بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۱۶۸۶
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
الهام :
زمانیکه بحث مبادله شد گروهی دولت را متهم به سازش کردند که این چنین نبود زیرا ما با تمام توان در حال پیشرفت بودیم و این مطلب را احمدی نژاد در آمریکا نیز بیان کرد.

تدبیر24منتقدین: غلامحسین الهام شامگاه چهارشنبه در مراسم روز ملی انرژی هسته ای در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: احمدی نژاد اعتقاد داشت که در برابر حرکت های بزرگ علمی که اقتدار نظام را به جهانیان ثابت می کند کاغذ پاره های تحریم ها ارزشی ندارد.

وی تصریح کرد: اگر احمدی نژاد دارای روحیه بزرگ، باور توانمندی ملت ایران، اعتقاد اسلامی، مسلمان متوکل به خداوند و مسئول اجرایی کردن مطالبات مقام معظم رهبری نبود هیچگاه به چنین موفقیت هایی دست پیدا نمی کردیم.

سخنگوی دولت دهم با بیان اینکه در دوران احمدی نژاد حرکت های هسته ای از لحاظ حقوقی، فنی و سیاسی در کنار هم پیش رفت یادآور شد: در دولت دهم فضای گفتگو با اتحادیه اروپا از حالت انفعالی به فعال تبدیل شد و کشورهای مختلف جهان نیز از این حق ایران دفاع کردند.

الهام افزود: البته زمانیکه بحث مبادله شد گروهی دولت را متهم به سازش کردند که این چنین نبود زیرا ما با تمام توان در حال پیشرفت بودیم و این مطلب را احمدی نژاد در آمریکا نیز بیان کرد.

وی تصریح کرد: انرژی هسته ای به حق مسلم ملت ایران تبدیل شده بود و احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور باید از حق ملت ایران با تمام توان دفاع می کرد هر چند که عده ای او را متهم به در خطر جنگ قرار دادن کشور کردند.

سخنگوی دولت دهم ادامه داد: در آن زمان حتی یکی از رجال سیاسی کشور زمان حمله آمریکا به ایران را نیز اعلام کرد در حالیکه باید به این موضوع توجه می شد که طی هشت ماه در مرحله آزمایش غنی سازی 3.5 دست یافتیم که در سال 85 روز ملی فناوری هسته ای را در مشهد جشن گرفتیم.

الهام یادآور شد: برخی مقامات، دولت را به بی تدبیری و ایجاد مشکل برای کشور متهم می کردند در حالیکه اینگونه سخنرانی ها باعث ایجاد یک جنگ روانی در کشور شده بود.

وی تاکید کرد: حرف ما این بود که کسانیکه خودشان دارای سلاح هسته ای هستند حق ندارند در مورد کشوری دیگر اظهار نظر کنند و با این نوع نگاه بود که حرکت علمی کشور با نشاط و پشتوانه مقام معظم رهبری سرعت گرفته بود.


دولت جدید با ضعف به آمریکا رفت

سخنگوی دولت دهم در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کسانیکه قبل از انتخابات مشکلات کشور را بی تدبیری عنوان می کردند پس از انتخابات دلیل مشکلات را تحریم ها دانستند، گفت: ما توانستیم از فضای تحریم ها عبور کنیم اما دولت جدید با موضع ضعف به آمریکا رفت و سخن گفت.

الهام افزود: در حالیکه همه می دانند امریکا هر زمان که حس کند کشوری در مقابل او ضعیف است فشار های خود را بیشتر می کند.

وی با بیان اینکه مذاکرات باعث توقف همه پیشرفت ها شد تاکید کرد: مذاکرات پس از اعلام ضعف دولت جدید در آمریکا شروع شد و طرف مقابل نیز تحریم ها را تعطیل نکرد.

سخنگوی دولت دهم تصریح کرد: آنها تحریم ها را تعلیق کردند البته بخش اندکی از تحریم ها را که مربوط به موضوع هسته ای بود و نفت را در مقابل غذا آزاد کردند مثل کشور عراق.

الهام یاداور شد: با صدای فراوان از تحریم خارج شدن بوئینگ را فریاد می زنند در حالیکه آنها اجازه دادند که برای 18 فروند بوئینگی که قبل از انقلاب به ما داده بودند وسیله وارد کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر توافقی وجود داشته باشد باید با تصویب مجلس شورای اسلامی باشد، گفت: طبق قانون هرگونه توافق باید با هماهنگی و تصویب مجلس باشد که این توافق دولت با اتحادیه اروپا چنین تصویبی را ندارد.

دولت استقلال علمی کشور را داد

سخنگوی دولت دهم با بیان اینکه در دولت قبل مقابل قدرت ها ایستادیم و استقلال خود را حفظ کردیم، گفت: باید مراقب بود که منافع ملی کشور به خطر انداخته نشود در حالیکه امروز شاهدیم که خیلی از خط قرمزها شکسته شد که مهمترین آنها از دست دادن استقلال علمی کشور است.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۱۲
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
5
8
كجامردم ازاحمدي نژادخواستند كه برو ننه چاوزرابغل كن؟ياكي مردم ازاحمدي نژادخواستند كه پسروعروست را بفرست دانشگاه كيش؟ يا كجامردم از ايشان خواستند كه ... خاوري را در راس مديريت قراربده؟ يا كجا مردم ازاحمدي نژادخواستند كه دلار هزار توماني را ببگو كاغذپاره وبعدا همان را سه هزارو پانصدتومان كن؟بازم بگم...
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
4
8
کجا مردم گفتند ...بگو کجا مردم گفتند ...مثل بابک زنجانی حسن میر کاطمی و مجید ناقدی نیا و دهها ...دیگر را به جون مردم بنداز و ... کن و به عنوان خدمت به مردم میلیاردها دلار را ...
دوستدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
5
3
این خواست ها با چه عقلانیتی باید سنجیده شود .شما ...های خود را خواست مردم اعلام میکنید.شرم وحیا کجا رفته .از معجزه هزاره سوم بیش از این انتظار نیست شرم بر ... .ایران ...بزرگتر از این بر پیشانی نداشته بعضی غم ها انقدر بزرگ است قابلیت مقایسه برای بیان ندارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
8
4
سلام بر الهام درود بر احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
برو بابا!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
برو جلو بوق بزن
شهروندطبسی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
ناشناس محترم لطفا بیا شهرطبس وببین که اح....دچه به سرطبسیها وطبس اوردباانتزاع ازاستان برخورداریزدعزیزبرادرایا خبرداریدکه بیش از...درصدمردم شهرستان طبس ناراضی وناراحتندانوقت می نویسیدسلام بر....ازمدیرمحترم سایت تدبیر24خواهش می کنم که نظرمردم طبس را به روزنمایندولطفا به گوش مسئولین برسانید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
3
2
فقط روحانی..بعد دامسینگ روی پل حافظ وکالج..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
4
5
این حرف ها که خیلی نمیشه روش قضاوت کرد ولی انصافا احمدی نژاد خادم ملت بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
0
0
لطفا بگید مجید ناقدی نیا چه ارتباطی با این کارها داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
1
0
من همیشه در هر حا ل احمدی نزاد وحامیان او را نف...
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
سلام
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها