بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
شبکه تلویزیونی آینس جمهوری آذربایجان جمعه شب با پخش گزارشی از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پهپاد مشابه سازی شده از هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را قدرت نمایی ایران در برابر آمریکا توصیف کرد.
تدبیر24:  این رسانه که اخیرا مجوز فعالیت در ایران را گرفته، در حالی که گزارش تصویری خود را از مبدا تهران ارسال می‌کرد، افزود : به رغم آنکه مقامات آمریکایی بارها اعلام کرده‌اند که ایران قادر به همانندسازی از این مدل هواپیما نیست، ولی محققان ایرانی موفق شده‌اند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی (آر کیو 170) را که در ماه دسامبر سال 2011 به دست ایران افتاده است، مشابه سازی کنند.
 
گزارشگر آینس همچنین با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری از دستاوردهای نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: ایران چندین سال است که برنامه ملی تولید هواپیمای بدون سرنشین را اجرا می‌کند. برخی از این هواپیماها توانایی پرواز تا مسافت صدها کیلومتر را دارند و مجهز به موشک های مختلف هستند.
 
این رسانه آذری در ادامه گزارش خود یادآور شد: چندی پیش هواپیمای بدون سرنشین ایران موفق به تصویربرداری از فراز ناو هواپیمابر آمریکایی در خلیج فارس شده بود که این نیز موفقیت بزرگی برای صنایع نظامی ایران محسوب می‌شود.
 
شبکه تلویزیونی آینس این اقدام جمهوری اسلامی ایران را نوعی قدرت نمایی این کشور در برابر آمریکا تعبیر کرد.
منبع: مشرق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها