بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
استقلال در شرايطي فردا در دور رفت مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف بوريرام مي‌رود که استخوان بندي اين تيم تايلندي را بازيکنان اسپانيايي تشکيل داده‌اند.

تدبیر24: فردا (چهارشنبه) دور رفت مرحله يک‌چهارم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا برگزار خواهد شد و استقلال ايران در ورزشگاه آزادي به مصاف بوريرام تايلند خواهد رفت.

نماينده کشورمان در اين مسابقات نمايش خوبي ارائه کرده و در مرحله گروهي موفق شد با کسب 13 امتياز به عنوان تيم اول گروه D در جمع 16 تيم برتر آسيا قرار بگيرد.

استقلال در گروه خود با چهار پيروزي مقابل تيم‌هاي العين (در دو ديدار رفت و برگشت)، الهلال در عربستان و الريان در آزادي و کسب يک تساوي در قطر و يک شکست مقابل الهلال به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش فارس، شاگردان قلعه‌نويي در مرحله يک‌‌هشتم نهايي به ديدار الشباب امارات رفتند و با پيروزي چهار بر دو در خانه حريف و تساوي بدون گل در آزادي در جمع هشت تيم برتر آسيا قرار گرفتند تا در اين مرحله حريف بوريرام تايلند شوند.

*
بوريرام با خوش‌شانسي جواز صعود گرفت

نماينده تايلند در مرحله گروهي تنها موفق شد يک پيروزي مقابل جيانگسو چين بدست آورد و در چهار ديدار به تساوي رسيد و در يک ديدار متحمل شکست شد.

اين تيم در نهايت با کسب هفت امتياز و تنها به دليل تفاضل گل، بالاتر از نماينده چين قرار گرفت و به مرحله يک‌هشتم نهايي صعود کرد.

بوريرام که تنها تيمي بود که با يک برد به مرحله يک‌هشتم رسيده بود در اين مرحله حريف بنيادکار ازبکستان تيم صدرنشين گروه G شد.

اين تيم در دور رفت در تايلند با نتيجه دو بر يک پيروز شد و در تاشکند به سختي موفق شد تساوي ارزشمندي را کسب کند تا در ميان تعجب اکثر کارشناسان به جمع هشت تيم برتر آسيا راه يابد.

*
تايلند؛ مقصد عجيب و غريب فوتباليست‌هاي اسپانيايي

در اين تيم تايلندي هقت بازيکن اسپانيايي حضور دارند که برخي از آن‌ها بيشترين تاثير را در موفقيت اين تيم داشته‌اند.

خطرناک‌ترين بازيکن اين تيم کارملو گونزالس هافبک 30 ساله و اسپانيايي سابق اسپورتينگ خيخون است که موفق شده براي بوريرام در ليگ تايلند 16 بار دروازه حريفان را باز کند و در تمام رده‌هاي پايه تيم‌ملي اسپانيا بازي کرده است. اُسمار باربرا مدافع تنومند و قدرتمند بوريرام ديگر اسپانيايي اين تيم است که از قدرت سرزني خوبي برخوردار است و مي‌تواند در ضربات آزاد به کمک تيم خود بيايد.

خاوير پاتينيو مهاجم 25 ساله و دورگه اسپانيايي - فيليپيني بوريرام است که بعد از گونزالس، برترين گلزن اين تيم محسوب مي‌شود.

خسوس بروکال، ارنستو پومپا، برونو هررو و مانوئل ردوندو ديگر بازيکنان اسپانيايي بوريرام محسوب مي‌شوند.

حضور اين بازيکنان اروپايي در جنوب‌شرق آسيا باعث شده که رسانه‌هاي اسپانيايي از تايلند به عنوان مقصد عجيب و غريب فوتباليست‌هاي کشورشان ياد کنند.

*
شاگردان امير مي‌توانند کار را در آزادي تمام کنند

اگرچه حريف استقلال در ليگ تايلند هيچ باختي را متحمل نشده و در صدر جدول قرار دارد و موفق شده با سرمايه‌گذاري‌هايي که انجام داده در ليگ قهرمانان خود را به عنوان يک پديده مطرح کند، اما در مقابل استقلالي‌ها مي‌توانند با پتانسيل و تجربه بالاي خود با يک بازي حساب‌شده و بسته نگاه داشتن دروازه‌شان کار ماتادورهاي تايلندي را در آزادي تمام کنند.

اين ديدار فردا ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها