بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۱۳۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱
بیانیه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی در محکومیت گروگان گیری ۵ سرباز ایرانی؛
اتفاقی ناگوار که با ارزش‌ترین سرمایه کشور، یعنی سرمایه انسانی آن را هدف گرفته و تلاشی درخور را تا این لحظه درپی نداشته است. اتفاقی که امنیت جانی، اعتماد و آرامش روانی در سطح جامعه را دست‌خوش تردید کرده است.

تدبیر24 : سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حادثه گروگان گیری ۵ مرزبان در استان سیستان و بلوچستان از دولت خواسته اند که به نحو شایسته سرنوشت فرزندان ملت پی‌گیر شود.

به گزارش گفت و گو نیوز در این بیانیه آمده است:

دیر زمانی از نخستین روز ربوده شدن پنج فرزند عزیز ملت ایران می‌گذرد اما هنوز، نه‌تنها خبری خوش و امیدوار کننده در رسانه‌ها به چشم نمی‌خورد، که اخبار تایید نشده حکایت از به شهادت رسیدن یکی از مرزبانان غیور کشور دارد. سرنوشتی که پیش‌تر نیز، سراغی از مرزبانان کشور گرفته است.
اینک در شرایطی دشوار و پیچیده که مرگ یا زندگی چند انسان به تلاش و پی‌گیری هرچه بیش‌تر کنش‌گران مدنی و سیاسی، دستگاه دیپلماسی کشور، نهاد‌های امنیتی و نظامی و نیز قدرت‌های بین‌المللی وابسته است، هر آینه کوتاهی و غفلت، بی‌شک لطماتی جبران ناپذیر درپی خواهد داشت. اتفاقی ناگوار که با ارزش‌ترین سرمایه کشور، یعنی سرمایه انسانی آن را هدف گرفته و تلاشی درخور را تا این لحظه درپی نداشته است. اتفاقی که امنیت جانی، اعتماد و آرامش روانی در سطح جامعه را دست‌خوش تردید کرده است.
در این راستا شاخه‌ی جوانان و دانشجویان حزب اعتمادملی، ضمن محکوم نمودن این عمل تروریستی، از تمام متصدیان امر و دستگاه‌های ذی‌ربط انتظار ورود همه‌جانبه و تمام قد به موضوع دارد. انتظار می‌رود نه آن‌گونه که تاکنون عمل شده، که به نحو شایسته سرنوشت فرزندان ملت پی‌گیر شود. هم‌چنین، این شاخه از هر اقدامی که به حل بحران حاضر کمک کند، حمایت نموده و در آن شریک خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
0
0
دولت تحقیر حواسش به 5+1، به 5-1کاری نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها