بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۲۰۴۵
تعداد نظرات: ۲۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
روح الله بجانی مسئول انصار حزب الله تبریز : تفکر آقای هاشمی و روحانی با مدیریت جهادی فاصله ها دارد.

تدبیر24 - منتقدین : حجت الاسلام روح الله بجانی مسئول انصار حزب الله تبریز در دومین جلسه هفتگی انصار حزب الله تبریز در سال 93 با اشاره به نامگذاری امسال از سوی امام خامنه ای گفت: حضرت آقا سال گذشته را سال حماسه حسینی و حماسه اقتصادی نامگذاری فرمودند و در پیام نوروزی شان از عدم حماسه اقتصادی اعلام نارضایتی کردند. حضرت آقا در سال قبل دو مطالبه داشتند یکی از مردم که حماسه سیاسی بود و دیگری حماسه اقتصادی بود که از مسئولین مطالبه کرده بودند که از عدم تحقق این مطالبه سخن به میان آوردند. امسال نیز حضرت آقا دو مطالبه فرمودند مطالبه ای از مردم و مسئولین. آقا از مردم عزم ملی را برای فرهنگ و اقتصاد خواستار گردیده و در همین راستا از مسئولین مدیریت جهادی را خواسته اند.

مردم و مسئولین برای جنگ بزرگ اقتصادی فرهنگی دوشادوش هم باشند.

طلبه عدالتخواه تبریزی ادامه داد: مردم باید کم کاری سال گذشته مسئولین در عرصه اقتصاد را جبران نموده و به جنگ عظیم اقتصادی و فرهنگی وارد شوند. برای یک حماسه و جهاد باید فرهنگ جهاد و حماسه داشت و این با مدیریت جهادی مسئولین محقق می شود. لازمه عزم ملی مدیریت جهادی است. مدیریت جهادی ایجاب می کند تا مسئولین دوشادوش مردم باشند. ایجاب می کند تا به فکر منافع خود نباشند و با اندک امکانات بزرگترین کارها را انجام دهند. چه زیبا فرمود رسول اکرم (ص) که الناس علی دین ملوکهم . مردم بر دین حاکمانند. وقتی ساده زیستی در زندگی مردم به واژه ای غریب و گمنام تبدیل می شود این بیانگر وجود تشریفات و حیف و میل شدید در سطح مدیران است. امروز نسل شیعه رو به کاهش می رود و این فقط بخاطر تشریفات اضافی و سبک زندگی غیر اسلامی است. وقتی می بینیم سن ازدواج بالا رفته است حکایت ازتشریفات اضافی دارد. امروزه برابر هزینه اجاره بهای صدها خانوار در حاشیه تبریز برابر هزینه ظاهر شیشه ای تنها ساختمان یک اداره می شود.امروز سرخی شرمندگی پدران بی پول را در لابلای آجرهای سرخ و شیک ادارات می توان مشاهده کرد. امروز سبک نافرجام زندگی غربی را از تزیینات داخل اتاق مدیران می توان مشاهده کرد. امروز میلیون ها تومان صرف هزینه میز مدیر، هزینه شیشه میز مدیر و هزینه تشریفات مزخرف مدیران می شود.با چنین حیف و میل هایی ، تشریفات داخل زندگی مردم می شود و با بالا رفتن هزینه ها کمک به هم نوعان کمتر شده و نسل شیعه رو به کاهش می رود.

غنیمت خواری و رشوه خواری مدرن خلاف مدیریت جهادی است.

بجانی با اشاره به وصیت یکی از شهدای روحانی گفت: این طلبه شهید در وصیت نامه اش نوشته بود: خود را فراموش کن تا از یادها نروی . آیا امروز چنین است؟ وقتی کسی برای یک سرمایه گذاری و راه اندازی یک مجموعه صنعتی می خواهد وارد جنگ عظیم اقتصادی شود و با برخی از افراد قرار گرفته بعضی جایگاههای اقتصادی رایزنی می شودمجبور می شود برای عملی کردن طرح خود و استفاده از حمایت های دولتی یا رشوه بپردازد یا بخشی از تسهیلاتی را که می خواهد بگیرد به برخی از آقایان هبه نماید! این هبه نیست نامش رشوه است و این مدیریت جهادی نیست مدیریت غنیمت خوارانه است. سیستم قضایی برای تحقق مدیریت جهادی باید وارد عمل شود و راهکارهای مقابله با رانت خواری و رشوه خواری حرفه ای و مدرن را پیاده نماید.

دیکتاتوری لیبرالیستی فرهنگ را به دست گرفته است.

حجت الاسلام بجانی افزود: در عرصه فرهنگ نیز متاسفانه امروز تفکر لیبرالیستی دوباره رخنه نموده و دیکتاتوری و استبداد فرهنگی به اوج رسیده است. در حالیکه دین ستیزان آزادانه دین را مورد هجمه قرار داده و منتقدین را بی رحمانه ذبح می نمایند. توقیف نشریاتی همچون یالثارات الحسین (ع) و نه دی یکی از همین اقدامات است که در راستای انزوای جناح فرهنگی انقلابی انجام گرفته است.دولتی که رئیسش می گفت : من سرهنگ نیستم و از اقدامات گاز انبری انتقاد می کرد (که البته در جوابش می گویم که آقای رییس جمهور اگر همین سرهنگ ها و گروهبان ها نبودند نه تنها لباس مقدس روحانیت بلکه شاید زیر پوش هایتان را هم نمی توانستید در تن خود داشته باشید. شهیدان از همین سنگرها نثار خون کردند تا امروز شما با کلید تان در امنیت کامل صحبت می کنید.) حالا با سیستم قلدر مآبانه منتقدین را حذف و بیش از 28 تن از طلاب حوزه علمیه قم را به جرم مطالبه فرامین رهبری در دقایق پایانی سال 92 روانه زندان می کند.

علی خلیلی به شهادت رسید و 28 طلبه در بند زندان گرفتار شدند.

ما متاسف می شویم چرا شهید علی خلیلی ، مظلومانه به شهادت می رسد و چرا اراذل و اوباش چنین جرأتی پیدا می کنند اما از سویی می بینیم 28 علی خلیلی دیگر به جرم امر به معروف دولت ، باید ایام نوروز را در زندان به سر می برند. مگر حضرت آقا نفرمودند که نباید جناح فرهنگی انقلابی را منزوی نمود؟ رضا خان با آن قلدری اش که حقوقدان هم نبود چنین جراتی را در اوایل حکومتش پیدا نکرد.

فاصله دیدگاه فرهنگی رییس جمهور با تفکر جهادی

مسئول انصار حزب الله تبریز با اشاره به ضرورت نقد غیر موهن گفت: نظر آقا تداوم نقد مردمی است. اما رفتار آقایان با مردم چیز دیگری را بیان می کند. اصلا دیدگاه فرهنگی آقا با آقایان متفاوت است. وقتی آقا به مشهد مقدس می رود. آقای هاشمی و روحانی به شمال می روند. وقتی آقا به مناطق جنگی می روند همین آقایان به کیش می روند. هر دو سفر دو پیام متفاوت داشته و بیانگر دیدگاه خاص اما متفاوت هستند. تفکر آقای هاشمی و روحانی با مدیریت جهادی فاصله ها دارد.

کاری می کنید که فردا اروپا بگوید رژه همجنس بازان در تهران اجرا بشود.

بجانی با انتقاد از سفر فتنه انگیز عجوزه فتنه گر اروپا گفت: آنقدر بی خاصیتی نشان داده می شود که عجوزه اروپایی برای فتنه انگیزی با زندانیان فتنه گر دیدار می کند . آنقدر حیثیت ملی را تضعیف می کنند که اروپای مرتجع از نظام اسلامی می خواهد تا همجنس بازان را به رسمیت بشناسند. اگر اینگونه بی عرضه گی سیاسی ادامه یابد فردا اتحادیه اروپا بی پروا از تهران خواهد خواست تا خیابان های خود را آماده رژه همجنس بازان در 2015 نماید. بنده به رییس جمهور محترم هشدار می دهم وارد وضعیت قرمز می شویم و نبایدعزت ملی ذبح شود. بنده از رییس جمهور می خواهم از ترک تبری آن واجب الهی که منجر به تضعیف حیثیت ملی شده است توبه نموده و به راهی که آقا نشان می دهد بازگردد اگر با شنیدن بیانیه اتحادیه اروپا عده ای از مومنین دق کنند جای ملامت نیست.

برخی ها نمی خواهند مردم در حکومت موثر باشند،اما آقا خواستار عزم ملی است.

این روحانی بسیجی با انتقاد از سیاست حذف تدریجی مردم از صحنه گفت: یک روز نظامیان را در تیر رس قرار می دهند. یک روز لبو فروش و راننده تاکسی حق اظهار نظر ندارد. یک روز روحانیت را زندان می کنند تا اظهار نظر نکنند. یک روز بنا و یک روز کارگر . یک روز کم سواد و یک روز بی سواد. سیاست برخی ها همین است، حذف تدریجی مردم از تاثیر در حکومت. این فکر نمی خواهد مردم عزم داشته باشند و آقا با این فکر مرتجع و استبدادی به مبارزه برخواسته و خواستار عزم ملی شده اند و تنها کلید حل مشکلات هم همین عزم ملی است.

ما مجری قانون و فرامین رهبری می خواهیم نه تکرار کننده سخنان

حجت الاسلام روح الله بجانی در پایان ادامه داد: وقتی آقا در پیام نوروزی و سخنرانی مشهد مقدس همت و عزم ملی و دولتی را خواستار می شود آقای رییس جمهور در جمع تعدادی از کودکان بی سرپرست و شاید معلول الذهن حاضر شده و سخنان آقا را تکرار می کند. من چیزی نمی گویم خودتان تحلیل کنید. آیا رییس جمهور بهتر نبود که با هیئت دولتش فورا به مشهد رفته و برای عملیاتی کردن فرامین آقا جلسه کاری تشکیل می دادند؟

سخن آخر: حزب الله حماسه های سی و پنج ساله مردم را روایت کند.

بجانی در خاتمه گفت: جریان های حزب اللهی بایداز ذبح حیثیت ملی و حذف تدریجی مردم و تحقیرها جلوگیری کرده و تاثیر بسزای مردم در این سی وشش سال را متذکر شود و مردم را در خودباوری واقعی حفظ کند. جریان تردید نمی خواهد مردم در صحنه بماند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۲۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
8
33
اخه حاج اقای عزیز یالثارات الحسین (ع) و نه دی مگر چند مخاطب دارن که اگه نباشن اسلام زیرو میشود ؟ البته کارخانه های کارتن سازی و شانه تخم مرغ سازی از تعطیلی روزنامه های یاد شده نارحت هستند چون مواد اولیه انان از زوزنامه... مرغوب !
پاسخ ها
حق خواه نترس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
حالا حتی اگر هم همجنس بازان راهپیمایی کنند مگر عاقبتی بدتراز آشوب شما کفن پوشان دچار مردم خواهد شد؟! نه بخدا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
5
38
شایعه پراکنی نکنید، سیاه نمایی نکنید، آن زمانی که میلیاردها اختلاس میشد چرا سکوت کردید؟؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
6
32
این کیه دیگه بابا فقط می خواهند خودشان را مطرح کنند همین وبس
این آقایون 8 سال که طرف نور سبز میدید کجا بودند؟؟؟!!!
یکی از مردم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
5
24
هشت سال مدیریت جهادیتون و هم دیدیم. بابا دست از سرمون بردارید! چی میخواید از جونمون؟ هشت سال شما دیکتاتور بودید هشت سالم اینا باشن. مردم دغدغه دیکتاتوری ندارن وقتی تو نون شبشون موندن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
6
23
شما کمی وزن کم کنید جناب بجانی! وگرنه سن بالا داشتن عیب نیست که لقب عجوزه به این بنده خدا میدید. هشت سال فقط با توهین و تهمت و تحقیر و حرافی های اینچنینی سرمایه های ملی اعم از فرهنگی و انسانی و اقتصادی را به باد فنا دادید بس نیست؟
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
3
21
بابا به زیرپوش مردم دیگه چی کار داری!!!؟؟؟
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
4
18
با خوندن این مطالب فقط لبخند تلخ بر لبانم نقش می بنده ولاغیر. منم فکر میکنم دولت روحانی چیزی بهتر از دولت هاشمی نیست ولی این اقا تو این هشت سال کجا بودن؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
3
14
شما که خودتان را تابع اقا مدانید ودر صحبت هایتان از او نام می برید اقا خواهان ارامش وامنیت وکمک به دولت است .
خداوندا بحق پاکان این دنیاملت ایران را از دست افرادی همچون بجونی وشجونی ودیگر خشونت طلبان که ... می خواهند از ... ... نجات بده .
یکی نیست بگوید اقا شما چیکاره اید .
کدام اختراع وابتکار علمی دارید
حمیدی
|
UNITED STATES
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
12
5
اگر واقعا تدبیری هستید نظر مرا منتشر کنید:
این طلبه بسیجی با اینکه طرفدار دولت احمدی نژاد بود ولی انصافا ۸ سال فریاد زد. تبعید شد و زندان رفت
تبیانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
5
4
اعتدالی اگر باشیم باید منصف باشیم و در سخنان جناح های مخالف هم فکر کنیم.
لاتنظر الی من قال انظر الی ماقال از امام علی
بهزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
6
4
امروز من اولین بار است که وارد پایگاه شما شده ام. گذاشتن سخنان بی پایه و بی ارزش برای مخاطبانتان باعث نا امیدی است. درج مطالب سخیف موجب خفت شما هم می شود. مگر شما مسئول بی جیره و مواجب کینه توزان و ناسزا گویان هم هستید؟؟!!
بقایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
6
4
من قبلا ایران بودم.
سالها مطالعه کرده ام.
اخیرا نیز در مورد روحانیون فعال ایرانی تحقیق کردم و کتابی با عنوان روحانیون مبارز عصر حاضر تدوین کرده ام. علیرغم اینکه این شیخ از نظر دیدگاهی کاملا در ردیف مخالفین ما قرار دارد اما سخنان و مبارزاتش قابل تحسین است و برازنده این سایت نیست که نظرات توهین دار را منتشر کند. توصیه می کنم.در همین عالم اینترنت جستجو کنید ببینید تنها یک سوتی از این فرد می تونید پیدا بکنید؟
قنبری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
7
4
سلام
ما رای ندادیم که دولت بجاب تدبیر تهدید کند و با قطع یارانه ها مردم را نا امید کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
10
3
آقا من دو بار نوشته های این بنده ی خدا رو که نمی شناسمش خواندم ؛ چیز غیر عادی و عجیبی ننوشته است ؛ خوب این اتفاقات داره می افته و افتاده ؛ حالا اگه 8 سال قبل چیزی نگفته الآن هم نباید بگه ؟
شما بجای حمله به این بنده ی خدا ؛ ببینید حرف هایش دزسته و یا نه ؟
چرا مردم ایران همش دوست دارن به افراد حمله کنند ؟
بابا بینید چه می گه ؛ خوب من کارمند بهزیستی هستم ؛ روحانی چرا همش تو دست و بال این مراکزی است که سالمند آلزایمری و یا معلول ذهنی نگه می داره می ره ؟ مگه به این احمدی نژاد نمی گفت پوپولیسم ؟ حالا کی پوپولیسته اون یا این ؟
شما را به خدا اگر اطلاعات درستی از نحوه ی نابسامان بی فرهنگی دارید اون رو اظهار نظر کنید ...
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
6
3
واقعاً این حاج اقا راست می گوید این دولت آیا راستگویان است
ماهور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
3
6
حرف مفت میزنه------درود بر خاتمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
3
4
خوب در اينصورت هم كه خود شما ... در صف اول رژه خواهيد بود!!!
لعنتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
1
5
درود بر روحانی و خاتمی و .... بر وصولگرایان
عطا الله فعال ستاد جوانان دکتر روحانی در تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
4
2
آقای نا شناس چرا تو صف اول باشه چون تورو ...؟
من خواهر زاده این حاج آقا هست. علیرعم اینکه دایی من رییس ستاد دکتر جلیلی بود من از فعالین ستاد دکتر روحانی بودم. بپرسید. اما هرگز از وی اهانتی به دکتر ندیدم و به من می گفت که اگر تو یقین داری انتخابت درسته پس تو هم اجر می بری.
برید تحقیق کنید این نظرات که از آقای نا شناس و.. می زنید در تحقیر این روحانی, نه جفای به او بلکه جفای به اصلاح طلبان است که با فحاشی علیه این فرد که واقعا مردمی است وجهه اصلاح طلبی را خراب می کنید.
برین از دکتر نصیرپور قائم مقام حاج آقا انصاری بپرسید و ببینید که این روحانی چه دید وسیع دارد؟
من از افراد متعدد تحقیق کرده ام. برخلاف جو سازی ها ،چپ و راست دایی ام را که از نزدیک دیدند اگه نگم شرک است می گویم می پرستند. برین از دکتر مجید نصیر پور بپرسین. از حاج آقا مهدوی ودهها بزرگ اصلاح طلبی بپرسین. سعه صدر و رفتار محبت آمیز دایی ام به قدری بود که ساعتات آخر کمی مانده بود اونطرفی بشم. ولی تیر محبت دایی ام خطا رفت
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
2
3
امید ما به تدبیر 24 است .
شما آیا ماموریتی جز انتشار منتقدین ندارید؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
0
1
ملتی که صلاح و مصلحت خودش را با گرفتن و یا نگرفتن یارانه محک می زنه و به دولتی که یارانه داده دل بسته و از دولتی که دارد به حکم قانون مرحله ی دوم یارانه را اجرا می کند ناامید شده این ملت شایسته ی ب...ت است
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
1
3
مجمد جان چرا عصبانی میش زور که نیست ملت دیگه نمی خواهنتون
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
1
0
اونایی که برای یک کار کوچک بودجه ارشاد تبریز را ...حالا حالا چه ها می گویند . این آقایان نهایت ... هستند .
وقتی که سیاست همه چیز می شود و فساد مالی هیچ آبشخوران فساد اقتصادی از نظام و اسلام ( سیاست ) دم می زنند .
تدبیر 24 چرا این گونه ...نما ها را بزرگ می کنید اینها هرچی از دهنشون برمیاد می گویند... در نشریات منعکس شود و اسم و رسمی به پا کنند نکنید این کارها را
گرسنه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
0
0
حاج آقا گفتند حرف حق می زنی ولی مغلطه هم می کنی عزیز من ما در 8ساله دوره قبلی چی دیدیم مگر خیلی از همین مردم را به اتهام های واهی نگرفتید مگردانشجوها را اخراج نکردی مگر مملکت را به افلاس وگدائی نکشاندید که امروزه برای سبد کالا چکار که نمی کنند گونی های سیب زمینی یادتان رفته ازخدا هم کمی شرم کنید وپیاز داغش را زیاد نکنید خدا آخر وعاقبت همه مان را ختم به خیر کند وای به حال مکذبین ودروغ گویان
توحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
0
0
اگه انقلاب اسلامی نبود الان گروهک هایی مثل ...و داعش ناموس و شرف مارو زیر سوال برده بود واقع بین باشید الان قدرتمندیم که نمیتونن بر ما چیره بشن پول حروم تحریمایران اسلامی و اسلام ناب محمدی رو تو شکم همجنسبازان کشور های سلطنتی میریزن لازم به ذکره که عوامل داخلی فریب خورده هم برای اسلام خاینانه وبرای آنان الاغانه در حال خدمتن
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها