بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۱۵۵۱
تعداد نظرات: ۲۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
مهدی باقریان در وبلاگ خط شکن نوشت:
آقای جنتی که از زمان تصدی مسئولیت در این وزارتخانه، کارنامه ای بس پر ستاره و پرحاشیه ای دارند. در جدیدترین نمایش طنز خود ...
تدبیر24منتقدین: وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای جنتی که از زمان تصدی مسئولیت در این وزارتخانه کارنامه بس پر ستاره و پرحاشیه ای دارند در جدیدترین نمایش طنز خود با یکی از سران فتنه دیدار کردند.
 
جناب آقای جنتی پس از اقدامات تامل برانگیز خود در  بستن دهان منتقدین وتوقیف و توهین به آنها (لمپنیسم خطاب کردن ادبیات نشریه یالثارات) ، ورود موریانه وار فیلمهای حامی فتنه و ابتذال بی حد و تخریب و کوباندن فیلمهای ارزشی و مراسم فرش قرمز و هراج غیرت در جشنواره فجر ،عدم حمایت و حضور در جشنواره مردمی عمار، اظهارات فخیمانه پیرامون خوانندگان زن و همچنین گروه موسیقی زیر زمینی و لزوم رفع فیلتر فیس بوک اکنون در پرده آخر نمایش خود جدول بی تدبیری ها و ناپختگی های خود را کامل کردند و با عدم توجه به تذکرات دلسوزان عملا خود را بازیچه دست معاندان و مخالفان فرهنگ ناب اسلامی و غرب دوستان خود باخته قرار دادند.
 
آیا مجموعه این اقدامات و انحرافات محسوس از جریان اصیل انقلاب تحقق منویات رهبری در تقویت جناح فرهنگی مومن است؟ یا تقویت جناحی که برای مقابله با ولایت و نوشاندن جام زهری دیگر در مجلس ششم تحصن کردند و جناحی که جلسات مخفیانه برای کاهش قدرت رهبری و حمله به جایگاه رفیع رهبری برگزار می کردند(که این آرزو را با خود به گور خواهند برد).
 
سوال اساسی برای ما اینجا بود که چه شده است دیگر رهبر عزیز دیگر از فعالیتهای فرهنگی مدیران و مسئولین کشور نا امید شده و در مشهد الرضا در جوار غریب الغربا از غربت فرهنگ محمدی می گویند و از فرزندان انقلابی و مومن خود میخواهند که برای اعتلای فرهگ کشور فعالیتهای فرهنگی خودجوششان را ادامه دهند ؟ که البته با این اقدام اخیر متوجه عمق فاجعه پی بردیم...
 
دلسوزانه و برادرانه به وزیر محترم عرض می نماییم که باید هوشیار باشند و با عذرخواهی از رهبری و ملت به آغوش گرم و مهربان مردم بازگشته و از این مسیر پربلا که مقصدی جز نا کجا آباد ندارد به مسیر اصولی نظام و انقلاب بازگردند چرا که پتانسیل بالقوه ایشان برای خدمت به مردم مشهود است.
 
دست طمع چو پیش خسان می کنی دراز / پل بسته ای که بگذری از آبروی خویش
 
البته ضربه اصلی و اساسی را از این گونه رفتارهای و رنگ باخته را خود عاملان آن خواهند خورد چرا که با اینگونه اقدامات نقاب از چهره به ظاهر معتدل و بی طرف و ولایتمدار آنها برداشته و مردم خط دهنده ی اصلی فکری آنها را شناسایی خواهند کرد. ضمن اینکه این افراد با ارتباط با افراد طرد شده که حتی ملت از آوردن نامشان چندششان می آید و در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم هم معاون اول ایشان به دلیل عدم استقبال مردم از تفکرات و رویه آنها و میل به اعتدال و پایبندی به اصول به طرز خنده آوری انصراف دادند خود را از قلب و دل مردم به دامهای مهره های سوخته سیاسی می اندازند و در نهایت باید دید آیا می توانند آبروی بر باد رفته خود را باز ستانند یا خیر که بنابر مثل معروف:"آب رفته به جوی باز نمی گردد".
 
خط قرمز ما رهبری است
 
وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی هنوز چند ساعتی از دریافت کارت زرد مجلس به ایشان نگذشته بود که با اقدامی نسنجیده در توقیف و تذکر به نشریات انقلابی عملا تصور دهن کجی به نمایندگان ملت را در اذهان متبادر ساختند.
 
حال پس از تذکرات رهبر فرزانه انقلاب در حوزه فرهنگ و نگرانی ایشان که ضمن تایید نگرانی خبرگان ملت از اوضاع فرهنگی کشور همراه بود وزیر محترم با توقیف هفته نامه 9 دی و اقدام جدید دیدار با یکی از سران فتنه بار دیگر بر لجاجت و بی تدبیری خود در مسیر زاویه گرفته فرهنگ به سمت غرب و فرهنگ ابتذال پافشاری کردند. همه مسئولین باید بدانند گرچه هیچ شخصی یارای ایستادن در برابر منویات مطاع رهبری را نداشته و نخواهد داشت اما اگر احیانا فکر لجاجت و عدم توجه به فرمایشات و نگرانی رهبری حتی در ذهنشان خطور کند بی شک در موج گرداب خروش عطیم ملت ولایتمدار ایران اسلامی گرفتار شده و ضمن دریافت سیلی محکمی از ملت باید همچون بنی صدرها با لباس زنانه فرار را به قرار ترجیح دهند.
جناب آقای روحانی: انقلابی بمان
خطاب جمله پایانی ام به ریاست محترم جمهور است : آقای دکتر بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکمشان دارای سوابق درخشانی در خدمتگزاری به ملت و میهن در طول سالیان گذشته از انقلاب بوده اند ،همچنین ایشان خود از پیش قراولان برخورد با فتنه سال 78 در حادثه کوی دانشگاه بودند که هیچ گاه آن نطق قرا و تاریخی شان در محکومیت و مبارزه با فتنه گران در آن سالها یادمان نخواهد رفت و همین ایشان بودند که به عنوان نماینده رهبر فرزانه انقلاب توفیق حضور در شورای عالی امنیت ملی و جمعی از خدمتگزارانی را داشتند که حکم حصر سران فتنه سال 88 را صادر کرده است؛ اما بی شک برای فتح قلل پرافتخار خدمتگزاری به مردم در قامت دولت محترم همسنگران خوبی را انتخاب نکرده اند...
 
جناب حجه الاسلام روحانی نباید بگذارند این همسنگران با نزدیک شدن فکر و جسمشان و به تبع آن عملشان به فتنه گران و طرد شده گان از سوی ملت سبقه روشن و انقلابی شان را در اذهان ملت خدشه دار سازند.
 
ایشان باید در تداوم مسیر انقلابی گری و ولایتمداری شان با برکناری وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی جلوتر از استیضاح نمایندگان مردم در خانه ملت عمق مفهوم تدبیر را نمایان و شجاعانه روح امید به اصلاح جریان ناصواب فرهنگ را در بدنه مومن و انقلابی کشور بدمند.
 
البته این به معنای اینکه جناب وزیر صلاحیت هیچ پست و منصب دیگری را نیز ندارند نیست و ایشان شاید بتوانند در سایر سنگرها خارج از حوزه فرهنگ به انقلاب و مردم دین خود را ادا نمایند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۹
انتشار یافته: ۲۷
مردم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
18
11
دمت گرم. الحق و النصاف که مجلس باید از این خواب خرگوشی بیدارشه و هرچه زودتر استیضاحش کنه.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
14
10
احسنت آقای باقریان
امیدوارم آقای روحانی به توصیه دلسوزانه شما توجه داشته باشند
علمدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
2
3
آیا سوال شده برا خود شخص حقوقدان یا نه ؟
علمدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
9
6
برای مسئولین جای تدبر است که به صحبت های امام خامنه ای (مدظله العالی) که اول سوال فرمودند کارشناسانه نگاه کنن همچون آقای مهندس باقریان که کارشناسانه و ریز بینانه به این مباحث دقت کردند.
واز این جوان پویا یاد بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
تنها چیزی که من از این نویسنده محترم دستگیرم شد این است که ایشان اضافه وزن شدیدی دارند که در برآمدگی صورتشان مشخص است (به عکس ایشان توجه کنید)
خط شکن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
4
4
آیا ! درست است یک جوان ریزبینانه پیگیر و دغدغه فرهنگ جامعه را داشته باشد؟
آیا درست است آقای روحانی و متولی فرهنگ کشور آقای جنتی دغدغه نداشته باشن؟ آیا؟
حقوقــدان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
9
6
آفرین بر خط شکن
نقدی مــــــردمــــــــی بر انحراف جنتی و توصیه مـــــــردمـــــــی به روحانی به موقع و به جایی بود .
ولی ای کاش گوش شنوایی هم داشت این دولت !؟
جعفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
7
4
آفرین بر پایگاه خبری تدبیر 24
با گذاشتن این نقد و توصیه مردمی نشون داند که خودشان این رو قبول کردن و می دانند اما چـــــرا خود را به خواب زدن؟؟؟؟؟
آیا !!!
آیا درست است خود را به خواب زدن؟؟؟؟
بیطرف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
4
11
یعنی در عرض هشت ماه فبرهنگ مملکت نابود شد؟ چقدر بی انصافید!!! بابا دولت کم بدبختی و بیچارگی داره که هی مسئله تراشی میکنید!!!؟ تدبیر نامردی که حرفای اینا رو میذاری رو سایت و جوابشون رو که میدیم غیر قابل انتشار ارزیابی میکنی! فرهنگ اونجایی نابود میشه که رئیس قوه مجریه بره تو مجلس تو روی تمام نمایندگان ملت نگاه کنه و بگه فلان قانون رو قبول ندارم و اجرا نمیکنم! فرهنگ اونجایی به مشکل میخوره مسئولین خرافه رواج بدن و دروغ ببافن! فرهنگ وقتی ضربه میخوره که برای قدرت از همه چی حتی مقدسات هم سوء استفاده ابزاری بکنیم. چرا برخی تو هشت سال گذشته دغدغه فرهنگ نداشتن؟! حالا چون روحانی با سلایق سیاسیشون جور در نمیاد افتادن به پوست خربزه انداختن زیر پای دولت و دیگه هیچی ندارن بگن فرهنگ رو کشیدن وسط؟!!!! فرهنگشون رو هم تو این هشت سال دیدیم! بابا روشون و برم!
منتقد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
9
6
تشکر از نقد منصفانه ای که داشتید متاسفانه آقای جنتی داره روی خط قرمز ها حرکت میکنه امیدوارم کاری نکنه که تبعات بدی برای دولت تدبیر و امید داشته باشه و دولت رو از همین الان وارد حاشیه ها کنه
محمد اصلاح طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
2
9
دم ما گرم که به زنده باد مخالف من معتقدیم و حتی حرف ... رو هم میشنویم.
اصولگرایان باید برند ... که تند تند شکایت میکنن و فحش میدن به منتقدین و حتی دعوا راه میندازن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
حواسم نبود مثبت دادم...1000 تا منفی رو بگییییر
ریحانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
سلام
حق با محمد آقاست
ما ثابت کردیم که انتقادپذیریم اما طرف مقابل هنوز اینو ثابت نکرده
مسعود خزاعیl
|
UNITED KINGDOM
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
4
3
فقط میتونم بگم واستون متاسفم که جواب منو به این برادر افراطی رو منتشر نکردین....!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
سانسورچی ... بابا. منم هرچی مینویسم یا سانسور میکنن یا اصلا پخش نمیکنن! تدبیر! خدایی حرفای ما از نانجیبی ها و بد و بیراههای اینا بدتره؟ نه! خداییش بدتره؟ د یکی جواب بده بابا!
ناشناس
|
IRAQ
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
3
7
برادر خط شکن کمی اهسته تر اگر سید عزیز خاتمی از سران فتنه است چرا آزاد و راست راست میگردد.؟ تا کی میخواهید به اسم فتنه کاسبی راه بندازید.؟
در انتخابات اخیر بسیاری از مردم بخاطر حمایت خاتمی و هاشمی از روحانی به او رای داده اند پس چند سالی تحمل کنید چون مردم تغییر را خواسته اند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
4
4
آقا مهدی! دوست عزیز شما برو آب پرتغال ساعت ده ات رو بخور. شما رو چه به توصیه و نقد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
2
4
تا تعریف انحراف چی باشه!
محسن
|
UNITED STATES
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
3
2
سلام ..آقای باقریان چی نوشتی ؟؟؟
آقای جنتی میخواهند کار فرهنگی کنند .شما نمیگزارید.شما که بی ...هستی نباید نقد کنید.نقشه ما این است.ابتدا فرهنگ اروپایی وارد میکنیم ..بعد آن را دستخوش تغییرات قرار میدهیم ..سپس آن را صادر میکنیم .....اینگونه ما میتوانیم بر فرهنگ خارج تاثیر بگزاریم ..ما نباید اسیر صدای زن شویم .کارها همه بر دوش آقای جنتی است.آقای جنتی خودش ...است ....میدهد .. تصویب میکند ..اجرا میکند . ..خوب است ..الحمدالله ما نظام سکولار فقط در کتب خوانده بودیم ..که توفیقی شد که از ...درک کنیم ....
سعید الهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
2
1
دوستان اصلاح طلب ما با هم دشمن نیستیم که برادریم...
فقط از تحمل نقد حرف میزنیم ولی همینجا تو نظرات بالا به یه نقد فنی و مستند یه جوون اونقد می توپید و بد و بیراه میگید...
ای کاش دوستان حامی آقای جنتی هم مثل نویسنده مطلب ادب رو رعایت می کردند...
بهرحال نقد خوب و منصفانه ای بود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
چرا! شما با ما .... ..بسه!
بسیجی کوچک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
1
2
با تشکر از آقای باقریان بخاطر نقد بجا و مصفانه ی که داشتند.
خالی از کلیه مسائل سیاسی و جناح طلبی ما یک کشور اسلامی هستیم و باید فرهنگ خود را بر اساس اسلام جلو ببریم، در صورتی که فرهنگی که از سوی ادارات ارشاد آقای وزیر در حال اجراست فقط کنسرت و اجرای نمایش است.
مگر آفای وزیر کار فرهنگی که خود شما میباییست پیشگام در نشر آن باشید یعنی این...
ای کاش علی وجود داشت! که وقتی ایراد < حسنا > زن شاعر جنگ صفین در مورد بد رفتاری مامور گرفتن زکات که امام آن را مسئول گرفتن زکات فرستاده بود ، شنید فورا آن را برکنار کرد.
اما در کشور اسلامی ما هر وزیر هر کاری بخواهد میکند و...
و مگوییم تقصیر رهبری و نظام است...وای بر ما ...!
تقصیر ماست که فرق دولت و نظام را نمیدانیم.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
2
2
نخیر ، درود بر عهلی جنتی و روحانی !
از همون اولش معلوم بود شما وابسته به افراطیون هستید (ثرات و ... ) مدام دارید سنگ منتقدین رو به سینه می زنید ...
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
0
2
سلام.
نقد منصفانه ای بود.
چون گفتید که ایشون شاید جای دیگری جز فرهنگ بدرد بخورن.
چون حساب روحانی رو از خاتمی جدا کردید.
چون راهکار هم دادید.
ممنون
سابقون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
1
2
بابا يادتون رفت رهبر گفت مشايي بره گفت بيخيال گفت مصلحي بمونه قهر كرد رفت خونشون 11 روز همه التماس كردند با شرايط بر گشت گفت من ميدونم كجاتون ميسوزه كسي چيزي نگفت خوب اسلام در خطر نبود واسلاما نداشت اما الان وا اسلاما سر داديد چي شده وزير فرهنگ ديدار داشته اما اقص قران كه نداشته كه مردم اسرائيل رو هم دوست خطاب نكرده يا نگفته كه ما جمهوري اسلامي نداريم حكومت اسلامي داريم و مردم كاره اي نيستند وووووو
محمد
|
-
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
1
1
از روزي كه روحاني رئيس جمهور شده اينها هر روز يا بساطي را برپا مي كنن واصلا براشون مهم نيست كه چي باشه.اولش كه مي گفتن روحاني اصلاح طلب نيست واصلاح طلب ها توي انتخابات برنده نشدن بعد سر كابينه دعوا راه انداختن ،بعدش مذاكرات هسته اي ،بعد مسائل فرهنگي بعد سبد كالا ، سر دفن فراي ببين چه كارهايي كه نمي كنن ، سر ملاقات با اين و اون ، سر انتصابات توي دولت و... آقايون دوره شما تمام شده.لطفا مردانه برويد وبگذاريد كشور در آرامش باشه.از سرنوشت سوريه و عراق و... عبرت بگيريد.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
1
اتفاقا دوره شمایی تموم شده که حتی نمی تونید یه نقد رو تحمل کنید.
یادتون رفته حتی این دوره انتخابات کاندیداتون مجبور شد انصراف بده چون رای نداشت.
مجبورشدین چون مردم پشتتون نبودن به روحانی که راست کارگزار بود بچسبید تا حداقا حیات نیمه جون سیاسیتون حفظ بشه.
ای کاش حداقل یک هزارم اعاهاتون تحمل نقد رو داشتین.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها