بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۱۸۲۳
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
سایت اصولگرای خیبرآنلاین نوشت:
با اندک تأملی می توان اعتدالیون را در خوف از محمود احمدی نژاد محق دانست، چراکه علیرغم صحت اینکه «آن مرد رفته است»، اما می توان این جمله را اینگونه تکمیل نمود که: «آن مرد، "مردانه" رفته است» ...
تدبیر24: منتقدین - «احمدی‌نژادی‌ها با "هما" می‌آیند؟» ؛ «حلقه‌های احمدی‌نژادی در فیسبوک» ؛ «احمدی‌نژادی‌ها پشت چراغ قرمز» ؛ «آماده‌سازی تیم 150 نفره احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس» و ... ، تنها بخشی از تیترهای روزهای اخیر تیم های رسانه ای مشترک المنافع "اعتدالی- اصلاحاتی" است که از فرط بغض و کینه نسبت به دولت قبل، به سندرم شیزوفرنی "احمدی‌نژاد" مبتلا شده‌اند.

ترس از آلترناتیوی به نام احمدی نژاد، در حالی روز به روز در ضمیر اعتدالیون بیم و امید تشدید می شود که پیش از این، محمدجواد ظریف – دشمن قابل احترام "هنری کسینجر"، مشاور ارشد امنیت ملی کاخ سفید – در صفحه فیسبوکش خطاب به دختر نانسی پلوسی (سیاستمدار آمریکایی) اطمینان خاطر داده بود که: «آن مرد [محمود احمدی نژاد] دیگر رفته است»!

حال، سوالی که در این بین خودنمایی می کند آن است که به واقع چه دلیلی برای این همه هراس حقوقدانان از نام «محمود» و نشان «احمدی نژاد» وجود دارد؟! مگر به زعم اعتدالیون، این دولتمردان سابق نبودند که اقتصاد را نابود کردند و فرهنگ را به قهقرا بردند و تحریم ها را کاغذپاره دانستند و هولوکاست را جعلی خواندند و کشور را منزوی ساختند و شرم را قورت دادند و حیا را قی کردند و کشور را کن‌فیکون نمودند؟! و مگر قدرت الله علیخانی (نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم و مشاور پارلمانی "حاج آقا خاطره") اخیراً نگفته است: «احمدی‌نژاد به تاریخ پیوسته است و پایگاهی ندارد و هر کس بخواهد سرنوشتش را با او گره بزند، خود را بیچاره کرده است.»؟!

پس با این حساب دیگر چه جای نگرانی از جانب اَبر ترمیناتوری چون «احمدی نژاد» وجود خواهد داشت؟!

با اندک تأملی می توان اعتدالیون را در خوف از محمود احمدی نژاد محق دانست، چراکه علیرغم صحت اینکه «آن مرد رفته است»، اما می توان این جمله را اینگونه تکمیل نمود که: «آن مرد، "مردانه" رفته است»...
 
ایرانیان اگرچه در برخی مواقع "خوش استقبال و بد بدرقه" اند اما شاید تنها ملتی در جهان باشند که هرگز «مردانگی» را از یاد نمی برند. این احمدی نژاد بود که مرد و مردانه در برابر بورژوازی قیصری کارگزاران و بوروکراسی کسرایی اصلاح طلبان ایستاد و جمعی از جوانان تازه نفس و بی ادعا را جایگزین ایشان نمود.
 
او بود که از دوست و دشمن و اصولگرا و اصلاح طلب و راست و چپ و داخل و خارج، دشنام شنید اما سعه صدر به خرج داد و همگان را حلال نمود و چون حقوقدانان پرمدعا، منتقدانش را کم سواد و مواجب بگیر خطاب نکرد.

از همین روست که هادی صالحی اصفهانی، از تحلیلگران نزدیک به گروه بیم و امید، اینگونه لب به اعتراف می گشاید: «هنوز برای اینکه بدانیم پوپولیسم احمدی‌نژاد از بین رفته، زود است.»

این جمله شاید در نگاه نخست ساده و طبیعی به نظر آید اما ناگفته پیداست که حتی برندگان خرداد 92 نیز بر محبوبیت کماکان احمدی نژاد در میان توده مردم اقرار دارند و محتاطانه در این باره اظهارنظر می کنند. احمدی نژاد، چه در تیر 84 و چه در خرداد 88، چنان ضرب شستی به ائتلاف فرتوتان سازندگی و رادیکالیست های دوم خردادی نشان داد که تا عمر دارند از یاد نخواهند برد.
 
کوتاه سخن آنکه در عین ملحوظ داشتن اشکالات و نقایص پرشمار محمود احمدی نژاد و پدر عروسش در سالهای پایانی دولت دهم، باید گفت که با توجه به دسته گل های خودخواسته ای مثل "انعقاد ژنوچای" و "توزیع سبد کالا" و "پیامک ها و مسافرت های 3 گانه عیدانه، رییس جمهور سابق به کابوس شب و روز اعتدالیون تبدیل شده است آنچنانکه «اجنه» از «بسم الله» در هراسند!

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۰
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
6
5
تو مملکتی که به خاطر یه کاغذ رنگی رای می دن، به خاطر چند کیلو سیب زمینی سبز زای می دن به خاطر چند کیلو مرغ منجمد تو صف ها چند نفر کشته می شن و تو سایت هایی مثل سایت مبارک شما بعد از اون همه دزدی و دروغ که محمودش سر دروغگویان این مملکت بود سر دزدان این مملکت بود باید هم ترسید.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
7
8
خدایش قدری عقلتون رو بکار بگیرید؟
واقعآ حرفهای خنده داری بود ، دولتهای قبل احمدی نژاد چه گلی به سر مملکت زده بودن؟
اصلا این دولت محترم تا حالا چه طرح و برنامه کارآمدی داشته؟
اگه بگید طرح عمرانی که باید بگم اینا هم از صدقه سریه دولت قبله که به سرانجام نرسید و این دولت باید کور بشه و انجام بده
اصلا یه سوال! چرا شخص رئیس جمهور مناظره با احمدی نژاد رو رد کرد و هر دفعه یه بهانه آورد واسه اینکه برگزار نشه
خواهشآ شفاف برای مردم توضیح بدین
واسه همین مردم بی سواد
پاسخ ها
شفاف ساز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
شفاف شفاف: در شأن آقای روحانی نبود که مناظره کنه. این دو در یک سطح نیستند نه از نظر دیپلماتیک و از هیچ نظر دیگه! بعد هم اگر میرفت پای میز مذاکره با این آدمی که هشت سال احدی رو آدم حساب نکرد مردم هم دیگه آدم حسابش نمیکردند.
والسلام
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
5
8
آنمرد مرد خواهد آمد تا گلوی عافیت طلبان بیدرد را بفشارد تا لقمه ای هم به ضعیفان برسد زنده باد احمدی دلاور چون حامی ضعیفان آل محمد ی بیا که دلهای مستضعفین با توست. ونرید ان من علی الذین استضعفوا فی لارض ونجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
ای لعنت خدا به این احمدی نژاد
احمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
2
5
ان مردمی اید تامدعیا منیت را رسوا کند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
5
6
آقای شفاف گر، همیشه امثال احمدی نژاد پابرهنه با آقایون با تدبیر و با صواط برابر نمیشن اما خدایش شما کاش میگفتین شرایطش نبود یا از اینجور اراجیفی که بلدین ضمنآ وقت کردین یه سر بیاین بین مردم تا بهتر بفهمین مذاکرات ژنوتون چیزی جز حقارت انقلاب نداشته و تدبیر نا امیدتون چه بلای به سر قشر کم درآمد آورده، انقلاب به دست همین قشر پابرهنه انجام شد بترسید از روزی که رآی مردم ازتون برگرده هرچند که همین الانش هم از اون 18میلیون با صواط کسیقبول نداره که رآیش بنفش بوده.
خواهشآ تدبیر داشته باشید
پاسخ ها
شفاف ساز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
انتظار ادب از کسانی که پشت سر احمدی نژادها و حدادیانها راه میافتن .... منظور از سطح هم در کلام من همین است. آقای روحانی آراء ملت را از دست خواهد داد اگر پای میز مذاکره با دروغگوها و بد دهنها و بی کفایتها بنشیند و وقت ملت را با مغالطه گران و پوپولیستها و هوچی گرانشان بگیرد! هشت سال از این دست مذاکرات کردید و بابک زنجانیها را .... اتهام زدید و ... و آنقدر مرد نبودید که اثبات کنید. چون قدرت داشتید ضعیف ...د! ملت دیگر حوصله امثال شما را ندارد. این را با انتخاب دکتر روحانی نشان داد و در انتخابات مجلس هم نشان خواهد داد. مشاهده کردید که انتخابات گذشته مجلس چه ... بود رفتن رفقایتان به صحن؟
والسلام!
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
4
6
منتظر بهار میمانیم...
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
0
0
اینارو با بینش خودتون میگید؟خخخخخخخخخخخخخ
خنده داره بخدا الان از 18میلیونی که به حسن کلید رآی داد چند درصد انصراف دادن از گرفتن یارانه؟
هوچی گری روهم که بچه های شما تو دانشگاها راه انداختن
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها