بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۲۱۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۷
وزیر دادگستری نرخ دیه سال 1393 را 150 میلیون تومان اعلام کرد.
تدبیر24: مصطفی پورمحمدی در حاشیه مراسم ختم ابوی مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه در جمع خبرنگاران در این باره گفت: نرخ دیه سال 1393، 150میلیون تومان تعیین شده است و این نرخ از اول اردیبهشت اجرایی می‌شود


وی ادامه داد: برای ماه‌های حرام به این مبلغ(150 میلیون تومان) 30 درصد اضافه می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، دیه ، 1393
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی حکیمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
0
0
سلام
من مدیر سایت اطلاع رسانی بیمه ایران کد 3115 هستم
در ماههای حرام دیه یک سوم اضافه میشود نه 30% و اگر یک سوم به 150 میلیون تومان اضافه کنیم دیه ماههای حرام 200 میلیون تومان محاسبه می گردد.
با تشکر
مهدی حکیمی
مدیر عامل بیمه ایران- شرکت اعتماد گستر حکیم www.bih.ir
کارشناس امور اجتماعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
0
1
افزایش سالیانه دیه کارشناسی جامعی ندارد و به شدت قابل نقد است. قیمت انسان با پول قابل سنجش نیست. راه های دیگری هم برای تامین دیه وجود دارد. خصوصا در قتل های غیر عمد مثل تصادفات رانندگی. در ضمن در تصادفات معمولا راننده مقصر صد در صد نیست و پرداخت دیه کامل محل سوال است. بهتر است به جای مبلغ نقدی فرد مکلف به تامین هزینه بازماندگان برای مدت مشخصی باشد و از اینگونه راه کارها.. بدترین پاسخ به این افزایش دیه از جانب بیمه ها است که مبلغ بیمه را افزایش می دهند و در این میان فقط مردم متضرر می شوند.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها