بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
فروش فیلم «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی به 300 میلیون تومان رسید.
فروش 300 میلیونی «خط ویژه»

تدبیر24: مختاری، ‌از دفتر پخش «هدایت فیلم» بیان کرد: میزان فروش «خط ویژه» در تهران تا شب گذشته - دوم فروردین‌ماه - به 240 میلیون تومان رسیده است.
او گفت: اکران «خط ویژه» که از 14 اسفندماه در تعداد محدودی از سینماهای تهران آغاز شده بود، ‌اکنون در 20 سینمای شهر ادامه دارد.

وی افزود: این فیلم فعلا در 10 سالن سینمایی در شهرستان‌ها هم نمایش داده می‌شود و تاکنون 60 میلیون تومان فروش داشته است.

به گزارش ایسنا، مصطفی زمانی، هانیه توسلی، هومن سیدی، میلاد کی‌مرام، محسن کیایی، پریناز ایزدیار و میترا حجار و سام قریبیان بازیگران «خط ویژه» هستند.
میلاد کی‌مرام برای بازی در این فیلم توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از سی‌و‌دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کند.

«خط ویژه» در جشنواره فیلم فجر مورد توجه منتقدان، اصحاب رسانه و مخاطبان قرار گرفت و توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را به طور مشترک با «شیار 143» دریافت کند.

در این فیلم که داستانی درباره رسیدن پول هنگفتی به دست چند جوان دارد، رضا یزدانی مسئولیت ساخت و اجرا (ترانه، موسیقی و...) تیتراژ پایانی را برعهده داشته است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها