بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
حمایت همه جانبه «فرشاد آقای گل» از دایی و پروین؛
چند بازیکن پول دوست که هیچ عشقی به پرسپولیس و هواداران نداشتند، قهرمانی را از سرخپوشان گرفتند.
تدبیر24: آقای گل سالهای گذشته فوتبال ایران با حمایت همه جانبه از علی پروین و علی دایی، گفت: چند بازیکن پول دوست که هیچ عشقی به پرسپولیس و هواداران نداشتند، قهرمانی را از سرخپوشان گرفتند.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ سیزدهم به عنوان نایب قهرمانی دست یافت تا پس از سالها جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.
 
این درحالی است که بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند با توجه به مهره هایی که پرسپولیس در اختیار داشت، این تیم می بایست عنوان قهرمانی را از آن خود می کرد، اما حواشی مانع از این موفقیت شد.
 
«فرشاد پیوس» کاپیتان سالهای دور تیم فوتبال پرسپولیس که بارها عنوان آقای گل لیگ آزادگان را به خود اختصاص داده و به همراه «علی دایی» خط حمله آتشینی را برای سرخپوشان ساخته بود، گفت وگویی را با ایرنا انجام داد که در آن ضمن حمایت همه جانبه از دایی و پروین، چند بازیکن این تیم را مقصر اصلی قهرمان نشدن سرخ پوشان دانست که شرح این گفت وگو از این قرار است:
 
*عملکرد پرسپولیس در لیگ سیزدهم چگونه بود؟
 
از ابتدا می دانستم این تیم می تواند پس از سالها جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و از این بابت خوشحال هستم. این برای نخستین بار در فصول گذشته بود که پرسپولیس کمبودی از لحاظ بازیکن نداشت و در هر پست دو مهره خوب در اختیار کادر فنی قرار داشت.
 
 
 
*شما نیز موافق جوانگرایی هستید؟
 
قطعا همینگونه است و نفرات جوانی که علی دایی به پرسپولیس آورد می توانند سالهای درخشانی را برای هواداران رقم بزنند. یقین دارم اگر این تیم حفظ شده و کمی تقویت شود و البته برخی ها کنار بروند، سال آینده قهرمانی برای پرسپولیس خواهد بود و در آسیا نیز روزهای خوبی در انتظار هواداران است.
 
 
 
*منظور شما از برخی ها چه کسانی هستند؟
 
چند بازیکن که هواداران، مردم، مسوولان باشگاه و خود کادر فنی هم می دانند چه کسانی هستند. این بازیکنان که تا چند سال پیش فردی آنان را نمی شناخت با حضور در پرسپولیس نامی برای خود دست و پا کرده و پول های کلانی گرفتند، اما عشقی به پیراهن سرخ تیم نداشتند.
 
 
 
*بیشتر توضیح می دهید؟
 
این بازیکنان درست در هفته های حساس که تیم در کورس بود مرتبا به دنبال پول بوده و با گفت وگوهای متوالی پرسپولیس را وارد حاشیه کردند تا به پول برسند. آنان هیچ ارزشی برای پیراهن تیم قائل نبوده و فقط پول را می دیدند. مدیریت و کادر فنی به خوبی آنان را می شناسند و از پروین و دایی می خواهم این نفرات را کنار بگذارد و بازیکنان متعصب را جذب کند.
 
 
 
*بنظر می رسد ناراحتی زیادی از این مساله دارید؟
 
من پرسپولیسی متعصب هستم و با کمترین پول ها برای تیم محبوبم بازی کردم. پرسپولیس با جوانانی که دارد می تواند به تیمی رویایی تبدیل شود ولی برخی ها باید کنار بروند.
 
 
 
*عملکرد علی دایی قابل دفاع بود؟
 
وی تیمی ساخته که با اضافه شدن تعدادی انگشت شمار به تیمی رویایی تبدیل خواهد شد و یقین دارم سال آینده می تواند با اقتدار قهرمان شود، البته اگر از حواشی دور بماند. علی دایی توانایی زیادی دارد و همچون گذشته حامی او هستم.
 
 
 
*درخصوص صحبت های برخی بازیکنان برعلیه مدیریت باشگاه چه صحبتی دارید؟
 
بازیکنی که فقط به دنبال پول باشد بر علیه همه حرف می زند و احترام فرد بزرگی چون علی پروین را هم نگه نمی دارد. مگر چند علی پروین داریم که برخی تازه به دوران رسیده ها به خود اجازه می دهند علیه او اینگونه صحبت کنند. واقعا از صحبت تعداد اندکی از بازیکنان علیه پروین و بزرگان پرسپولیس خجالت کشیدم چرا که وی سالها به عنوان بازیکن و مربی برای پرسپولیس و تیم ملی افتخارآفرینی کرده و باید حرمتش حفظ شود.
 
 
 
*سطح فنی لیگ سیزدهم چگونه بود؟
 
لیگ سطح بدی نداشت چرا که 5 تیم تا روز پایانی به دنبال قهرمانی بودند و این مساله نشان می دهد لیگ خوب بود و سازمان لیگ و فدراسیون نیز در زمان مقرر مسابقات را به پایان رساندند که باید از آنان تشکر کرد. البته ضعف هایی هم وجود داشت که حتما برطرف می شود.
 
 
 
*در خصوص اختلاف باشگاه ها و تیم ملی در خصوص بازیکنان ملی پوش نظری دارید؟
 
کی روش و مربیان باشگاهی بهتر است تفاهم کنند و بازیکنانی که مشخص است در فهرست نهایی کی روش جایی ندارند به اردوی آفریقای جنوبی نروند، چراکه باشگاه ها آبروی فوتبال ایران هستند و نباید زنگ تفریح باشند.
 
 
 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها