بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا:
تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از روند آماده سازی تیم های آسیایی در جام جهانی برزیل نوشت: ایران با اعتماد به نفس کامل عازم جام جهانی برزیل می شود.
تدبیر24: کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی که کمتر از 70 روز تا جام جهانی برزیل باقی مانده گزارشی از آماده سازی دو تیم آسیایی حاضر در این رقابتها شامل ایران و استرالیا منتشر کرده است.  
 
 
 
ایران
 
ایران با اعتماد به نفس کامل عازم جام جهانی برزیل می شود. مردان کارلوس کی روش در رده بندی ماه نوامبر فیفا با پیشی گرفتن از ژاپن به صدر جدول رسیدند و از آن زمان همچنان موقعیت خود را در صدر حفظ کرده اند. نوار شکست ناپذیری تیم ایران در رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا پاره نشد و آنها به راحتی صعود کردند و به طور میانگین در هر مسابقه سه گل به ثمر رساندند.  
 
ایران در ماه مه و اوایل ژوئن به منظور آماه سازی خود برای جام جهانی دیدارهای دوستانه ای تدارک دیده است. آنها در ماه مه مقابل موزامبیک، بلاروس، مونته نگرو و آنگولا بازی می کنند. آخرین دیدار تدارکاتی آنها برابر ترینیداد و توباگو در سائوپولو خواهد بود.  
 
در حالی که این دیدارها فرصت ارزشمندی برای این تیم فراهم می کند، اما فقط یکی حریفان آنها جزو 50 تیم برتر در آخرین جدول رده بندی فیفا است. در حالی که تیم های آرژانتین، بوسنی و هرزگووین و نیجریه که رده های بالاتری دارند در برزیل در انتظار آنها هستند، زمان مشخص خواهد کرد که آیا آنها مسیر درستی را برای آماده سازی خود برای بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان انتخاب کرده اند یا خیر.  
 
دیدارهای دوستانه قبل از جام جهانی
 
هفتم ماه مه برابر موزامبیک  
 
18 ماه مه برابر بلاروس در ورزشگاه وین
 
26 ماه مه برابر مونته نگرو  
 
30 ماه مه برابر آنگولا در ورزشگاه وین
 
8 ژوئن برابر ترینیداد و توباگو در ورزشگاه سائوپولو
 
گروه اف جام جهانی شامل آرژانتین، بوسنی و هرزگووین، ایران و نیجریه است.  
 
 
 
استرالیا
 
آنگه پوستکوگلو بعد از دیدارهای دوستانه برابر کاستاریکا و اکوادور در حال نهایی کردن ترکیب اصلی تیم خود است. سرمربی سابق ملبورن ویکتوری مسئولیت یافت با استفاده از بازیکنان جوان نیروی تازه ای به تیم استرالیا بدهد و در نهایت به دنبال قهرمانی در جام ملتهای آسیا در سال 2015 در خاک خود است.  
 
تاکنون پوستکوگلو به وعده خود عمل کرده و تعدادی از بازیکنان جوانان فرصت یافته اند خود را نشان دهند.
 
تیم ملی استرالیا در پایان ماه مه دیدار خداحافظی جام جهانی خود را در سیدنی برگزار می کنند. آنها امیدوارند با ارایه یک نمایش خوب قبل از جام جهانی به ملت خود امید بدهند.  
 
آنها سپس آمادگی خود را برابر کرواسی به آزمایش می گذارند و آخرین آماه سازی آنها با انجام یک یا دو دیدار دوستانه در آمریکای جنوبی قبل از شروع جام جهانی انجام خواهد شد.
 
دیدارهای دوستانه استرالیا قبل از جام جهانی:
 
روز 26 ماه مه برابر آفریقای جنوبی در سیدنی
 
روز ششم ژوئن برابر کراوسی  
 
گروه بی شامل ، هلند، شیلی، استرالیا
 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها