان اقتصادی مردم بوده و نقدهایی که به دولت گذشته بوده .
نابسامانی اقتصادی علتش چیست؟؟؟
تحریم....تمام علتش نیست!!!
احتکار خیلی از داخلی ها و سرمایه داران بود که طرفدار آقای هاشمی بودند.
مثالی برای این ادعا ارزان شدن دلار بلافاصله بعد از ثبت نام کردن حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی بود. به نظر شما علت آن چیست؟؟؟
دلسوز جوانان
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
6
7
ولی مابرای ایت الله رادوست داریم بچه دانشجوهای کم سواد!کاشکی برای احمدی نژادهم اینجوری نامه می نوشتید!برای کسی که باسیاستهای نادرستش چه برسراقتصادوفرهنگ ایران اورد جناب ایشان کشوررابه قهقهرابرد...همینه که ملت به کسی که هاشمی بزرگ حمایت کردرای داد..فهمیدین؟ ها؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
2
7
اینها دانشجو نیستند!!
تبریزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
1
5
فکر کنم منظور شما ازمردم آن سه میلیون نفراست وگرنه خاطرات ایشا ن که مربوط به حالانیست وایشان خدای ناکرده نیازی نیز به گفتن دروغ ندارند.
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
0
3
برادران عزیز شما یا سوراخ دعا را گم کرده اید یا بدنبال استخدام و ... در ارگانهای نظام هستید بنده قطعاً باور دارم که شما نه جنگ را دیده اید و نه مدیریت جنگی ایت الله هاشمی را و نه حتی راه امام و رهبری را قبول دارید چرا که اگر قبول داشتید به منطق روی میآوردید نه مهملات و یاوه سرایی میکردید
رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس
یکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
0
0
به نظرم برای رسانه ی شما دو سر برده!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
0
2
خداوند هر ملتی که عقل و شعور خود را تعطیل کرده هدایت نمیکند شما راه حق را گم کرده اید شما حکومت را آسمانی کردید که فساد کنید و عمله های تاریکی هم دست به قلم شده اند تا نانی به کف آرند و به غفلت نروند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
0
4
این بچه ها ظاهرا تشخیص نمی دهند که ایت االله هاشمی شناسنامه انقلاب است . پس بروید از احمدی نژاد بپرسید
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
4
0
عالیجناب دوره سرمایه داری غربی رو به افول هست. امیدوارم خانواده ها هم دانشگاه آزاد را تحریم کنند. هر چه میکشیم از فرهنگ منحرف غربی هست. باید انسانیت و اسلامیت در جامعه رشد کند و کسی برای مردم تکلیف و نرخ تعیین نکند.
اسد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
0
2
واقعا درک درستی از زمان خود ندارید. دانشجوی بی بصیرت همین ها هستند اینها درقبال ..... میشوند .
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
0
0
اگه نگاهی به تاریخ بیندازیم راه رو پیدا می کنیم،روزی یکی از صحابه در زمان جنگ جمل به نزد امام علی(ع) رسید و گفت این طرف جنگ صحابه پیامبر (امام علی و یارانش )و آن طرف جنگ صحابه پیامبر )طلحه و زبیر و عایشه و ...) حق با کیست،حضرت فرمودند ابتدا حق را بشناس سپس پیروان حق را >حرف من این است که گذشته افراد ملاک نیست باید حال افراد را دید که آیا حق با آنان است یا خیر. آقای هاشمی هم سرنوشت زبیر را دارد که فرزندش (عبدالله زبیر)او را رودروری امام جامعه قرارداد
مردم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
0
3
ما خاطرات هاشمی را از هاله نور دور کله صحیح تر میدانیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
0
4
نتیجه تفکر شما در 8 سال گذشته ..، ..، ..شد پیروزی تفکر اعتدالی هاشمی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها