بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۱۵۶۸
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
کوثری:
رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست‌ خارجی مجلس با بیان اینکه باید 4 مرزبان آزادشده تنبیه شوند، گفت: تنبیه برای این است که در زمان انجام وظیفه، دیگر این تخلفات تکرار نشود.
تدبیر24: اسماعیل کوثری درباره نحوه رفتار با 4 مرزبان آزاد شده از دست گروهک تروریستی جیش العدل بر اساس قانون ایثارگری، گفت:‌ آنها مشمول قانون خدمات مربوط به آزادگان نمی‌شوند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: معتقدم باید با 4مرزبان آزاده شده از دست گروهک ترویستی جیش العدل به‌علت تخلفات و کوتاهی در انجام وظیفه برخورد شود.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس، با تأیید خواب بودن 5 مرزبان آزاده شده هنگام انجام وظیفه در مرز، افزود: من بودم به جای برخورداری از خدمات آزادگی، آنها را تنبیه می‌کردم تا در زمان انجام وظیفه دیگر این تخلفات را تکرار نکنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۰
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
1
7
شما مرد باش و در همان حد خدمت اون ها به انها خدمت کن... مملکت داری مثل پادگان داری نیست... این اخلاق پادگانی خلاف سفارشات دین و عقل است...
پاسخ ها
ضد خاله بازی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
من یک سوالی داشتم :
آیا این 4 نفر از اهل سنت بودند ؟
چرا هیچ مصاحبه و یا گزارشی از این 4 نفر در سایت ها و رسانه ها و مطبوعات وجود ندارد ؟
این داستان اینکه این 4 نفر در اختیار نیروهای مردمی که فعالیت دو سویه و همسویه و نیت خیرخواهانه دارند، و این ها بودند که این 4 نفر را وارد ایران کرده اند و یا چیزی شبیه این ؛ این نیروهای مردمی که هستند که به این راحتی این ها را آوردند ؟
استاندار سیستان و بلوچستان گفته « با تلف شدن یکی از افراد مرتبط با این گروهک به مرگ طبیعی در یکی از زندانهای غرب کشور باعث شد تا این گروه با سوء تعبیر و شتابزده نسبت به اعدام دانایی فر اقدام کنند. » اگر این حرف درست باشد ؛ آیا فکر نمی کنید که دست هایی در استان سیستان و بلوچستان ( بخوانید وهابی ها ) آنقدر بزرگ و باز هستند که می توانند یقه ی هر شیعه ای را بگیرند و اعدامش کنند ؟ این حرف ایشان آیا نشان از یک خودمختاری در سیستان نمی دهد که افرادی که از اهل سنت هستند دو سویه با شیعه در این استان رفتار می کنند ؟
آیا دشمن اهل سنت در سیستان ؛ این بیچاره ی دانایی فر بود ؟
چرا نماینده های مجلس بجای این مزخرفات که بیشتر نشان از کم خردی آنان است نباید به این مباحث ریشه ای بیشتر توجه کنند و یک بار برای همیشه شیعه را در درون خاک این مملکت به ظاهر آزاد از دست نجس وهابیت نجات دهند ؟
تا کی باید خون فرزندان شیعه ی این مملکت بدست وهابی های نامسلمان بریزد و در مجلس کسی کاری نکند ؟
چرا همه خوابند ؟
مجرد
| - |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
دوس داری مصاحبه کنن و چی بگن؟ اخه این 4تا بنده خدا اگه دستشون به جایی بند بود که اونجا سرباز نبودن.اصلا سرباز نبودن. امیدوارم فقط این قضیه مثل قضیه شهرام امیری و دزدینش از عربستان تا امریکا نشه...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
0
10
ای خاک بر سر شما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
5
4
شما اگر فیلم نحوه دستگیری این سربازان را دیدی بودی هرگز علامت تعجب بعد از تیترت نمی گذاشتی.
پاسخ ها
ضد خاله بازی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
عکسی را دیدم که این 4 مرزبان با لباس های محلی پاکستان در حال کباب خوردن بودند و دانایی فر بیچاره در بین آن ها نبود . اول گمان کردم فتوشاپ است ولی از چند نفر خبره که پرسیدم حقیقی بود .
می گویند این 4 نفر اهل سنت بودند و دانایی هم شیعه >
نمی خواهم شیطنت کنم ؛ ولی وقایع با هم جور درنمی آید .
شما بجز یک تنبیه مسخره برای مسئولین نظامی استان سیستان و بلوچستان ؛ هیچ تنبیه جدی در مورد بکار گیری سربازانی که اینگونه در سر پست های حساس مرزی عمل می کنند دیده نمی شود ؛ در حقیقت انگار فقط این 5 نفر مقصر بودند و بقیه گلابی .
راستی چرا فرمانده ی ارشد مرزبانی رو به خاطر بکارگیری این نوع از سربازان که انگیزه ی ملی به نظر می آید حتی نداشتند و در کنار خانه ی خودشان خوابیده بودند و انگاری سر مزرعه نگهبانی برای عدم ورود گرازها می دادند .چرا هیچ توضیحی از نیروی انتظامی دیده نمی شود ؟
آیا این درست است که مرزها دست افرادی باشد که اینگونه قلب یک ملت را به درد می آورند ؛ خانواده ها و هم شهری هایشان را ماه ها در برزخ و ناراحتی نگه می دارند ؟
بهتر است به این موضوع پرداخته شود . این 4 نفر را چرا می خواهید تنبیه کنید . که چی بشود .
آیا شهدا و بچه بسیجی های ما در دوران جنگ اینگونه از خاک و مملکتشان دفاع و حراست کردند ؟
مرزبان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
2
7
آقای کوثری اولا تو چه میفهمی که مرزبانی یعنی چی؟ دوما مگه میشه با چندتا تفنگ با اینجور اشرار مقابله کرد؟ حتما توقع داشتی که درگیر بشوند و خودشونو بکشند؟ کسانی که شب هنگام درخانه در خواب شیرین هستند هیچگاه نمی توانند زحمات این افراد مرزبان را درک کنند. ضمنا بفرض هم اگه مقصر باشند آیا میفهمی که چه رنجهایی در اینمدت خودشان و خانواده هایشان خوردند؟ واقعا که....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
2
7
شما که به چادر بالای تپه میگی مرزبانی و سرباز میفرستی اونجا بمونن توقع بیشتر نمیشه ازت داشت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
0
4
یه کاری میکنید که این بدبختها از آزادیشون پشیمون بشوند و آرزو کنند که ایکاش درهمون اسارت باقی میموندند.آخه این یعنی چی؟پس از نظر شما اون گروهبان کشته شده هم شهید حساب نمیشود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
0
2
وظیفه سربازا نگهبانی از مرزهاست وظیفه شما نمایندگان مجلس هم خدمت به مردم ودفاع از حق مردم است پس در کار خودتون دقت کنین که حق الناس بخشش ندارد
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها